Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wiek markowych slickow
Autor Wiadomość

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Ja bym nie ryzykował 10 letnich gum, bez względu jak idealnie były przechowywane.
Ewentualnie do spalenia latając bokami lub jakiś trening bez napinki na wynik, np dla znajomego który się dopiero uczy czy coś, samemu by mi się nie chciało na czymś takim latać, szkoda czasu, benzyny i pieniędzy.

Ps. Imho wyczynowa guma starzeje się o wiele szybciej niż cywilna (tzn traci swoje zajebiste właściwości)
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

a jakbyś miał do wyboru (przez budżet) używane r888, albo 10letni slick wyglądający ok?
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Przed zamknięciem tematu poproszę Marka aby napisał w jakim wieku są jego slicki.
To powinno wyczerpać temat.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

anjas napisał/a:
w jakim wieku są jego siki.

Może się mylę ale to chyba zbyt osobiste pytanie.
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Może watro to pytanie zadać komuś kto handluje takimi oponami .
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

alphaOne 
szukam przystojnego blondyna


auto: eM
silnik:: jest
moc: ... mam tę moc!km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Skąd: Wrocław / Warszawa

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

ja jezdzilem na 8letnich slickach i byly to jednorazówki - po paru kółkach na ułężu zaczeła z nich guma odpadać płatami. czasy oczywiście o wiele gorsze niż na używanych (ale świeżych) R888.
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

roj napisał/a:
a jakbyś miał do wyboru (przez budżet) używane r888, albo 10letni slick wyglądający ok?

Mogę się posłużyć przykładem Arwida, może kojarzycie niebieskiego CRX z b18c6 kiedyś dawno temu.
Jeździł po Poznaniu na starych slikach, wsiadłem do niego na prawy, pojeździliśmy, ale coś bez rewelacji. Niby lepiej niż na cywilnych oponach, ale coś nie tak. Kazałem mu zmienić na świeże r888 na których przyleciał - czas lepszy z przyłożenia o 2 sekundy. Nic innego się nie zmieniło.

Inna sprawa, że temat jest o wiele bardziej złożony :)
Np jeździłem na starym sliku yokohamy i nie byłem zadowolony (stary - około 3-4 lat)
Przejechałem się na równie starym dunlopie i byłem zaje** pozytywnie zaskoczony. Inna sprawa że starł się do drutów w kilka okrążeń :)

Jednak wydaje mi się że 10 lat to za dużo..

W pucharze ceeda ewidentnie było czuć różnicę (+/- pół sek na okrążeniu) pomiędzy pirelli p zero corsa z bieżącego roku i z poprzedniego.
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

MMaxiA7 
promiskuityzm i zeszmacenie


auto: Renault Megane
silnik:: F4R 730
moc: 169km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Skąd: dolnyśląsk

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

a wulkanizatorzy powiadają że do 36miesięcy nieużywana opona seryjna jest traktowana jako "nowa", a niektóre sklepy przy kupnie przez neta nówki wysyłają opony 18 miesięczne :rotfl:
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

sajfer napisał/a:
Kazałem mu


like a boss ^_^
_________________
TDI Fahrer
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

ja kupiłem 7-8 letnie N20 z bocznymi pęknięciami. Nie wyglądały mega fajnie. Jechałem na nich w Poznaniu i było naprawdę oki, aż sam się zdziwiłem.
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

kamil napisał/a:
ja kupiłem 7-8 letnie N20 z bocznymi pęknięciami. Nie wyglądały mega fajnie. Jechałem na nich w Poznaniu i było naprawdę oki, aż sam się zdziwiłem.


Ciekawe jakie bys miał odczucia gdybys chwilę potem albo wogule kiedykolwiek jechał na nowych :)

Ja na Rzeszowskim jechałem dokładnie na 10-cio letnich Pirelli RS5, a więc twardych i w sumie z roznych względow nie miałem wyboru, bo miałem tylko takie:)
Wczesniej mazowiecki przejechałem na r888 i stwierdziłem, ze juz nigdy więcej na tej oponie rajdu nie pojade. Słowa dotrzymałem. Roznica na korzysc Pirelli była nie do opisania.

Potem jechałem jeszcze na nowkach KUMHO i było tez dobrze, choc nie tak jak na Pirelli. Stąd moja pokusa i ten temat. Nigdy nie jechałem na nowkach PIRELLI czy MICHELIN.
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Śro 19 Wrz, 2012   

Pewnie byłoby jeszcze fajniej i miałbym mniejszą blokadę. Tak czy owak, miałem w tyle głowy, ze to używane, starawe i nie chciałbym żeby strzeliła w nieodpowiednim momencie :/
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   

kamil napisał/a:
Pewnie byłoby jeszcze fajniej i miałbym mniejszą blokadę. Tak czy owak, miałem w tyle głowy, ze to używane, starawe i nie chciałbym żeby strzeliła w nieodpowiednim momencie :/

Strzelanie nie takie straszne jak je malują :)
Ostatnio na treningach dwa razy pod rząd mi strzeliła.

Przem_106, ja jechałem mazowiecki na pirelli p zero corsa, też stwierdziłem że więcej nie. Potem Rzeszowski na hankookach i też stwierdziłem że więcej nie. Potem Cieszynkę na profilach i o nieee, nigdy więcej.

Na torze różnica jest ogromna, od razu widać po czasach. Na rajdach trochę mniej to czuć.
Jednak 10 lat.. na rajd bym odpuścił. Może będzie dobrze, a może się rozklei po oesie i na strefę będziesz wracał na kapciu bo wykorzystasz wszystkie zapasy :)

PS. r888 to nie rajdowa guma. Rajdowe nawet twarde dużo szybciej się nagrzewają, r888 można porządnie rozgrzać na torze żeby ładnie kleiła.
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   

Wypowiadam się bo zostałem poproszony.
Nie znam się.
Dziękuję - można zamknąć.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   

Zamykam :]
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8