Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Autor Wiadomość

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

od spodu powinno być przecie jak byk jest na rysunku ;]

jestę ekspertę :rotfl:
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Ja to widzę, ale pomijając bezpieczeństwo - czy taki montaż może być np. powodem niedopuszczenia do startu?
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

na dwoje babka wróżyła...
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

:rotfl: jakieś inne eksperckie wypowiedzi?
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Kenet napisał/a:
:rotfl: jakieś inne eksperckie wypowiedzi?


to musimy na MarkaTwentyThree poczekać :>
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Kenet napisał/a:
czy taki montaż może być np. powodem niedopuszczenia do startu?

moim zdaniem tak - na obrazku jest jak kazdy widzi i tak ma byc. Z reszta na chlopski rozum, to chyba po to ta plytka ma byc taka wielka, zeby nie wyszla przez podloge - a tu ona jest na podlodze - wiec caly misterny plan w pizdu. Z reszta - jest zalacznik to ma byc tak jak w nim - inaczej jest zle. Chyba bardziej eksperckie wywody nie sa tu potrzebne ;D
_________________
czyt. faldżip
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Przecież widać, że nie trzyma się wytycznych podanych w załączniku- a jeśli zrobił coś inaczej, to można go nie dopuścić do startu.
Nie bardzo rozumiem popełniających takie błędy, jak Twój kolega- przecież wystarczy przez moment pomyśleć po co jest ta płytka. Oczywistym jest jaką ma pełnić rolę, a co za tym idzie z której strony ma być w stosunku do siły, która próbuje ją z jej miejsca wyrwać.

Ekspertem nie jestem, ale to było takie proste :rotfl:

Edit: faldzip łobuz ubiegł mnie ;D
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Wg mnie jest ok. Przeciez nie ma innej mozliwosci. Większosc rajdowek tak ma.
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Jak to nie ma innej możliwości? Od strony tunelu to żaden problem dać płytkę od spodu. A i w próg można się dostać i potem to odtworzyć?
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Przem_106 napisał/a:
Wg mnie jest ok. Przeciez nie ma innej mozliwosci. Większosc rajdowek tak ma.

o_O
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Kenet napisał/a:
Jak to nie ma innej możliwości? Od strony tunelu to żaden problem dać płytkę od spodu. A i w próg można się dostać i potem to odtworzyć?



No czasem jednak jest problem, a w załączniku nie ma jasno powiedziane, że płytka musi być z tej a nie innej strony. Wiadomo, że jak się to wspawana od tyłu to jest pewniejsze i bardziej profi, ale czasem są gdzieś podwójne blachy, profile w progach itp itp... Tak czy inaczej BK powinno przejść...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Na moje oko z tego rysunku wynika jasno gdzie ma być płytka. Ja bym to jednak zrobił inaczej dla pewności.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

siema napisał/a:
o_O

+1
_________________
czyt. faldżip
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   

Jest ok, ja mam też tak zrobione tylko dla pewności można jeszcze śruby wkręcić w blaszki.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   

rasta napisał/a:
Jest ok, ja mam też tak zrobione tylko dla pewności można jeszcze śruby wkręcić w blaszki.

I na ilu BK Ci to sprawdzali?
_________________
czyt. faldżip
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12