Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Mam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.
Niestety wszystkie sruby oczkowe do pasow są na gwint calowy 7/16.
Czy wiecie skąd wziąc takie sruby rajdowe na gwint metryczny?
Na razie kupiłem sruby w zwykłym sklepie zelaznym http://www.sklep-grene.pl...oducts_id/14040
, ale są one jakiejs klasy c15e i nie wyglądają na rajdowe i mi się nie podobają
Czy jedynym rozwiązaniem jest wspawanie płytek z nakrętką calową w miejscu seryjnego mocowania? Nie chciałbym tego robic na razie.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012
Przerabiałem to w C2.
Generalnie to: nie ma bata.
Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.
Więc pozostaje płytka.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012
Najpierw walisz dziurę przez tunel/podłogę, a później dajesz płytkę od spodu. Tak naprawdę nie musi być przyspawana ani przykręcona, bo będzie trzymała ją śruba.
Faktury na płytkę nikt żądał nie będzie, zatem gdzie nie kupisz będzie dobrze. Najlepiej u Micka
auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km Pomógł: 23 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Skąd: Goclaf
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012
Dzięki siema, pytam bo dziś na bk do kajtka
kolo się doczepił do mojego obecnego mocowania.
Na jutro mnie dopuścił ale muszę to poprawić przed kolejnym.
_________________ Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012
Ja wspawałem te płytki, ponieważ poza tym, że masz ją ustaloną raz na zawsze na pozycji, to łatwiej odkręcać/dokręcać cokolwiek bo się nie obraca. A pasy raczej konkretnie się dokręca.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Myśle że na "rajdowe" nie ma co liczyć
Proponuje sklep fachowy ze śrubami (elementami metalowymi) i mozna poszukac jakichś jakościowych śrub oczkowych.
Greg napisał/a:
Przerabiałem to w C2.
Generalnie to: nie ma bata.
Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.
Więc pozostaje płytka.
ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach