Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 Krótkie przełożenie vs Kłówka
Szykuję się do zakupu krótkiego przełożenie i szpery, prawdopodobnie Gripper.
Jak wiadomo, clio zostanie u mnie na dłużej, bo już teraz opłaca mi się je dozbrajać niż sprzedawać i coś budować,itd...
Boję się jednak,że za rok/dwa jednak i tak wejdę w kłówkę, bo okaze się,że seria skrzynia z krótkim i szperą jest delikatna,itd.
Ktoś wie za ile można kupic realnie kłówkę do clio? Sadev,czy też jakieś inne firmy?
Za krótkie ze szperą muszę dac około 7000 brutto. To nie mało,a w sumie niewiele wiem o tym jak to się w tych clio sprawuje.
No i jak to jest z jazdą z kłówką. Mogę redukować bez sprzęgła,żeby lewa mogła cały czas hamować, a prawa dodawać gazu?
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012
Cytat:
Swoje Clio kupiłem w top specu, który do 3ligi nie jest mi potrzebny więc chętnie podzielę się wyczynowymi częściami w dobrych cenach:
-amortyzatory KW Competition 2regulacje ok. 4tysiące
-zestaw SADEV: kłówka+szpera+półosie 0 km po rewizji cena uzależniona czy wszystko razem czy poszczególne elementy
tel. 501-245-224
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Ktoś wie za ile można kupic realnie kłówkę do clio?
15-18k w Czechach. Wysyłasz im swoją skrzynie i odsyłają Ci złożoną.
Co do użytkowania są różne szkoły.
Piotrek używał zawsze sprzęgła w górę i w dół a zmiana biegów i tak była szybsza niż w jakiejkolwiek innej seryjnej skrzyni.
W wyścigach można zaobserwować że w górę biegi wbija się bez sprzęgła tylko z ujęciem gazu. a w dół ze sprzęgłem i międzygazem.
W rajdach w PL w górę ze sprzęgłem w dół bez, przy czym często 1 i 2 bieg już ze sprzęgłem.
Natomiast Tomek wspominał że Radek Pogan cały sezon jeździł bez sprzęgła i przeżyło.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012
Piotrek chyba w ciągu 2 lat 2 razy wysyłał na przegląd do Czechów, z tego za każdym razem było to po dzwonach dla pewności. I koszty chyba w okolicach 1000zl. Wszystko zalezy co sie zuzyje.
Marku zagadaj tu -> http://www.brcompetition.com/index_pl.html
chłopaki ściagają kłówki Samsonas, z tego co Bartek Grzybek wczoraj mowil to w CTR'ze to całkiem daje rade a i cena w okolicach 10 tys zł. Goście też pracują tam rzeczowi i służą chętnie pomocą.
Marku zagadaj tu -> http://www.brcompetition.com/index_pl.html
chłopaki ściagają kłówki Samsonas, z tego co Bartek Grzybek wczoraj mowil to w CTR'ze to całkiem daje rade a i cena w okolicach 10 tys zł. Goście też pracują tam rzeczowi i służą chętnie pomocą.
Brcompetition to jednoosobowa firma. Znam osobiscie Bartka i potwierdzam co napisał Qbus. Ostatnio cięzko się jest się do niego dodzwonic, bo siedzi często na Litwie lub w Rosji.
W razie potrzeby słuze Marek pomocą.
Brcompetition to jednoosobowa firma. Znam osobiscie Bartka i potwierdzam co napisał Qbus. Ostatnio cięzko się jest się do niego dodzwonic, bo siedzi często na Litwie lub w Rosji.
W razie potrzeby słuze Marek pomocą.
Przem,ale jaka jest Twoja opinia na temat tych kłówek? 10 tys za coś takiego bym dał, skoro krótkie przełożenie i szpera mają kosztować okolo 7 tysi...
Ja w 10k za kłówkę nie wierzę, chyba że bez szpery, bez poskładania i przełożenia sam wkład kłowy tylko.
Z tego co wczoraj sie dowiedzialem, to Polo od Dytki ma klowke Samsonasa...
Tez sie boje,ze tanio bedzie finalnie znaczyc drogo. Ale te same obawy mam co do krotkiego przelozenia.
dokladnie Gre sciaga wklady klowe i przelozenia etc
zreszta pogadam z nim jak bedzie u mnie w srode
chyba ze wczesniej chcesz do niego namiar, ale to juz na PW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach