no i co z tego
kupowanie fury tylko dla danych na papierze jest wg mnie mało sensowne - warto żeby sportowa fura miała to coś
nie jezdzilem jeszcze type r'em i foka rs, ale zakladam ze maja to cos czego w seacie brakuje
wracamy znowu do punktu wyjscia, czy warto kupowac auto kierujac sie logiką czy sercem
temat rzeka, nie twierdzę że cupra to złe auto, bardzo podpasowała mi ta cupra w ośce, ale nadal brakuje mi w aucie niby sportowym, tych sportowych detali
golf lepszy, widac jakosc materialow i wszystko jakos lepiej wyglada
seat bardziej surowy i pasowalo mi to przy osce i nizszej cenie... nawet nie wiem czy manual by nie sprawial wiecej frajdy
cupra 4x4 to taki biedniejszy kuzyn golfa R
pewnie jezdzi podobnie bo czym moga sie roznic skoro nawet moc maja chyba identyczna na papierze
dokladnie chyba tym jezdzilem, czyli slaby kolor i brzydkie kolo... niestety tendencja ostatnich vagow
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Pią 23 Cze, 2017
To polecam Focusa RS. Problemy z brakiem trakcji czy mocy wg.mnie nie istnieją. Dźwięk wydechu zachęca do pałowania. Jedynie może wnetrze jest średnie....takie typowo fordowskie. Ale imo jest to teraz najlepszy hh na rynku.
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Pią 23 Cze, 2017
Civic fajny i szybki, dobry hebel, super fajna działająca skrzynia biegów. Jak nawierzchnia jest kiepska albo jest zimno to słabo radzi sobie z przenoszeniem mocy na asfalt. No i wnętrze nie każdemu podejdzie.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pią 23 Cze, 2017
PiTT, Cupra 290 ST DSG wyszła 152k, a po rabacie 139k (dodatków miałem odklikane za 12tyś, ale to były imo potrzebne mi opcje jak. kamera, aktywny temp, pakiet ziomowy, full link) także z tą ceną nie było już tak kolorowo.
Za to Cupra 265 wychodziła w HIT cenie (start od 112k - rabat) dlatego co i rusz wychodziła aktualizacja co podbijało cenę: 265 -> 280 -> 290 -> 300.
Auto seryjnie nie brzmi w ogóle, ja założyłem wydech FOXa (środkowy i końcowy) i jest lepiej ale dalej brakuje dźwięku w górnej partii obrotów.
Kolejny mod będzie DP i układ dolotowy VWR albo APR i wówczas po sofcie celuję w 380-390km&480-490Nm i będzie dobrze.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
Czy ktoś z Was miał do czynienia z Golfem mk6 2.5 benzyna? Jak to się sprawuje, na co zwrócić uwagę i co jest lepsze mając wybór własnie miedzy 2.5 albo 1.8TSI.
KarQ, aktywny tempomat był w pakiecie dodany czy osobno płatny
kurde, to jest chyba najmniej przydatna rzecz z nowinek technologicznych jaką można dodać do auta
tempomat - ok, super sprawa jak lecisz sobie na autostradzie
aktywny tempomat, wkurwiał mnie okrutnie, ustawienie nawet najmniejszego dystansu robi takie przerwy że jeszcze na spokojnie by wjechało trzech Mirków w swoich passatach
na zwyklym tempomacie przeciez tez jest przywrócenie pierwotnej prędkości
albo nie potrafie z tego korzystać albo tylko mnie drażni to że aktywny tempomat nie jest przystosowany do stylu i kultury jazdy w Polsce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach