auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013
O formie kierowców ten rajd niewiele mówi, dużo zależało od pozycji startowej i doboru opon - czyli szczęścia. Im dalej się startowało tym lepiej (wygrana "Bronka" na OS) Kościuszko nie porządził czasy w 1 dziesiątce, ale na OSach do poprzedzających załóg tracił ponad minutę czasami, a na plecach siedziały mu ośki lub doganiały go inne auta. Szwecja więcej pokaże kto w jakiej formie.
Ogier idzie na mistrza
Król Sebastian II
ale martwią mnie te odwołane odcinki. Czy już nastały takie czasy, że kierowca nie potrafi sobie poradzić w trudnych warunkach?
"na dwoje babka wrozyla" , podejrzewam ze kompletnie nie mialo to sensu, pokonczyly sie opony, kazdy kolejny na trasie mial latwiej niz poprzednik, taka walka o przetrwanie nie daje zadnej frajdy z jazdy, malo sportu w spocie...
trzeba kiedys wystartowac w monte i musi sie powtorzyc taka sytuacja wtedy bede wam mogl powiedziec jak bylo naprawde
2 pierwsze dni moglem sledzic i wkoncu mi sie podobalo to co sie tam dzieje.
Licze ze znajdzie sie budzet dla Hanninena i bedzie mogl pojechac caly sezon, dobry fighter
i takie ostatnie moje spostrzezenie .... nie widzialem jeszcze tak brzydkich fabrycznych rajdowek
Citroen jest tak ni jaki ze bardziej ni jakim sie byc nie da, bordowy kolor na fordzie, palio weekend mialo ladniejszy odcien, a pasuje to do reszty ze łohoho. Polo niby spoko ale tak jakby nie skonczyli nr. startowy wchodzi na plecy byka i mikro naklejka castrol na bialym blotniku , co jest kurde!!??
!!??
_________________ Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Nie 20 Sty, 2013
Pięknie rozebrał fure
On jest chyba kolejnym wcieleniem Colina Jest mega szybki i pokazywał to wiele razy, klepiąc Loeba na OS, szkoda tylko, że zawsze kończyło się to w taki sam sposób.
Oby polówką dojeżdżał częściej do mety, niż fordem
Co do formy poszczególnych kierowców i zespołów to na Szwecji powinno się już troszkę to wyklarować i myślę, że PR-owcy z Lotosu będą się musieli nieźle napocić
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
http://www.youtube.com/watch?v=d3bxwyyjgkQ - specjalnie dla Januszka
Jaco napisał/a:
Pięknie rozebrał fure
+1
Jaco napisał/a:
On jest chyba kolejnym wcieleniem Colina Jest mega szybki i pokazywał to wiele razy, klepiąc Loeba na OS, szkoda tylko, że zawsze kończyło się to w taki sam sposób.
+1, ale takie samo odnioslem wrazenie co do Ogiera w 2011, oby sie nie skonczylo tak dla VW, ze beda mieli szybki samochod, szybkich kierowcow, tylko Mistrza nie beda mieli.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013
Patrząc po tym jak przygotowywali się do dakaru, powinno być dobrze.
Dwa lata szykowali auto więc z awaryjnością nie powinno być problemów. Szybkie auto już jest, głównie pewnie dzięki Sainzowi.
_________________
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013
Geko +1
Dzisiaj już nie jest tak że ktoś sobie wymyśla "Idziemy do WRC hurra" i zaraz potem startują... Nie po to testowali samochód przez 2 lata żeby teraz eliminowały ich awarie... Z Fabią S2000 było podobnie że najpierw były ogromne ilości testów, starty jako 0 by potem wystartować samochodem który od razu jest w czołówce.
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach