Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot
Autor Wiadomość

Simek 
zaczynam sie rozpisywać

auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: wystarczającakm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2012
Skąd: Pszczyna

Wysłany: Czw 27 Cze, 2013   

opaskom zaciskowom? W czym problem bo nie czaje? Jest jakaś większa różnica między średnicą itg a śr. rurki dolotowej? Pytam z ciekawości bo też przymierzam sie do kupna itg..
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 27 Cze, 2013   

A problem zapewne w tym, ze itg tez jest zakonczone metalowa rura.
Pewnie trzeba uzyc krotkiego gumowego lacznika i dwoch opasek - łud bi maj ges:
_________________
czyt. faldżip
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013   

faldzip napisał/a:
problem zapewne w tym, ze itg tez jest zakonczone metalowa rura


dokładnie, dodatkowo obydwie rurki są innej średnicy
 
 
 

Simek 
zaczynam sie rozpisywać

auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: wystarczającakm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2012
Skąd: Pszczyna

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013   

Niemy napisał/a:
dokładnie, dodatkowo obydwie rurki są innej średnicy


jeżeli kupiłeś itg z końcówką 70mm to ten powinien spasowac.. http://allegro.pl/redukcj...3311673105.html
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013   

Dzięki Simek! :jupi:

zasłużyłeś na pomuka, zgłoś się w jakimś moim temacie
 
 
 

Olek_vts 
cienki bolek

auto: Citroen C2 vts
silnik:: 1.6 16v
moc: 125km
Dołączył: 03 Maj 2014
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Cze, 2014   

Chciałbym się podpytać odnośnie dolotu do mojego samochodu. Mianowicie, jakiś czas temu założyłem dedykowany dolot simoty z obudowanym stożkiem, nie przyniosło to odczuwalnych efektów jedynie mało rasowe burczenie.


Następnie powróciłem do orginału, lecz chciałbym zrobić coś żeby przynajmniej trochę lepiej wkręcał się na obroty, bo do 3 tyś praktycznie nic się nie dzieje. Na razie wywaliłem taką puszkę która była połączona z rura do filtra małą dziurką, którą potem zakleiłem. To chyba jest jakiś tłumik szmerów, czy coś takiego.


Czy zmiana wkładki filtra dała by jakiś efekt?, co jeszcze można zrobić? zmienić tą rure na szerszą i skierowaną do kierunku jazdy? Tak teraz to wygląda. Jakieś sugestie? Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez Olek_vts Czw 12 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Czw 12 Cze, 2014   

Olek_vts, przywitaj się w odpowiednim dziale.
Wkładką nie poszalejesz. Albo to co miałeś na początku albo któreś z tych rozwiązań:


albo na grubo to:

ewentualnie :devil:


Ale nie spodziewaj się szału.
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Olek_vts 
cienki bolek

auto: Citroen C2 vts
silnik:: 1.6 16v
moc: 125km
Dołączył: 03 Maj 2014
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Cze, 2014   

bardzo chętnie, ale żadne z tych rozwiązań nie podejdzie do "seryjnej komory silnika" tzn. bez większych przeróbek, przymierzałem taki dolot jaki jest na 1 zdj i on jest strasznie duży, nie mówiac juz o tym na 2 zdj :D no cóż to zostanę przy orginale

powitanie zostało już przeniesione
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Czw 12 Cze, 2014   

ewentualnie możesz użyć takiego z saxo
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Olek_vts 
cienki bolek

auto: Citroen C2 vts
silnik:: 1.6 16v
moc: 125km
Dołączył: 03 Maj 2014
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Cze, 2014   

nie no miałem na początku podobny założony to efekt był kiepski, burczy moim zdaniem wieśniacko, a efektu żadnego . Chyba po prostu kupie nową wkładkę i puszcze rurę tak żeby jak najwięcej zimnego powietrza łapała. Chodź to też będzie trudne bo w komorze mocny ścisk jest i ciężko będzie znaleźć takie miejsce
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Pią 13 Cze, 2014   

zmień skrzynie na krótszą i po sprawie ,wytnij katalizator
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Simek 
zaczynam sie rozpisywać

auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: wystarczającakm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2012
Skąd: Pszczyna

Wysłany: Sob 02 Sie, 2014   

Mam do opylenia używaną w bdb stanie simote (cały dolot + nie używany seryjny filtr) jakby ktoś coś... po taniości oddam bo mi to leży i zagraca piwnice...
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Śro 10 Wrz, 2014   

ma ktoś pomysł gdzie kupić filtr Injen'a?
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 10 Wrz, 2014   

JeBay?
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13