auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 23 Paź, 2006
moze inaczej powinenem zadac pytanie.. czym sie rozni cold air intake system od stozka?? bo moj stozek u mnie wyglada tak samo z tym ze ta rurka z plastiku i stozek troszke inny
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 25 Paź, 2006
kupuje K&N - wiecej nie wydaje
zwykly stozek by kosztowal jakies 100 zl wiecej a nie moge co chiwle podnosic wartosci zakupu o 200 - 300 zl bo inaczej dojde do kitu turbo za 40 tysi i skonczy sie na tym ze punto bedzie mialo 312 KM a tego przeciez nie chcemy.. :553:
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 25 Paź, 2006
ja moge swoją puscic powiedzmy 250zł w srodku jest proton plus gratis daje aluminowa rure(taka elastyczną) ktora mozna by wykozystac do pociagniecia dolotu
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 05 Mar, 2007
przecież filtr jest w środku...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
jasne i uwazasz ze ci przefiltruje to?
stawiam falszke ze ten sposob zasysania powietrza bezposrednio z przodu maski zwieksza ryzyko oszkodzenia silnika, przez wieksze zaciaganie syfu i piachu , producenci standardowo nie stosuja takich wlotow przy seryjnych autkach bo wiedza ze tak jest,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach