Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 09 Sty, 2006   

ja w swojej R19 juz zrobilem: przelozylem cale zaciski + cylinderki + przewody z zapasowej R19, odpowietrzylem 3 razy i jest lepiej gdy jak ja kupilem :)
i w koncu doszly tarcze i zaciski sparco do williamsa, niestety jeszcze nie dostali sprezyn :( Bedzie piekny gdy go w koncu skoncze! ;)
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 09 Sty, 2006   

K-Mart- przeslij, jesli masz , jakies foty mi swojego williego prosze
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 10 Sty, 2006   

jest w LBN w trakcie odbudowy, ojciec jest tam wiec powiem by zrobil pare fotek :)

[ Dodano: Wto 10 Sty, 2006 ]
p.s. moge Ci wyslac pare moich ex-williamsow, jesli chcesz....
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Mar, 2006   TOCZENIE TARCZ

czy toczenie tarcz ma sens?? bo z moich wyliczen wychodzi ze toczenie ma baaaaaaardzo zblizona cene do nowych tarcz - tak mi powiedzieli w warsztacie - wiec pytanie nastepne - miejsce gdzie mozna je przetoczyc , wytoczyc czy jak to tam sie mowi
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 02 Mar, 2006   

to zalezy ile tarczy Ci zostało... Poza tym jesli nowe tarcze kosztuja tyle co toczenie to odpowiedzi są dwie:

a) tak lepiej kupić nowe tarcze
b) co to za tarcze do cholery które sa warte tyle co toczenie??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Mar, 2006   

zostalo sporo bo to tyl wiec nie ma obawy..

tarcze pewnie zwykle z tym, ze bez znaczka Fiata tylko z licencja Fiata prosto z ASO :D zamienniki to sie chyba nazywa.. narazie nic z nimi nie bede robil - zbieram informacje. musze wymienic caly przod.
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 26 Mar, 2006   

jako ze z tylu nie mam juz klocow przegladnalem internet w ich poszukiwaniu.znalazlem 3 kandydatow z roznych polek.kandydat numer 1 - klocki Lucas 66 zl, kandydat numer 2 - klocki EBC Black 85 zl, kandydat numer 3 - klocki Ferodo DS Performance 120 zl.Jako ze nie jezdze po torze i wyscigach nie sa potrzebne mi sportowe klocki ale nie ukrywam ze czesto zdarzaja sie sytuacje w ktorych hamuje z duzych predkosci lub sytuacje awaryjne.Zastanawiam sie co robic, ktore wybrac.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 26 Mar, 2006   

ja osobiscie nie polecam Lucas'a bo na polskim rynku jest mnustwo podrobek tego producenta i mozna chlam zalapac
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 26 Mar, 2006   

na tył EBC albo Lukas w zupełności wystarczą... ważny bardzo jest przód w tym aucie...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 26 Mar, 2006   

chyba zdecyduje sie na te EBC bo firma chyba porzadniejsza a roznica w cenie bardzo mala.
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 26 Mar, 2006   

sam chcialem kupic EBC ale w koncu wzialem Ferodo.

na tyl spokojnie wystarcza zwykle - nie wiem jak do Twojej furki - jest napewno popularnijesza ale do mojej na przod DS Performance trzeba czekac ok. miesiaca - jada z Anglii bo w Polsce nikt nie ma - rozmawialem o tym z gosciem z Hamluce.net - btw. thx Saxorulz - i mowil, ze te 4 tyg to tez zadna gwarancja..
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 26 Kwi, 2006   

PAnowie czy ktos ma jakies rozwiazanie lub pomysł dla mojego problemu z hamulcami juz pisze o co chodzi problem jest taki.
Gdy hamuje np na mokrym z reguły blokuje mi sie lewy przod nie wiem czy za mocno hamuje lewy przod czy prawy przod za słabo odczucia na suchym np ostre hamowanie z powiedzmy 180-0 powiem tak tu jest niezły cyrk mianowicie mam wrazenie ze kazde kolo zyje swoim zyciem i kazde hamuje jak mu sie podoba a pod noga czuje tak jakby objaw zgotowania sie hamulca(dusze hebel z duza sila z mizernym efektem)
dla wyjasnienia zeby zmiejszyc zakres waszych pomysłow napisze co juz bylo zrobione
Nowe
Zaciski
klocki
tarcze
korektor
pompa hamulcowa
sprawdzone przewody elastyczne
napisze krocej z hamulcy co nie zostalo jeszcze wymienione to przewody te nie wiem z jakiego one sa materialu mosiadz? aluminium? stal? przymierzam sie do tego tez
A teraz napisze najlepsze Te irytujace akcje z hamulcami raz sa a raz ich nie ma :570: cała zime przejezdzilem i bylo ok a teraz znowu sie zaczelo
Płyn hamulcowy wszesniej byl taki jakis chyba najtanszy po odbiorze od blacharza 3-4 miesiace pozniej castrol SRF jakis 1m-c i teraz jakis ferodo jakis z lepszych 5-6mcy
hamulce byly sprawdzane w 2 Bardzo dobrych warsztatach
-Adamant enginering
-Krawczak Motorsport
Nikt nie doszukał sie usterki natomiast obaj panowie potwierdzili moje w\w objawy
pomysły mam dwa jeden to ze mam jakies wadliwe tarcze (moje tarcze to najprostsze brembo) i drugi to ze w przewodach tych nazwijmy je stalowe gdzies jest jakis glut?! lub jakes cos co moglo wpasc dostac sie do przewodu i blokuje swobodny obieg płynu ale ten drugi pomysl jest la mnie malo prawdopodobny :570: jak ktos ma jakis pomysł lub rade bede wdzieczny za kazda wskazówke.
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

vicini
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Kwi, 2006   

ja to nie wiem czy to nasz klimat czy co, ale ja mam podobnie po zimie, raz hamulce biora jak brzytwa dziadka innym znowu razem pedał jest miekki i zdarzają sie trudnosci z wyhamowaniem, tak jakby ABS nie zawsze łapał
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 27 Kwi, 2006   

Nie zdziwił bym się za bardzo gdyby to było coś z tarczami brembo.
Ja ostatnio tez przyuważyłem na podstawowym modelu brembo, że tak jakby jedno koło zaczynało wcześniej popiskiwać, ale jeśli już mocniej łapie na jedno koło to jest to bardzo nie wielka róznica bo nie ściąga ani nic takiego się nie dzieje.
 
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   

Jak temat o hamulcach to moze i ja sie tu dolacze.
Mam tkaie pytanie, jak oslabic dzialanie tylnych hamulcow?
Tzn. jak odpinam abs to sie wesolo robi bo wiadomo jak jest gdy blokuje
tylne kola. Moze i efektownie ale nei zawsze o to chodzi.
Za wszelkie sugestie z gory dziekuje :)
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 13