czy taki montaż może być np. powodem niedopuszczenia do startu?
moim zdaniem tak - na obrazku jest jak kazdy widzi i tak ma byc. Z reszta na chlopski rozum, to chyba po to ta plytka ma byc taka wielka, zeby nie wyszla przez podloge - a tu ona jest na podlodze - wiec caly misterny plan w pizdu. Z reszta - jest zalacznik to ma byc tak jak w nim - inaczej jest zle. Chyba bardziej eksperckie wywody nie sa tu potrzebne
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012
Przecież widać, że nie trzyma się wytycznych podanych w załączniku- a jeśli zrobił coś inaczej, to można go nie dopuścić do startu.
Nie bardzo rozumiem popełniających takie błędy, jak Twój kolega- przecież wystarczy przez moment pomyśleć po co jest ta płytka. Oczywistym jest jaką ma pełnić rolę, a co za tym idzie z której strony ma być w stosunku do siły, która próbuje ją z jej miejsca wyrwać.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012
Kenet napisał/a:
Jak to nie ma innej możliwości? Od strony tunelu to żaden problem dać płytkę od spodu. A i w próg można się dostać i potem to odtworzyć?
No czasem jednak jest problem, a w załączniku nie ma jasno powiedziane, że płytka musi być z tej a nie innej strony. Wiadomo, że jak się to wspawana od tyłu to jest pewniejsze i bardziej profi, ale czasem są gdzieś podwójne blachy, profile w progach itp itp... Tak czy inaczej BK powinno przejść...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach