auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 27 Lis, 2012 Zawieszenie Peugeot Sport do 106
Yo,
Zastanawiam się jak wypada zawias asfaltowy (przód + tył) Peugeot Sport (ten z pucharu chyba) w porównaniu np. do B6, B8 na grubej rurze, Koni, HP itd.?
znajomy będzie prawdopodobnie sprzedawał/zamieniał i zastanawiam się czy to będzie lepsze do upalania niż moje Koni Sport, albo takie coś:
I czy one dają się serwisować?
Może ktoś miał jakieś doświadczenia?
Dzięki
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
apropos tematu, to czy ktoś kto włada francuskim i orientuje się w tych zawiasach, może mi powiedzieć czy to co jest w sklepie internetowym pug sporta, to jest ten właściwy zawias czy jakieś zamienniki serii ?
Tak jeździ 106 na B6 z przodu i Pug Sporcie z tyłu
Mi sie wydaje ze wybiera to naprawde niezle, czy lepiej niz b6? ciezko powiedziec ale chyba jednak tak, w przypadku Billa dopiero jak trafimy na fajne nastawy jest naprawde dobrze.
Jak z trwaloscia? Kto to wie
Teoretycznie nie regeneruje sie ich, Grzesiek Dachowski kiedys to robil ale nie wiem czy by sie teraz podjal.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 28 Lis, 2012
ja mam z przodu pug sporta.. jest twardo ale dobrze wybiera... choc spec jest mimo
wszystko taki bardziej na rowniejszy asfalt. imho na ostatniej cieszynce by to nie pokleilo jak trzeba.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 28 Lis, 2012
Dzięki Panowie.
Po filmie widać że chyba klei i to nieźle, w szybkich i ostrych łukach auto zachowywało się całkiem stabilnie - przynajmniej na tyle na ile można to ocenić po filmie.
Nastaw na gładki asfalt raczej mi pasuje - torowo/ułężowy - powinien się sprawdzić. Zobaczymy czy to ogarnę, w jakim jest stanie i co to będzie warte.
Z tego co widzę to one są na cienkiej rurze (przynajmniej te jeszcze dostępne w Peugeot Sport, nie wiem czy były kiedyś inne):
Podpytam jeszcze Przemka.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
To co jest na zdjęciu powyzej to zestaw na ulicę, taki tuning/track day oferowany przez Pug Sport i chyba nikt w kraju na tym nie jezdził.
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport. Na takim zestawie jezdziłem cały sezon i gdybym miał jechac jeszcze raz nic bym nie zmienił.
Jakby co, posiadam NOWE asfaltowe spręzyny PUG SPORTA pod gwint
Zawodnicy startujacy w pucharze P 106 uważali że to gó.... jak tylko puchar się skończył zamienili na bilsteina a kto miał kase na proflexa. Byli też tacy co lakierowali bilsteina i naklejali naklejki PEUGEOT SPORT
W 206 to juz inna bajka Peugeot Sport sprawuje się świetnie
Zawodnicy startujacy w pucharze P 106 uważali że to gó.... jak tylko puchar się skończył zamienili na bilsteina a kto miał kase na proflexa. Byli też tacy co lakierowali bilsteina i naklejali naklejki PEUGEOT SPORT
W 206 to juz inna bajka Peugeot Sport sprawuje się świetnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach