Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny

Mam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.
Niestety wszystkie sruby oczkowe do pasow są na gwint calowy 7/16.
Czy wiecie skąd wziąc takie sruby rajdowe na gwint metryczny?
Na razie kupiłem sruby w zwykłym sklepie zelaznym http://www.sklep-grene.pl...oducts_id/14040
, ale są one jakiejs klasy c15e i nie wyglądają na rajdowe i mi się nie podobają :/
Czy jedynym rozwiązaniem jest wspawanie płytek z nakrętką calową w miejscu seryjnego mocowania? Nie chciałbym tego robic na razie.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 09 Sty, 2012   

Myśle że na "rajdowe" nie ma co liczyć :/

Proponuje sklep fachowy ze śrubami (elementami metalowymi) i mozna poszukac jakichś jakościowych śrub oczkowych.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 09 Sty, 2012   

Przerabiałem to w C2.

Generalnie to: nie ma bata. :D

Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.

Więc pozostaje płytka.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Odświeżę troszeczkę

Czy płytka musi być wspawana w tunel / podłogę czy może być przykręcona ?
Gdzie najlepiej taką dostać / kupić by nikt się nie czepiał na bk ?
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Najpierw walisz dziurę przez tunel/podłogę, a później dajesz płytkę od spodu. Tak naprawdę nie musi być przyspawana ani przykręcona, bo będzie trzymała ją śruba.
Faktury na płytkę nikt żądał nie będzie, zatem gdzie nie kupisz będzie dobrze. Najlepiej u Micka :)
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Dzięki siema, pytam bo dziś na bk do kajtka
kolo się doczepił do mojego obecnego mocowania.
Na jutro mnie dopuścił ale muszę to poprawić przed kolejnym.
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

ja miedzy blache tunelu a plytke dalem silikon czy cos, juz nie pamietam, zeby sie nie odkrecila przypadkiem.
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Czyli od wnętrza widać tylko zamontowaną kotwę, tak ?
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   



legenda:
od lewego gornego rogu:
oczko sruby
blacha tunelu
plytka

miedzy plytka a blacha dalem jakies klajster.

finito.

sorry za rysunek ale koncze 3 browar ;D
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

No właśnie tak, senkju
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

pomuk sie nalezy ;D
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Dawaj do mojego tematu, siema również
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Ja wspawałem te płytki, ponieważ poza tym, że masz ją ustaloną raz na zawsze na pozycji, to łatwiej odkręcać/dokręcać cokolwiek bo się nie obraca. A pasy raczej konkretnie się dokręca.
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

Oczywiście najpewniej jest je przyspawać. Ja też tak miałem- bo jak i Kenet- chciałem mieć pewność, że nic się nie przesunie.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

CHRZANEK napisał/a:
Myśle że na "rajdowe" nie ma co liczyć :/

Proponuje sklep fachowy ze śrubami (elementami metalowymi) i mozna poszukac jakichś jakościowych śrub oczkowych.


Greg napisał/a:
Przerabiałem to w C2.

Generalnie to: nie ma bata. :D

Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.

Więc pozostaje płytka.





:D ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym :D

http://shop.sabelt.co.uk/...emart&Itemid=54


:D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13