auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012
Marek23 napisał/a:
Ja nie lubie wozić powietrza. Kosmita, Ty czasem nie wpadasz na Hel na Boże Cialo? W ramach moto nowości dam Ci dotknąć Octy
A w Skodzinie co będziesz woził ? Nie każdy potrzebuje/musi lubić takie fury, ale na wyjazdy w kilka osób to jest mega opcja. Tak a propos motonowości, ostatnio miałem przyjemność pojeździć takim VW Dobrze buja chujem
A gdzie Cie znajdę ? Jeśli będzie wiało to pewnie wpadnę i chętnie dotknę Octy Niestety sporty wodne w Polsce mają tą wadę, że ciężko coś zaplanować z większym wyprzedzeniem
Na relaksie stary, każdy ma swój gust. Mnie w takim zlomie na gnojówe kręci to,że jadąć 180 spalam max 8l, gdzie hamuję, wale z długich,przyśpieszam, znowu hamuje,itd. A w trybie eco mam 4.5 .
A tak ogólnie z moto nowości to czekam aż inne firmy pójdą sladem Subaru/Toyoty w temacie drivers car, ale zrobia to lepiej.
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012
Fajna ta MX-5:
Przez wszystkie trzy generacje, największym atutem Mazdy MX-5 była niska masa. Najnowszy model, NC, waży około 1100 kg co przy mocy 160 KM pozwala na przyspieszanie od 0 do 100 km/h w niecałe 8 s.
Wydawać by się mogło, że wszelkie modyfikacje tylko ją popsują. Niekoniecznie. Wersja prototypowa Yusho jest niemal w każdym calu lepsza. Japończycy zaczęli od obniżenia zawieszenia, zamontowania amortyzatorów od firmy Bilstein, sprężyn, za które odpowiada Eibach oraz wytrzymalszych stabilizatorów. O przyczepność dbają także opony Toyo Proxes R888 o wymiarach 215/45, w które wciśnięto 17-calowe aluminiowe obręcze. Na pokrywie bagażnika pojawił się delikatny spojler, a pod zderzakiem zamontowano imitację dyfuzora z dwiema końcówkami układu wydechowego, które w przeciwieństwie do seryjnej wersji, umieszczono na środku, pod tablicą rejestracyjną. We wnętrzu jedyną nowością jest koło kierownicy obszyte Alcantarą, która pojawiła się także na siedziskach foteli przygotowanych przez Recaro.
Dwulitrowa, czterocylindrowa jednostka MZR produkująca standardowo 160 KM oraz 188 Nm momentu obrotowego, została poważnie zmodyfikowana. Zamontowano intercooler, tłoki i korbowody od Coswortha, nowe wtryski, wydajniejszy układ wydechowy oraz wzmocniono skrzynię biegów i sprzęgło. Mazda pokusiła się nawet o dołożenie do silnika mechanicznej sprężarki. Poprzez te zmiany, stajnię 160 kucyków udało się zwiększyć aż do 241 KM, podczas gdy maksymalny moment obrotowy wzrósł ze 188 do 274 Nm. Wiadomo tylko, że teraz auto rozpędza się do prędkości maksymalnej 240 km/h, podczas gdy seryjna MX-5 poddaje się przy 218 km/h. Ciekawe jak dodatkowe 81 KM wpłynęło na przyspieszenie, ale prawdopodobnie oscyluje ono w okolicach 6,5 s.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012
siema napisał/a:
amortyzatorów od firmy
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012
zajebi.sta ta mx-5!!
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012
z jednej strony fajne jest dopracowywanie jakiegoś modelu ale z drugiej jak słyszę, że firma po roku wpadła na to, że nowy soft do skrzyni i do silnika bez żadnych zmian mechaniki poprawia osiągi/bezawaryjność/ekonomie etc. (tu to nie jedyne zmiany akurat) to dla mnie to naciąganie jest. To jakby Ci ktoś kazał kupić nowy telefon bo wypuścili wersję softu 1.2 i teraz działa szybciej
powinni to podgrywać za free właścicielom poprzedniej wersji (a ew. oprócz tego sprzedawać nowe 12C już poprawione o to)
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach