auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 18 Lip, 2009
zeby nie wahlowac dwoma lub nawet trzema roznymi kompletami śrub do kół no i szybciej sie koło naklada na szpilki niż celuje w otwory śrubami no ale tez jesli szpilka jest dluga to długo się nakrętki nakręca.
Prosze o pomuk i temat do zamknięcia
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 18 Lip, 2009
Zaraz,zaraz,jeszcze nie skonczyłem
A po co rozne komplety srub?
ale tez jesli szpilka jest dluga to długo się nakrętki nakręca.
Coś o tym wiem A jak zajdzie trochę rdzą to masz przeje.bane
Ogólnie to w rajdach stosuje się tylko szpilki, te od renomowanych producentów są dużo twardsze od śrub. Jeśli masz w aucie dystance to tylko szpilki. Ważny jest też dobór szpilek, nie mogą być ani za krótkie, ani za długie.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 18 Lip, 2009
W temacie szpilek konsultowałem się z k-martem i kojarzy mi sie tylko jeden dobry techniczny tekst
Kod:
"Czasem, az oczy bola patrzec jak sie przemecza, dla naszego klubu, prezes
Ochódzki Ryszard, naszego klubu Tecza. Ciagle pracuje! Wszystkiego
przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykaja mu szpilki. To nie ludzie - to
wilki!" "
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 18 Lip, 2009
kubas napisał/a:
zeby nie wahlowac dwoma lub nawet trzema roznymi kompletami śrub do kół
alo alo chwileczke, nie wiem jak Ty to robisz, ale w moich autach kazdego kolo jest na takiej samej srubie!
Nie lubie szpilek, jak juz sama nazwa mowi, szpilka moze sie zlamac, wygiac itd.
Huyowa konstrukcja jak na kola gdzie wystepuja niesamowite sily przy 200KM/l, jak n.p. cifie eM'a
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 18 Lip, 2009
Serio,serio,nigdy sie srubom nie przygladałem,ale juz teraz wiem dlaczego kiedys kupując auto na alu, dostalem zimowki na stalkach a w bagazniku leżał komplet srub
Aha ,stalowki przykrecilem tymi od alu i cala zime tak latałem
uff... już myślałem że Kondziu założył nowy temat o butach
RSSSS [Usunięty]
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
Nakrętki mogą byś stożkowe lub kuliste (chodzi oczywiście o kształt fragmentu na styku z felgą) i należy odpowiednio dobrać do felg bo mimo, że szansa na kuku przy złym dobraniu jest niewielka to jednak lepiej dbać o swoje zdrowie.
Opinia, że do aut gdzie są jakieś mega momenty lepsze są śruby to nieprawda. Ze względu na wygodę częściej widuje się teraz szpilki.
Pozdro
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
RSSSS napisał/a:
Nakrętki mogą byś stożkowe lub kuliste
Lub płaskie, widać że kolega z francuzami niewiele ma wspólnego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach