Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory przod + hamulce przod w Clio RS
Autor Wiadomość

Kune
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   Amortyzatory przod + hamulce przod w Clio RS

Witam!
mam taki maly problem. musze kupic amorki na przod + czas na nowe tarcze (co za tym idzie klocki). Co wybrac?? Mysle caly czas o B8 jesli chodzi o amorki. Ponoc sa rewelacyjne, ale czy napewno?? Obecnie mam jakies KYB, chyba tez nie bylby to zly wybor?? auto jest obecnie obnizone o 40mm.
Co do Bilsteina, jest koles ktory tym handluje - MTS, niby ma duzo taniej niz dystrybutor na Polske (ZERKPOL), czy ktos mial z nim stycznosc?? Ten ich katalog troche ciezki w rozumowaniu, niby sa jakies B8 dla clio, ale na niemieckiej wer. tego katalogu jest tylko caly kit zawieszenia PS14(?). Ktos bardziej obcykany w temacie?? Dziku? PCS?

A jesli chodzi o hamulce to juz jestem totalnie w kropce... tyle co sie naczytalem m.in. na sr.pl, to okazuje sie ze nie ma dobrych hamulcy, wszystkie albo piszcza, albo musza sie nagrzac, albo sie gna... nie iwem juz co wybrac. Z fabrycznych jestem zadowolony, rzeklbym ze auto hamuje wysmienicie i zastanawiam sie czy nie kupic w ASO tarcz i klockow. Orientowalem sie w jak wyglada sprawa z TAROXem, polecili nacinace T88 z klockami Corsa za 1600 zl, ale nie iwem czy warto skoro moga sie pogiac szybko. A moze seryjne tarcze i poprostu lepsze klocki??
EBC tarcze to cena 416 zl za szt.
a klocki redstuff to 320 zl (chyba na te sie skusze, albo Tarox Corsa, ale cena duzo wieksza)


glownie jezdze po miescie, niekiedy jakas szybsza droga poza miastem, zalezy mi aby hamulce lapaly dobrze na zimnym, oraz abym po 5kkm normalnego uzytkowania nie musial ich wymieniac.

licze na wasze propzycje, poparte cenami i dobrymi radami
pozdr.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

w MTS kupowalem B6 do puga. polecam. bardzo sprawnie i w miare szybko
platnosc przy odbiorze. amortyzatory faktycznie ma oryginalne... nio i ceny
sa +- polowe mniejsze niz w zerkopolu. chociaz wg mnie takie seryjne jak
przychodza od niego to i tak pasuje ustawic pod siebie - jak dla mnie
fabryczny setup byl troche za miekki.

z hamulcami to ile osob sie wypowie pewnie tyle opini bedzie : ) brembo,
ferodo, zimermany polecam kupic u www.hamulce.net - ma dobre ceny,
daje rabaty, duze doswiadczenie w rajdach i.... chetnie sie nim dzieli.

jak sie orientowalem przed zakupem to zdecydowana wiekszosc mowi, ze
wiercone tarcze wraz z twardymi klockami lubia pekac... ale znowu
rowkowane tna klocki : ) klocki to chyba bardziej jakies streetowo-tuningowe
musisz zalozyc bo rajdowe to wszystkie trzeba grzac. sa jeszcze takie
GALFER RS/RR jak pamietam to one maja nizsza temp pracy niz ds3000
- stosuja ja na poludniu eu np. w fiatach s1600.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

wiem tylko ze bilstein do sport'a oferuje B14 BSS (amor + sprezyna, tyl i przod), nie slyszalem o innych modelach do sportow (ani moj katalog :) )

[ Dodano: Nie 13 Sie, 2006 ]
co do tarczy do jesli jakies inne to tarox'y, dobra cena/performance. Pogiac mozna kazda tarcze (chyba ze ktos stosuje keramiczne ;) )
 
 

pug maxi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

Mam doświadczenie z Zimmermannem wierconym i zielonymi EBC. Jeżeli używa się takiego zestawu z głową, świetnie hamuje i długo służy.

Co do B8 postaram się sprawdzić cenę u dystrybutora i nie jest to zerkopol.
Podaj rok fury.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

aha no i sa jeszcze zolte KONI na przod, ustawiana sztywnosc w kazdym momencie po zalozeniu. Za sztuke 143 euro
 
 

Kune
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

rok 2000.

k-mart --> czyli nie ma B8?? B14 to raczej masakra cenowa bedzie cos czuje. Kumpel mi wspominal ze do sprzedania jest kompletny zawias Bilstein'a z ex rajdowki za 1500, ale nie jestem przekonany czy chce zawias upalany na rajdach i czy sprawdzi sie na ulicy.
Te zolte koni warto?? a KYB Ultra SR?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

zolte koni mialem w escorcie +HR -60mm - fenomenalny zawias na ulice.
 
 

pug maxi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

Amortyzatory Koni Sport napewno są dedykowane do Clio Sport ale tylko w standardowej długości, a Ty pytałeś o skróconego B8? Jakie ma sprężyny albo o ile chcesz obniżyc auto?

[ Dodano: Nie 13 Sie, 2006 ]
Jakie masz chciałem napisać :)
 
 

Kune
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

mam APEX - 40mm

obecnie mam jakies KYB... a z innego forum podano mi ze KYB w ogole nic nie prod. co RS?!
 
 

Wala
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sie, 2006   

Amory - żółte KONI Sport, klocki Green Stuff, tarcze gladkie seryjne.
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 14 Sie, 2006   

a tak na marginesie to jesli kogos interesuje to do Saxo VTS
BILSTEIN B6 SPORT 700ZŁ/2SZT PRZÓD, 500ZŁ/2SZT TYŁ u MTS
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 14 Sie, 2006   

Kune napisał/a:
k-mart --> czyli nie ma B8??

wlasnie to jakies dziwne: w katalogu mam wszystkie bilstein'y (od b6 po b16) do wszystkich marek, do clio rs'a widze tylko b14 :566: Albo jestem slepy albo katalog bledny :572:
 
 

pug maxi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Sie, 2006   

Dowiedziełm się że osobnej pozycji jako B6 lub B8 nie ma. Jest za to cały zestaw B14 gwintowany w cenie 5370 za cały kopmlet.

[ Dodano: Sro 16 Sie, 2006 ]
Szukamy Koni Sporta?
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Śro 16 Sie, 2006   

Ja wlasnie sie przesiadlem z b8 na Koni sport. Dzis bawiac sie regulacja wkoncu zrozumialem dlaczego mi sie oplacalo kupic ten kit. Jak skrecisz na maxa to wytrzesie cie jak cholera - czuc jak zawieszenie tlumi kazda nierownosc. A jak odkrecisz to autentycznie robi sie wygodniej.W przypadku b8 to bylo raczej jakby ktos kopal ci fotel za kazdym razem jak najechales na nierownosc - czyli bardziej hardcorowo.
Zaznaczam, ze niemam fachowej wiedzy i nieumiem powiedziec ktore zawieszenie lepiej by sie sprawdzalo na torze. Ale b8 sa zbyt twarde a Koni z regulacja daje duzo mozliwosci
_________________
STICAR.pl - Grafika samochodowa

"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
 
 

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Sie, 2006   

The Mc własnie widziałem twoją furke czy tył nie jest aby za wysoko? (mogłem odniesc takie wrazenie sorka ziomus) ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12