ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 02 Paź, 2012 [S] Silnik do Saxo/106 Top A gr.
Witam Serdecznie!
Mam na sprzedaż topowo poskładany silnik do Citroena Saxo lub 106 gr.A. Wszystkie modyfikacje zgodne z homologacją! Całość wystrojona na 178 km!
Lista modyfikacji głowicy:
-Wałki rozrządu Cat Cams 1321734
-Talerze zaworowe tytanowe Cat Cams
-Sprężyny zaworowe tytanowe Cat Cams
-Powiększane i polerowane kanały ssące
-Powiększane i polerowane kanały wydechowe
-Gniazda zaworowe zrobione w trzy kąty
-Zawory zrobione w trzy kąty
-Podcięte prowadnice zaworowe
Lista modyfikacji głowicy:
-Kute tłoki Wossner sprężanie 12.2:1 nr: 1321734
-Honowany blok pod tłoki
-Wyważony wał korbowy
-Wyważone korby
-Panewki ACL Race na wale oraz korbach
-Poprawione smarowanie silnika
Układ wyedchowy:
-Kolektor Raceland 4-2-1 owinięty bandażem
-Cały wydech ze stali kwasoodpornej 60.3 mm na sportowym katalizatorze i tłumiku od Pana L. Węglarskiego
Sportowe 4 spiekowe sprzęgło OMP Racing wraz z dociskiem OMP Racing oraz odelżone koło zamachowe
Jednostka sterująca pracą silnika Stand Alone VEMS w wersji P&P na jedną kość.
Silnik od momentu zbudowania ma przejechane 679 km z czego przejechał dwa Super Sprinty.
Od samego początku zalany olejem Motul.
Cena za całość 14000zł
Cena dla hh.org 13000zł
W razie informacji proszę o kontakt.
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Paź, 2012
Za.jebisty wynik. Gratulacje! Mam kilka ciekawskich pytań
Wrzuciłbyś wykres?
O co chodzi z "poprawionym smarowaniem silnika"? Baffled sump czy coś innego?
Wydech jest 60.3mm średnicy zewnętrznej, czy wewnętrznej? To by pasowało chyba na 2.25" jakoś, right?
To jest na zaworach z J4 skoro zgodnie z homo, nie JP4?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Śro 03 Paź, 2012
Wykres jasne że wrzucę jak tylko spotkam się z typkiem który kupił ode mnie saxo bo dałem mu cały segregator z homologacją jakimiś papierkami od saxo i min z wykresem.
Do smarowania są użyte inne "fifiki" natryskowe i ten co budował coś pozmieniał w ssaku oleju musiałbym zapytać.
Wydech tak 60.3 po zewnątrz jednak to się nijak ma do cali jakich byśmy sobie przeliczyli dzieląc to przez 2.54. Tak poprostu jest przyjęte w obrocie stalą.
Tak to jest na zaworach z J4
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Paź, 2012
Cool. Dzięki za odpowiedź.
ŁukaszS3 napisał/a:
Do smarowania są użyte inne "fifiki" natryskowe i ten co budował coś pozmieniał w ssaku oleju musiałbym zapytać.
Chętnie bym się dowiedział o co chodzi.
PS Kiedyś pytałem Cię o puszczenie VEMSa do środka - puściłem go jednak otworem po klimatyzacji (na wysokości wentylatora pod deską). Bez przedłużania kabli.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Śro 03 Paź, 2012
ade napisał/a:
mniej więcej...
Wiesz co to jest mniej więcej? To są dwa palce w dupie... Jeden mniej drugi więcej
To są bardzo znaczne różnice przy różnych grubościach ścianek... Np przy zamawianiu kolanek do evo zamawiałem z tzw "normy spożywczej" i tam to też jest jeszcze inaczej...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Wiesz co to jest mniej więcej? To są dwa palce w dupie... Jeden mniej drugi więcej
To są bardzo znaczne różnice przy różnych grubościach ścianek... Np przy zamawianiu kolanek do evo zamawiałem z tzw "normy spożywczej" i tam to też jest jeszcze inaczej...
no to jakie masz dostępne ścianki rur w nierdzewce 60,3?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach