auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006 Strojenie puga 205
Ja również nie mogę pisać na technicznym, więc piszę tutaj, sorry
Mój pug (205 gti 1.9, 91, bosch motronic, wałek 287stopni, głowica a-grupowa) już od dłuższej chwili stoi niejeżdżony, bo po zrobieniu wałka nie bardzo mogę znaleźć firmę, które podejmie się zrobienia map... Chłopcy z TTC byli chętni, ale do końca sierpnia są na urlopie... W v-techu powiedzieli 2400 :553: , więc im podziękowałem. Ambitnie goście z www.eko-car.com (dzwoniłem już naprawdę w każde miejsce, w które się dało ) stwierdzili, że mogą to zrobić, ale oni najpewniej nigdy czegoś takiego nie robili, więc troszkę strach...
Macie może jakieś propozycje/sugestie?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006
Ja bym chyba poczekał na tcc, oni powinni to zrobić dobrze, a w krakowie polecany też jest gt- service, ale nie wiem nic więcej o nich.
A co do vtechu, to cene żucili kosmiczną, tym bardziej że rózne opinie o nich krązą, chociażby ostatnio puchar picanto do którego robili komputer i teraz jest jakieś zamieszanie, że niektóre kijanki mają 67 koni które obiecywał vtech, a niektóre mają znacznie mniej.
Wyscigi tu akurat nie sa uzasadnieniem jesli chodzi osiagi. obiektywniej oceny tu nie ma co szukac bo w wyscigach jak to w wyscigach niektorzy "poprawiaja" troche swoje motory i stad moga wynikac te roznice
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006
W pucharze picanto nikt nic nie moze poprawiac, motory są zaplombowane i nikt ich nie ma prawa ruszać.
Pozatym sprawa nie polega na tym ze ktoś ma za mocne auto, tylko niektórzy zawodnicy zalą się że ich auta są za słabe, vtech dawał gwarancje ze każda kijanka ma 67 koni margines błędu dawał bodajrze na 1 koń w tą czy w tamtą, a niektórzy zawodnicy zalą się ze mają 59 a to spora róznica.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006
jeden z moich kumpli lata w tym pucharze i mówi że an treningich gnebił wszystkich i było widać że ma lepsze auto chociaż lepiej nie jeżdzi od innych.. śmieszna sprawa.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Wala [Usunięty]
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006
saxorulez napisał/a:
jeden z moich kumpli lata w tym pucharze i mówi że an treningich gnebił wszystkich i było widać że ma lepsze auto chociaż lepiej nie jeżdzi od innych.. śmieszna sprawa.
Wyscigi tu akurat nie sa uzasadnieniem jesli chodzi osiagi. obiektywniej oceny tu nie ma co szukac bo w wyscigach jak to w wyscigach niektorzy "poprawiaja" troche swoje motory i stad moga wynikac te roznice
Kia picanto maja zaplombowane silniki. Silniki czesto padaja i musza kupowac nowe od Kia za ponad 6000.
Ja na temat wyscigów czy rallycrossu mam swoje zdanie i go nie zmienie plomby na silniku to nie wszystko. Nie bede tu podawal jakis skrajnych przypadkow bo zaraz ktos powie ze to kwestia kasy dofinansowania i dostepu do nowinek technicznych i ze dla jednego taki budzet jest nie osiagalny a dla drugiego jest . dlaczego np: Rallycross na danej rundzie 1 byl szybszy od powiedzmy 3 w jakiejs tam klasie powiedzmy ze teoretycznie jada takimi samymi samochodami z ograniczonym rodzajem przerobek klasa1"maluchy" lub 2 CC SC sporting ??
Czy byl od niego lepszy technicznie??
Czy moze lepiej wystartowal??
czy moze mial szczescie ??
czy moze lepiej trzymal cisnienie??
A moze mial lepiej przygotowany samochod i wiedza(mechanika tunera) w budowie silnika zestrojenu poprawieniu przyszlifowaniu i dopieszczeniu poszczegolnych elementow silnika(nie łamiac przy tym regulaminu) czy dobranu odpowiednich cisnienw oponach bedzie mial zawsze o drobinke ciut szybszy samochod od konkurencji!!
Na te pytania trzeba sobie odpowiedziec samemu .Ja osobiscie jestem za punktem ostatnim"diabel tkwi w szczegółach". Nie mowie tu tez ze topowy sprzet jest gwarantem wygranej bo jesli wsiadzie jakas faja do wozu to najlepszy sprzet mu nie pomoze. Ale polaczenie topowego sprzetu z duzym talentem to jest duet nie do przejscia.
Bo przykladow talentu bez odpowiedniego sprzetu to mozna wymienic pare przypadkow
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 02 Sie, 2006
dzięki chłopaki za trzymanie się tematu :556:
project xs też stroi w kraku, ale 1) słyszałem o nich różne opinie 2) firma się rozpadła na 3 części i nie wiem, czy ktoś godny uwagi został 3) ni cholery nie mogę się do nich dodzwonić
do v-techa dzwoniłem raczej z desperacji, bo dobrych opinii o nich za wielu nie słyszałem :565:
zaraz poszukam czegoś o gt-service, bo czekanie (kolejnego) miesiąca :553:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
dziku silnik padają - może afr?? bo nie sądze że są to takie złe konstrukcje..
Tego nie wiem, poprostu nabijaja sie z tego ludzie bo miala to byc "tania liga".
Co do dlubania w klasach tego zabraniajacych to zadnych cudow nie ma, N-ki i inne zabawki maja zblizone ilosci konii, oczywiscie kazdy kto sie hamuje zaklina tunera zeby nie zdradzil ze ma cale 68 a nie 66 koni itd.
Gdyby jakis zbyt dobrze sie bujal to inni zrobia sciepe na protest, rozloza na czesci pierwsze i wyjdzie co jest nie tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach