auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
Kamill napisał/a:
Rasputin napisał/a:
Uuuu...konkurencja
Czyli teraz ceny zaczną spadać
Konkurencja jest od dawna, HH.org ma lepsze ceny a jakościowo o 2 półki wyżej.
Znam produkty konkurencji i mógłbym z miejsca wypunktować dlaczego moje produkty są lepsze od poszczególnych producentów.
Martin, zmierz średnicę dokładnie w mm i nie ma problemu , aczkolwiek będzie trzeba trochę poczekać na następne cięcie.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012
Greg napisał/a:
GeKo napisał/a:
mógłbym z miejsca wypunktować dlaczego moje produkty są lepsze od poszczególnych producentów.
Z wrodzonej ciekawości postawię pytajnik: ?
- Używam tylko certyfikowanego węgla wiodących producentów, Hexcel, ACG, Impregnatex, o gramaturze 200g/m2 a nie chińskiego czy koreańskiego o dziurach jak "ser szwajcarski" pomiędzy splotem i gramaturze 160g/m2.
- Linie splotu idą równolegle u mnie , a nie są falą dunaju, jak to się ułożyło laminatorowi ( Dopuszczalne odchylenia to 10%) w lotnictwie większe odchylenie dyskwalifikuje produkt.
- korzystam z epoksydów a nie najtańszych poliestrów, które gubią wymiary bardzo szybko (skurcz), są bardziej łamliwe, (kruche) itd. Ich wad jest mnóstwo. Zaleta jedna są tanie, średnio kilka razy tanszy od epoksydów.
- Zamiast przekładek nie wkładam kartonu do środku (tak tacy producenci też są)
- Jakość powierzchni (gładka tzw glossy i brak pozamykanych bąbli powietrza w laminacie, minimalna ilość mikrodziurek lub ich brak ( kiedyś myślałem że można to w 100% wyeliminować. Zmieniłem zdanie jak zobaczyłem kołnierz do Hansa Shrotha wykonany na prepregach w autoklawie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach