Techniczne - Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i?
ade - Sob 22 Lut, 2014 Temat postu: Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i? Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim??
Niby nieporównywalne ale to chyba dwie najlepsze opcje na uniwersalne auto codzienne dające fun z jazdy w przystępnej cenie:d
A chyba potrzebuje takie coś zakupić:P
Zakładam, że i tak wyleci środek i wpadnie zawias:]
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu.
ade - Sob 22 Lut, 2014
rabarbar napisał/a: | Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu. |
jak koszty utrzymania? i ogólnie pojęta przyjemność z jazdy na co dzień, rwd nigdy nie miałem ale bym chciał:P
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
Clio mniej pali(jakieś 2 litry),gdy do bumy wrzucisz krótszy dyfer (dobry mod) to sie jeszcze zwiększy róznica.Ceny części chyba podobne ,z tym ze do bumy whuy używek w dobrych cenach.Ogólnie cena gratów wygrywa bmw,podobnie jest z podatniością na mody i cenami gratów do tego.
Co do przyjemności z jazdy-w seri jest szybsze clio,i mi sie nim lepiej upalało,z dwóch powodów-w seri buma to dość ociężała krowa,a clio to taki mały popierdalacz,po drugie ja jestem dupom wołowom i nie ogarniam rwd.Clio duzo lepiej hamuje,buma jest stabilniejsza.
Jesli to ma dawać głównie fun i planujesz mody to szedłbym w bume-przede wszystkim rwd, do tego za stosunkowo nieduże pieniądze mozna z tego zrobić naprawde fajny fur.
Kamill - Sob 22 Lut, 2014
A jak chcesz miec sprytne szybkie auto na miasto i przy okazji i na tor to clio.
Buma w serii nie jedzie nic w porownaniu do clio. To jest limuzyna w malym wydaniu.
Kenet - Sob 22 Lut, 2014
Ja bym sobie już głowy FWD nie zawracał. Jak ma wylecieć wnętrze i wlecieć zawias - tylko BMW. Potwierdzone info.
Janusz - Sob 22 Lut, 2014
ade napisał/a: | Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim?? |
cóż, ja co prawda nie przeupalałem w BUMie całego sezonu, ale mam Clio i jeździłem bumą Rabiego na wyrazowie, która miała tylko starego bila na pokładzie, sprężyny M-pakietowe (rabi popraw jak sie mylę). Jeździłem w tedy pierwszy raz w zyciu RWD mocniejszym niz maluch, i pomimo tego ze w bumie na zakrętach opierałem sie raz o drzwi a raz o fotel pasażera, to jak już wysiadłem z niej po kilku okrążeniach to na Clio nawet mi sie patrzeć nie chciało, mimo ze zrobiłem nim wtedy jakiś dobry czas.
Bierz bume, wsadź przynajmniej jakieś b6 i jeden kubeł i daj spokój sobie z Clio, bo już w tym etapie samochód będzie dawał więcej funu, niż clio w podobnym setupie.
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
Januszku,wszystko sie zgadza ale bil był nowiutki i staby grubsze m-pakietowe.
Tez uważam ze jesli to ma byc wyprute,dłubane i dawać głownie frajde to buma.Jesli ma robic wyniki w jakiś sprintach to clio.
Kamill jest kopalnią wiedzy o e36 więc wal do niego po porady jak z tego zrobić fajne auto (choć ze to limuzyna to sie nie zgodze)
ade - Sob 22 Lut, 2014
to ma być daily driver:D ale już przewiduje przyszłość:P
zakładając, że laguna żony ma gwint h&r, turbo z megane rs i wydech przelotowy:P to można domyślać się jak może skończyć mój dupowóz:D
akurat jeśli chodzi o osiągi to wydaje mi się, że 328i jest na prostej dużo szybsze niż clio.. ale mniejsza z tym i tak byle nowy diesel jest szybszy więc żadna różnica:d
kusi mnie to rwd, jeszcze może taki compact jak ma kenet.. ale mało ich jest strasznie
Kenet - Sob 22 Lut, 2014
RWD, temat do zamknięcia
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014
Na prostej 328 jest szybsze ale dopiero tak od 140-150 km/h .wczesniej idą równo.
sajfer - Pon 24 Lut, 2014
Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna
Janusz - Pon 24 Lut, 2014
sajfer napisał/a: | Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna |
przecież wszyscy mu to piszą ze jak chce cokolwiek modzić to tylko BMW. clio lepsze jest tylko jeśli obie fury miałby zostać całkowicie seryjne choć i tak wtedy będzie miało napęd nie na tą oś
|
|
|