Duzo wazy jeszcze wykladzina i wygluszenia na scianie grodziowej, o porownaniu kubel vs. seria fotel juz nawet nie mowie... Kilka rzeczy jest tez do wyrzucenia z pod deski
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011
Do przodu będę zmierzał - mam już wywalony kawałek wygłuszenia spod nóg jednego z pasażerów z tyłu Ale póki co nie chce mi się znów wyjmować i wkładać foteli bo to upierdliwe jak cholera i jeszcze nie mam kubłów. A na ścianie grodziowej od strony silnika nie mam już wygłuszeń, od środka pewnie jakieś są.
Co można wywalić spod deski? Trzeba zdjąć całą czy można jakoś kombinować?
Seryjny fotel jak go miałem w rękach nie wydawał mi się jakiś mega ciężki w porównaniu np. do Bimarco, chyba że porównujesz do jakiegoś karbonowego stołka. Ale oczywiście zważę i fotele.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Między grodzią, a deską jest najcięzsze wygłuszenie. Jak sciągniesz deskę, a nie jest to trudne, to wyjmiesz to w całosci. Zdziwisz się jakie to cięzkie. Kombinowac mozna po kawałku, ale ja nie polecam. Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011
W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?
Dzięki Chrzaniu. Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dziś wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka.
Aku mam jakiś w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenieść na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywiście jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmieści...? Jak go umocować?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011
Greg napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwagą można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę środkową (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jakiś tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu środkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz jaśków to oczywiście sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?
Dzięki Chrzaniu. Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dziś wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka.
Aku mam jakiś w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenieść na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywiście jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmieści...? Jak go umocować?
Aku najlepiej za fotelem pasażera, no i powinno się go wsadzić w specjalny pojemnik, jak sprzedają go firmy "motorsportowe" to kosztuje miliony, ale takie same pojemniki można dostać w sklepach zeglarskich albo na allergo w kategori łódki i są tanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach