Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???
Autor Wiadomość

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Nie 03 Lut, 2013   

anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS :rotfl: :rotfl: :rotfl: bieda kurna :rotfl:
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

mikan 
say my name bitch!

auto: Almeranamera
silnik:: 2.0
moc: 651...chybakm
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Skąd: Brwinów

Wysłany: Nie 03 Lut, 2013   

anjas napisał/a:
mikan napisał/a:
wiadomo cos jestem powaznie zainteresowany tylko nie wiem jak auto budowac


Sąsiad, masz tu ode mnie gratis po trzy przydatne znaki interpunkcyjne:
,,, ??? ... ::: """ !!! --- ;;; - mogą się przydać w kolejnych postach ;D


szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany :)
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 03 Lut, 2013   

mikan napisał/a:
szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany


ja nie byłem wygadany??? ;D

Kuner napisał/a:
anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS bieda kurna


psssst
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

mikan 
say my name bitch!

auto: Almeranamera
silnik:: 2.0
moc: 651...chybakm
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Skąd: Brwinów

Wysłany: Pon 04 Lut, 2013   

jaka jest szansa że puchar wogóle wystartuje?
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Lut, 2013   

Co to za prywatne info do Jakartiego ???
Ja też sie chętnie dowiem...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Lut, 2013   

dowiaduję się :rotfl:
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

Witam.

Wiem że koledzy Mikan i Pinoczet są dość mocno zainteresowani.
Być może ktoś jeszcze kto się nie ujawnia :) tego nie wiem.

Wczoraj byłem na spotkaniu w klubie, na którym nie było "pieniaczy" tylko osoby decyzyjne lub ogólnie doświadczone w organizacji imprez z czasów jak klub prosperował bardzo dobrze (stare dzieje :P )

W przyszłym tygodniu na stronie Ak-rzemieślnik pojawi się projekt regulaminu technicznego, chwilę później regulamin ramowy i jak dobrze pójdzie do końca lutego wszystko będzi9e "kleppnięte" przez OKSS PZM.

Dopuszcozne będa samochody przygotowane zgodnie z homologacją grupy N (Cinquecento sporting 5529 oraz Seicento sporting 5593). Skrzynie seryjne bez szper, bez krótkich przełożeń, silniki grupa N BEZ dowolnego wałka rozrzadu. Waga minimalna będzie określona na poziomie 700-720kg.
Do startu będzie dopuszczony posiadacz licencji BC, B1C1 lub B2C2. W praktyce każdy dorosły ma licencję BC. I właśnie na taką licencję - o ile będa chętni - będzie przed pierwszą runda przeprowadzony egzamin.

Nie umiem odpowiedzieć czy będą dopuszczone elementy bezpieczeństwa z utraconą homologacją.
Jezeli chodzi o kaski i pasy bezpieczeństwa to na pewno nie będzie takiej opcji.
Jezeli zaś chodzi o fotel i szmaty to jest taka szansa - ale decyzja należy do organu zatwierdzającego czyli PZM.

Bajerów typu Hans czy system gaśniczy na pewno nie będzie :) :) :)

Zawody jednodniowe, od 8:00 BK, a potem zawody i około 17:00 do domu.
Rund będzie 8.
Wpisowe na runde 400pln (chyba)

To tyle .
Jak coś nie jasne to pytać.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

Fajnie ze bez szper i innych bajerów podnoszących koszty,gdybym miał inny system pracy bardzo powaznie bym sie zastanowił nad startami
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

ciekawe jak bardzo rozbudowane przy takich ograniczeniach bedzie BK1/BK2.

chrzanek pokazal bys w koncu w pmr swoja rajdowke :]
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo :)
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch :) prędzej warmhatch :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

CHRZANEK napisał/a:
Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo :)
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch :) prędzej warmhatch :)


Fotki wrzuć picassaweb. Bezproblemowo i naprawę bardzo prosty .
 
 

mikan 
say my name bitch!

auto: Almeranamera
silnik:: 2.0
moc: 651...chybakm
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Skąd: Brwinów

Wysłany: Czw 14 Lut, 2013   

fajne info, ja kiedyś (2006r) robiłem licencję i wtedy nazywało sie to WT rozumiem że uprawnia mnie ona do strtów w pprc.
Silnik N grupa to jakie możliwe przeróbki?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 14 Lut, 2013   

wydech + komp, a reszta zależy już od twojego mechanika, który znajdzie Ci 4 tłoki fabrycznie nowe o najniższej masie i najmniejszych różnicach, tak samo korby itd itd :D
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.

Jakby jednak na to nie patrzeć, dobrze że zabronione są szpery, wałki, itd.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 14 Lut, 2013   

GeKo napisał/a:
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.


PRAWDA.

Zobrazuje to tak:
Sporting seria: 55KM, 86Nm
Sporting seria + wydech + komp: 60KM, 90Nm (koszt w miarę rozsądny :) )
Sporting TOP eNka: 70KM, 100Nm (koszt za sam silnik 5000pln + komp typu SA lub świnia)

Za cene TOP eNki można by było zrobić Agrupe na wielopunkcie z dużą przepustnicą która "letko" wypluła by z 85kucy i żarła by niewspółmiernie do eNki.

Ale specyfika tego sportu jest nieco inna. Tu nie ma długich prostych na których 10KM uczyni przepaść. Zdecydowanie największy wpływ na wyniki miała szpera i jej rodzaj. (Szpica miała bacci romano za duuuuuuużo PLNów)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Lut, 2013   

Homologacje dla seja gdyby ktoś potrzebował http://chomikuj.pl/kamgad...ogacje+seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13