Ciekawe światowe projekty.
Autor
Wiadomość
Jaco
kośimazaki
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013
Kamill napisał/a: rallyfilip napisał/a: Audi Quattro
Na początku nie zapowiadało się ciekawie, do momentu przecięcia auta na pół
Ta klata to jak y czołgu, grube rury
Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre
_________________ Marek23 napisał/a: Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
karoluPL napisał/a: e niektóre elementy, czy poszycia przy takim budżecie to bym porobił z kompozytów a nie walił wszystko jak leci z blachy..
No poszycia są właśnie z włókna zrobione.
Jaco napisał/a: Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre
To chyba obecnie jedyna droga do budowy repliki S1
_________________
ŁukaszS3
Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
Jaki mają schron nad garażem
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
koma600
XII wydział ksiąg wieczystych
auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Skąd: Nadarzyn
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
koty
_________________ KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
Jaco
kośimazaki
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
GeKo napisał/a:
Jaco napisał/a: Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre
To chyba obecnie jedyna droga do budowy repliki S1
Chodziło mi o to, że takie rzeczy robi się na ramie
_________________ Marek23 napisał/a: Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
Ale chłopy grubo poszli z tym Audi - podejrzałem sobie jak szyby wstawić
_________________ Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63
http://www.facebook.com/p...208482285855703
Kenet
Mam grzybicę stóp
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
karoluPL
bizon
auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Kwi 2012 Skąd: kk
Wysłany: Czw 14 Mar, 2013
no i tu już nie ma drutu jak w poprzednim quattro.
piękne, idealne
a tak na prawdę to nawet stare zardzewiałe quattro sport bym brał i nie wybrzydzał
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 14 Mar, 2013
O rany i tu też to audi...
Mi się nie podoba. Tzn wpakowana technologia bardziej by pasowała do samochodu z lat obecnych.
Pomijając już to że jest tu pomieszanie "zwykłego" quattro ze skróconym "sport quattro" to do tego brakuje mi klimatu lat 80tych czyli analogowych wskaźników, milionów przełaczników, itp.
Razi mnie ten mix przeszłości i teraźniejszości.
Silnik też niczym szczególnym nie zachwyca... 2,5L niecałe 500KM. W oryginale mocy było więcej...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
kamil
Kawior, cebula, kaszanka...
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Kenet
Mam grzybicę stóp
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 15 Mar, 2013
Ja tam akurat widzę same analogowe wskaźniki i przełączników też jakby więcej niż w moich autach.
Auto na bogatości - widać tam piniondz. Mnie nie razi mix topowych rozwiązań z jakby nie było kultową budą.
Co do silnika to podejrzewam, że po odkręceniu kranika z boostem byłoby więcej, ale takie niecałe 500 koni też nie powinno źle jechać
Jakbym był naftowym szejkiem, a nie ameliniowym, to takie coś bym chętnie zbudował.
_________________ Cytat: przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
Czesio [Usunięty ]
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013
trochę jak hinduskie tuningowe dzieła, szałowy
Kenet
Mam grzybicę stóp
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Maj, 2013
Tschesłav masz jeszcze tę Astrę G?
http://www.migweb.co.uk/f...4-kitcar-2.html
_________________ Cytat: przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
Czesio [Usunięty ]
Wysłany: Pon 06 Maj, 2013
Na szczęście juz nie , bo gdybym miał i to zobaczył to było by źle , bardzo źle