Tak trochę zachęcony wysokością wpisowego w GSMP rozmyślam nad budowa auta do ww. cyklu .
i tu pierwsza zagwostka
Czy klasa 126p czy klasa historyczna
Bardziej atrakcyjna wydaje mi sie klasa historyczna tylko problemem jest znalezienie odpowiedniego auta , co byście proponowali do startów w klasie historycznej i czemu ?
(moze temat nadaje sie bardziej do hp , wiec jak cos proszę przenieść)
Ostatnio zmieniony przez Czesio Czw 23 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz
czesio..tak naprawde to jeszcze nie dojechałeś żadnym autem na trackday a Ty już o GSMP myślisz..
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
pP napisał/a:
tak naprawde to jeszcze nie dojechałeś żadnym autem na trackday
nie dojechałem bo nie wyjechałem
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
Czesio 126p czy klasa historyczna rozmyślasz? To powiem Ci tak masz problem z głowy... Dlaczego? A no dlatego ze 126p to klasa historyczna Dawaj pomuka
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
iQ napisał/a:
Czesio, pamietaj ze zawsze od czegos trzeba zaczac
ja w maluchu bym nie dał rady.. ile razy nim jechałem tyle było dzwonów (Na szczęście lekkich) jakiś rów, albo słupek od ogrodzenia, takie rzeczy
ale to było zanim ktoś udostępnił mi furę z "L" na dachu...
a propo tematu, to sory Czesio ale badzmy realistami... nie masz kasy zeby doprowadzic własny samochód do jako takiego porzadku, a chcesz sie scigac w powazny zawodach.
jak wiemy sport motorowy do najtańszych nie należy... najpierw ogarnij sie na codzien... będzie dobrze potem myśl dalej.... bo moim zdaniem na tym etapie takie tematy ine maja sensu.... Bo za colta to Ty nawet dobrze malara ine przygotujesz... nie mówiac już o pierwszej eliminacji GSMP gdzie furę musisz dotaszczyć na lawecie ileś tam kilometrów. Chyba ze masz chocby cien szansy na jakiegoś sponsora, wtedy warto próbować
auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto 03 Sie, 2010
Malucha nie bralbym pod uwage bo klasa już upada, obecnie jezdzi regularnie tylko Janecki i Tadla, a w przyszym roku Janecki wsiada do bmw318is (już nim Krakowski jechał) i nie bedzie sie z kim scigać. a po drugie zeby dobrze malucha przygotować to trzeba mieć niezłą kasę albo sie na tym samemu znać (Janecki i Tadla sami sobie dłubią) a i tak sie często coś wysra.
Najlepsza wg. mnie opcja taniego ścigania w GSMP to Cinquecento do klasy historycznej (HS-1150), lub stary Civic (też historyk).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach