Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Volkswagen Golf Cup 2013
Autor Wiadomość

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty :)

Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.

Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.

Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.

Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare

a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed

nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodników
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

WuRC 
sprzedam aparat Zorka 5


auto: 3/4 E46
silnik:: M54
moc: pieruńskakm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

CHRZANEK napisał/a:
speed555 napisał/a:
Kiera i deska pozostaje seryjna w wyscigówce


???

Nawet w pikaczento fajera jest sportowa :)


Czyli będzie tak jak w VW Scirocco R Cup.

_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię.
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

Z tego co wiem bo kolega dostał jakieś dokumenty wpisowego jest 39k euro
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

Było na poprzedniej stronie :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

sajfer napisał/a:
Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty :)

Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.

Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.

Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.

Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare

a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed

nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodników


Własnie chodzi o to że nie bedzie przekrętów z samochodami, jak to w ceedzie było jak silniki specjalnie zacierali żeby remont sobie zrobił na 3 szlif itp.
Tu zawodnik może tylko cisnienie ustawić i wybrać jeden z 3 rodzajów stabilizatora. Reszty nie moze nawet dotknąć.
To jest puchar skierowany nie tylko dla Polaków. Z Australii nawet jeden zawodnik jest mocno zainteresowany.
Lisowski i Steinhof też są zainteressowani, na wyscigach kiedyś w Oschersleben sami przyszli porozmawiać , i chodzi im głównie o nagrody:)

16-latek z Tarnowa , Dreszer który teraz w Picanto jezdził już sie zglosił do pucharu Golfa i kupił od Gładyszów wyścigówke nowo zbudowaną Golfa 6 i już trenuje po torach:)

Nie wiem dokładnie ile osób będzie sie zajmowało pucharem, w każdym razie na dwa samochody będzie jeden główny mechanik i do kazdego samochodu chyba 2 zwykłych od zmiany kół itp. Oprócz tego specjalista z niemiec z VW od elektroniki.

Bedzie telemetria z prawdziwego zdarzenia, dobre opony itp.

Nie to co w picanto gdzie jezdza na seryjnych i pompuja 6 barów i tor jazdy jak w drifcie:)

Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

W Scirocco jest tak samo, Lisowski w końcu dostał kase od VW na starty Porsche. co prawda wystarczyło na okrojony sezon bez treningów itp. ale zawsze coś.
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

rasta napisał/a:
Było na poprzedniej stronie :rotfl:


Rzeczywiście, nie czytałem co pisze w linku który STF wkleił...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13