auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 20 Gru, 2011
Fajny pomysł tylko podejście trochę chybione. Przy takiej kasie powinien fotel, kiere i pedały przesunąć do środka i dołożyć sekwe do tego (tak koszty wiem)
Wg mnie też pomysł PrzeMistrz. Teraz juz wszystko zależy od samych kierowców ASTR. Jeśli z tego nie skorzystają, to można śmiało zapytać czego im jeszcze potrzeba. Ostatnio nie wiem dlaczego, ale na hodze przewijało się bardzo dużo ogłoszeń ASTR. Samemu zacząłem się zastanawiać nad taką furą
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 05 Sty, 2012
Nie doczytalem czy klasa jest skierowana wyłącznie do posiadaczy Astr czy możliwy jest również udział Kadetem czy Calibrą (Ostatnio ktoś jeździł Calibrą więc chyba ma toto homologację).
Super pomysł - szczególnie wobec faktu że lada chwila nie będzie już klas typu N3 czy A5 (już nie homologuje się nowych samochodów w tych grupach) zostaną klasy R1, R2 itd, więc markowy puchar to jedyny sposób na jazdę w RSMP tanim samochodem.
Marzy mi się jeszcze reaktywacja pucharu Cinquecento Sporting - koniecznie w grupie N i na seryjnej oponie...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie doczytalem czy klasa jest skierowana wyłącznie do posiadaczy Astr czy możliwy jest również udział Kadetem czy Calibrą (Ostatnio ktoś jeździł Calibrą więc chyba ma toto homologację).
Panie Chrzanek, Calibra startowała nawet w MŚ
Puchar jest dla wszystkich wolnossących Opli z silnikami do 2000ccm łącznie z Corsą S1600 i Astrą II KitCar
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach