Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[S] Silnik do Saxo/106 Top A gr.
Autor Wiadomość

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 02 Paź, 2012   [S] Silnik do Saxo/106 Top A gr.

Witam Serdecznie!

Mam na sprzedaż topowo poskładany silnik do Citroena Saxo lub 106 gr.A. Wszystkie modyfikacje zgodne z homologacją! Całość wystrojona na 178 km!

Lista modyfikacji głowicy:
-Wałki rozrządu Cat Cams 1321734
-Talerze zaworowe tytanowe Cat Cams
-Sprężyny zaworowe tytanowe Cat Cams
-Powiększane i polerowane kanały ssące
-Powiększane i polerowane kanały wydechowe
-Gniazda zaworowe zrobione w trzy kąty
-Zawory zrobione w trzy kąty
-Podcięte prowadnice zaworowe

Lista modyfikacji głowicy:
-Kute tłoki Wossner sprężanie 12.2:1 nr: 1321734
-Honowany blok pod tłoki
-Wyważony wał korbowy
-Wyważone korby
-Panewki ACL Race na wale oraz korbach
-Poprawione smarowanie silnika

Układ wyedchowy:
-Kolektor Raceland 4-2-1 owinięty bandażem
-Cały wydech ze stali kwasoodpornej 60.3 mm na sportowym katalizatorze i tłumiku od Pana L. Węglarskiego

Sportowe 4 spiekowe sprzęgło OMP Racing wraz z dociskiem OMP Racing oraz odelżone koło zamachowe

Jednostka sterująca pracą silnika Stand Alone VEMS w wersji P&P na jedną kość.

Silnik od momentu zbudowania ma przejechane 679 km z czego przejechał dwa Super Sprinty.

Od samego początku zalany olejem Motul.

Cena za całość 14000zł
Cena dla hh.org 13000zł

W razie informacji proszę o kontakt.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 02 Paź, 2012   

Top w tej chwili to ma Pan Kózka, a dokładniej 198 km... No ale tak czy tak jest baaaardzo grubo. CHCIAŁBYM...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 02 Paź, 2012   

Za.jebisty wynik. :) Gratulacje! Mam kilka ciekawskich pytań ;)

Wrzuciłbyś wykres?

O co chodzi z "poprawionym smarowaniem silnika"? Baffled sump czy coś innego?

Wydech jest 60.3mm średnicy zewnętrznej, czy wewnętrznej? To by pasowało chyba na 2.25" jakoś, right?

To jest na zaworach z J4 skoro zgodnie z homo, nie JP4?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

Wykres jasne że wrzucę jak tylko spotkam się z typkiem który kupił ode mnie saxo bo dałem mu cały segregator z homologacją jakimiś papierkami od saxo i min z wykresem.

Do smarowania są użyte inne "fifiki" natryskowe i ten co budował coś pozmieniał w ssaku oleju musiałbym zapytać.

Wydech tak 60.3 po zewnątrz jednak to się nijak ma do cali jakich byśmy sobie przeliczyli dzieląc to przez 2.54. Tak poprostu jest przyjęte w obrocie stalą.

Tak to jest na zaworach z J4
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

Cool. Dzięki za odpowiedź. :)

ŁukaszS3 napisał/a:
Do smarowania są użyte inne "fifiki" natryskowe i ten co budował coś pozmieniał w ssaku oleju musiałbym zapytać.

Chętnie bym się dowiedział o co chodzi. :)

PS Kiedyś pytałem Cię o puszczenie VEMSa do środka - puściłem go jednak otworem po klimatyzacji (na wysokości wentylatora pod deską). :) Bez przedłużania kabli. :]
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

Greg napisał/a:
Za.jebisty wynik. :) Gratulacje! Mam kilka ciekawskich pytań ;)

Wrzuciłbyś wykres?

O co chodzi z "poprawionym smarowaniem silnika"? Baffled sump czy coś innego?

Wydech jest 60.3mm średnicy zewnętrznej, czy wewnętrznej? To by pasowało chyba na 2.25" jakoś, right?

To jest na zaworach z J4 skoro zgodnie z homo, nie JP4?


60,3 po zewnątrz ma 2,25 cala wewnątrz, mniej więcej...
63,5 po zewnątrz znowu to odpowiednik 2,5 cala
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

ade napisał/a:
mniej więcej...


Wiesz co to jest mniej więcej? To są dwa palce w dupie... Jeden mniej drugi więcej :]

To są bardzo znaczne różnice przy różnych grubościach ścianek... Np przy zamawianiu kolanek do evo zamawiałem z tzw "normy spożywczej" i tam to też jest jeszcze inaczej...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

ŁukaszS3 napisał/a:
Wiesz co to jest mniej więcej? To są dwa palce w dupie... Jeden mniej drugi więcej :]

:lol2: :lol2: :lol2: maj boj
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 03 Paź, 2012   

ŁukaszS3 napisał/a:
ade napisał/a:
mniej więcej...


Wiesz co to jest mniej więcej? To są dwa palce w dupie... Jeden mniej drugi więcej :]

To są bardzo znaczne różnice przy różnych grubościach ścianek... Np przy zamawianiu kolanek do evo zamawiałem z tzw "normy spożywczej" i tam to też jest jeszcze inaczej...


no to jakie masz dostępne ścianki rur w nierdzewce 60,3? :]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Zamykamy :(
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

ZAMYKAM
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Jaco napisał/a:
ZAMYKAM

;D
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Ale mam kaca moralnego...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

sprzedany :D ZAMYKAM
 
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

:rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13