Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Yacco Warszawa
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 16 Cze, 2018   Yacco Warszawa



Od jakiegoś czasu jestem dystrybutorem środków smarnych Yacco. Idealnie uzupełniają moją ofertę. Poniżej kilka info co to jest. Witryna jeszcze nie działa, ale ruszy :)
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl już chodzi
mój numer znacie 602 521 924
na facebooku też już jestem http://www.facebook.com/yaccowarszawa/

marka fajna i mocno doświadczona w sporcie - można ją spotkać praktycznie w każdym motorsporcie, na rynku są od 99 lat. Pierwsze rekordy Citroen bił właśnie z Yacco :)
Ostatnio w WRC można było zobaczyć Bouffier'a z logo Yacco, w wyścigach długodystansowych na stałe Yacco współpracuje z Team Oreca i setkami innych drużyn sportowych na całym świecie. W Polsce logo można zobaczyć np w Tarmac Masters.

YACCO to legendarny, najstarszy francuski producent środków smarnych. Siedziba firmy znajduje się w Paryżu, natomiast nowoczesne laboratorium oraz fabryka, w Normandii. Jest to jedyne na świecie miejsce produkcji naszych olejów. Produkty charakteryzuje niespotykana, bezkompromisowa jakość, oraz szybkość reakcji na potrzeby rynku. Mamy niemal wszystkie aprobaty czołowych producentów samochodów. Gama obejmuje motoryzację: samochody osobowe, ciężarowe, motorsport, klasyki, motocykle, quady, a także oleje dla lotnictwa, morskie, a nawet kosmetyki samochodowe i motocyklowe, aerozole, smary, dodatki do paliw, produkty dla przemysłu. Sieć sprzedaży opiera się wyłącznie o profesjonalnych dealerów. Od lat jesteśmy obecni w sporcie motorowym najwyższym światowym poziomie. Wystawiamy się na największych targach na świecie.
1904 : stworzenie marki Hispano-Suiza Założona w Barcelonie firma Hispano-Suiza powstała w 1904 roku. Dyrektorem technicznym został szwajcarski inżynier Marc Birkigt. Tymi luksusowymi samochodami jeździli członkowie rodziny królewskiej, arystokracja, właściciele firm, oraz gwiazdy filmowe. Pierwszy na świecie, prawdziwy sportowy samochód nosił nazwę: Alfonso XIII, na cześć jednego z największych fanów, a zarazem klientów marki – Króla Alfonso XII. Co za marka!
Francja bardzo szybko stała się większym rynkiem dla luksusowych samochodów marki Hispano niż Hiszpania. W 1911 roku, otwarto montownię samochodów, nazwaną Hispano France, zlokalizowaną na przedmieściach Paryża - Levallois-Perret. Produkcja została przeniesiona do większej fabryki w Bois-Colombes, pod marką Hispano-Suiza w 1914 roku. Rozwiązania zastosowane w tych silnikach przez Birkigt'a zdecydowanie wyprzedzały swoje czasy. Tradycyjnie, silniki lotnicze były tworzone przez produkcję stalowych cylindrów, a następnie przykręcanie ich do skrzyni korbowej. Nowe rozwiązanie Birkigt'a polegało na formowaniu bloku silnika z jednego elementu odlewanego z aluminium, do którego montowano stalowe, cienkie wkładki (tuleje). Taka produkcja silnika – w znacznie prostszy niż dotychczas sposób, oznaczała mocniejszy i bardziej trwały silnik. Silniki lotnicze Hispano- Suiza, produkowane w swojej własnej fabryce na licencji Renault i Lorrain-Dietrich, stały się najczęściej używanymi silnikami we francuskichi i brytyjskich wojskach lotniczych, napędzając ponad połowę samolotów bojowych aliantów.
Po wojnie, w 1919 roku, podjęto decyzję o produkcji własnych środków smarnych na potrzeby luksusowych samochodów marki Hispano-Suiza. Założona przez Marc'a Birkigt, z ramienia Hispano-Suiza, oraz francuskiego przedsiębiorcę Jean'a Dintilhac, nowa firma YACCO została dostawcą olejów dla samochodów Hispano-Suiza.
W 1923 roku, założono francuski oddział Hispano-Suiza, nazwany Société Française Hispano-Suiza, w którym hiszpańska firma-matka miała udziały w wysokości 71%. Francuska spółka zależna uzyskała dużą niezależność finansową, ale współpraca technologiczna pomiędzy firmą francuską a hiszpańską była zawsze bardzo ścisła. Produkcja samochodów luksusowych była coraz bardziej koncentrowana w zakładach zlokalizowanych we Francji, podczas gdy hiszpańska fabryka skupiała się na produkcji samochodów użytkowych.
We wczesnych latach 30-tych XX wieku, Jean Dintilhac zaproponował współpracę André Citroën, którego fabryka była zaopatrywana przez Mobil Oil Company. Stało się to w czasie, gdy były wprowadzane na rynek nowe modele Citroën, jak CF 6 F. André Citroën zdecydował zbudować nową strategię marketingową opartą na współpracy z YACCO, dzięki której chciał udowodnić żywotność swoich samochodów.
Jego zupełnie nowy model: 8CV Rosalie zadebiutował w 1932 roku Paris Motor Show, miał jednobryłowe nadwozie, z silnikem 89ci (1,452cc),i był reklamowany jako „pływająca moc”. Citroën przyjechał na tor wyścigowy Montlhéry w 1933 roku, wraz ze specjalną wersją 8CV. Nazwano ją “Petite Rosalie” (lub Rosalie IV, a także Rosalie des Records) ze względu na obcięte, skąpe, dwuosobowe nadwozie. Pomysł był następujący: jak najdłużej prowadzić ten samochód non-stop, z zespołem kierowców, pod bacznym okiem ośmiu sędziów oraz pięciu oficjeli z Automobile Club de France, którzy się uważnie przyglądali wydarzeniu. Samochód jechał przez 133 dni i nocy, i zatrzymał się dopiero po pokonaniu ponad 300,000 km. Niesamowita liczba — 120,000 okrążeń ze średnią prędkością 93km/h przyniosła firmie Citroën niespotykany rozgłos. „Petite Rosalie” pobiła także 300 innych rekordów, a słowo “Rosalie” stało się synonimem wyrażenia „polegać na”.
Począwszy od roku 1930, Citroën i YACCO ustanowiły wiele oficjalnych rekordów świata (14 rekordów ustanowiono tylko w latach 1931-1932).
W tym samym czasie, YACCO próbuje wzmocnić współpracę z innymi producentami samochodów, , jak np. Ford: Maurice Dollfus, prezes Ford SAF, francuskiego oddziału amerykańskiego producenta, Ford Motor Company od lat 30-tych, został członkiem zarządu YACCO. YACCO zostało oficjalnym partnerem 4-suwowego Forda 19 CV 3,3l, który ustanowił 10 rekordów świata pod koniec lat 30-tych i został najszybszym samochodem świata: 180 km/h
Pod koniec lat 30-tych, YACCO zostało oficjalnym dostawcą do Air France, co ukształtowało się kilka lat wcześniej. Powodem była ścisła współpraca pomiędzy YACCO a producentem silników dla lotnictwa cywilnego: Hispano-Suiza.
1988 : Pierwszy Rajd Paryż-Dakar DAF 95 Turbotwin X1 został stworzony przez holenderskiego producenta w celu uczestnictwa w Rajdzie Paryż – Dakar w 1988 roku, jednym z najbardziej wymagających, spektakularnych, i niebezpiecznych rajdów kiedykolwiek rozgrywanych. X1 jest wyposażone w dwa silniki Diesel o pojemności 11.6l każdy, zamontowane centralnie w aluminiowej klatce, wyposażone w trzy turbosprężarki (każdy!). Jeden silnik generuje moc 1200 KM! Tak więc, 2400 KM rozpędza tą ponad- 11-tonową ciężarówkę do 240 km/h, choć warto zwolnić przed nierównościami na drodze, takimi jak: drzewa, czy domy.
1991: DTM po raz pierwszy Mercedes 190E 2.5-16 Evo2 Snobeck Racing Team
2002 : Światowy Rekord Świata na 250 m, Vincent Perrot, francuski producent TV, pobił rekord świata rozpędzając się do szybkości 411,04 km/h dragsterem o mocy 6000 KM. W 2006 Vincent Perrot pobił własny rekord rozpędzając się do 530,69 km/h na 250m!

_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Sob 16 Cze, 2018   

Lepsiejsze od Millersa?
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 22 Cze, 2018   

Tak bym tego nie rozpatrywał. Nie mają nanotechnologii, no i poszczególne karty produktów raz wypadają lepiej, a raz gorzej. Ja traktuję to jako super uzupełnienie tego czego mi brakowało.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 14