Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)

Heloszka ;]

Z racji, że:
a/ nudziło mi się,
b/ wywalałem graty z wnętrza,
c/ miałem pod ręką dokładną wagę...

...to zważyłem dla potomnych i innych ciekawskich, ile ważą graty wnętrza w 106 S16.

Część pomiarów jest z dokładnością go 1g bo na to pozwalała waga, ale ogarnia max 2kg więc cięższe rzeczy zważyłem mniej dokładną.

To jeszcze nie wszystko, będę uzupełniał tabelkę a na koniec wrzucę jakiś pliczek Excela albo udostępnię Google Docs.

Na chwilę obecną ubyło ok. 33kg.

_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

NBL 
wielki cyc
*\.<(^_^<)


auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2011
Skąd: Wągrowiec

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Szacunek za pomysł i wykonanie, teraz już wiem jak zyskac trochę mocy :rotfl:
_________________
smooth and steady...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Duzo wazy jeszcze wykladzina i wygluszenia na scianie grodziowej, o porownaniu kubel vs. seria fotel juz nawet nie mowie... Kilka rzeczy jest tez do wyrzucenia z pod deski :devil:
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Do przodu będę zmierzał - mam już wywalony kawałek wygłuszenia spod nóg jednego z pasażerów z tyłu :P Ale póki co nie chce mi się znów wyjmować i wkładać foteli bo to upierdliwe jak cholera i jeszcze nie mam kubłów. :) A na ścianie grodziowej od strony silnika nie mam już wygłuszeń, od środka pewnie jakieś są.

Co można wywalić spod deski? Trzeba zdjąć całą czy można jakoś kombinować?

Seryjny fotel jak go miałem w rękach nie wydawał mi się jakiś mega ciężki w porównaniu np. do Bimarco, chyba że porównujesz do jakiegoś karbonowego stołka. :D Ale oczywiście zważę i fotele. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Między grodzią, a deską jest najcięzsze wygłuszenie. Jak sciągniesz deskę, a nie jest to trudne, to wyjmiesz to w całosci. Zdziwisz się jakie to cięzkie. Kombinowac mozna po kawałku, ale ja nie polecam. Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

OK, dzięki Przem :) Pewnie przy okazji to zrobię, jak mi Tomcat zdradzi co w desce można wywalić ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Cytat:
Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.


Czy deska się odkręca tak jak w AXie? od strony maski?

Przem ma rację to ścierwo to najcięższy kawałek z wygłszeń.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

ile waży kilogram śledzi?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?

Dzięki Chrzaniu. :) Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dziś wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka. ;P

Aku mam jakiś w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenieść na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywiście jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmieści...? Jak go umocować?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

budzik 
jest tu jakiś cfaniak ?


auto: 126p 86r
silnik:: 0.65
moc: 24km
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
Aku mam jakiś w miarę seryjny chyba

Aku masz zwykłą Varte ;D
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?

Dzięki Chrzaniu. :) Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dziś wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka. ;P

Aku mam jakiś w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenieść na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywiście jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmieści...? Jak go umocować?


Aku najlepiej za fotelem pasażera, no i powinno się go wsadzić w specjalny pojemnik, jak sprzedają go firmy "motorsportowe" to kosztuje miliony, ale takie same pojemniki można dostać w sklepach zeglarskich albo na allergo w kategori łódki :rotfl: i są tanie.
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Lekki aku to wcale nie duży wydatek, i wcale nie musi być sportowy, zelówka od CA też się nada, ja u siebie samym aku urwałem ok 7 kilo :D

_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

hehehehe jaki mały :D

A jak jest w silne mrozy ?
Daje rade ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

ciekawe co sie bardziej opłaca i jakie sa rozkłady mas,
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 10