To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i?

ade - Sob 22 Lut, 2014
Temat postu: Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i?
Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim??

Niby nieporównywalne ale to chyba dwie najlepsze opcje na uniwersalne auto codzienne dające fun z jazdy w przystępnej cenie:d

A chyba potrzebuje takie coś zakupić:P

Zakładam, że i tak wyleci środek i wpadnie zawias:]

Anonymous - Sob 22 Lut, 2014

Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu.

ade - Sob 22 Lut, 2014

rabarbar napisał/a:
Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu.


jak koszty utrzymania? i ogólnie pojęta przyjemność z jazdy na co dzień, rwd nigdy nie miałem ale bym chciał:P

Anonymous - Sob 22 Lut, 2014

Clio mniej pali(jakieś 2 litry),gdy do bumy wrzucisz krótszy dyfer (dobry mod) to sie jeszcze zwiększy róznica.Ceny części chyba podobne ,z tym ze do bumy whuy używek w dobrych cenach.Ogólnie cena gratów wygrywa bmw,podobnie jest z podatniością na mody i cenami gratów do tego.
Co do przyjemności z jazdy-w seri jest szybsze clio,i mi sie nim lepiej upalało,z dwóch powodów-w seri buma to dość ociężała krowa,a clio to taki mały popierdalacz,po drugie ja jestem dupom wołowom i nie ogarniam rwd.Clio duzo lepiej hamuje,buma jest stabilniejsza.
Jesli to ma dawać głównie fun i planujesz mody to szedłbym w bume-przede wszystkim rwd, do tego za stosunkowo nieduże pieniądze mozna z tego zrobić naprawde fajny fur.

Kamill - Sob 22 Lut, 2014

A jak chcesz miec sprytne szybkie auto na miasto i przy okazji i na tor to clio.
Buma w serii nie jedzie nic w porownaniu do clio. To jest limuzyna w malym wydaniu.

Kenet - Sob 22 Lut, 2014

Ja bym sobie już głowy FWD nie zawracał. Jak ma wylecieć wnętrze i wlecieć zawias - tylko BMW. Potwierdzone info.
Janusz - Sob 22 Lut, 2014

ade napisał/a:
Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim??



cóż, ja co prawda nie przeupalałem w BUMie całego sezonu, ale mam Clio i jeździłem bumą Rabiego na wyrazowie, która miała tylko starego bila na pokładzie, sprężyny M-pakietowe (rabi popraw jak sie mylę). Jeździłem w tedy pierwszy raz w zyciu RWD mocniejszym niz maluch, i pomimo tego ze w bumie na zakrętach opierałem sie raz o drzwi a raz o fotel pasażera, to jak już wysiadłem z niej po kilku okrążeniach to na Clio nawet mi sie patrzeć nie chciało, mimo ze zrobiłem nim wtedy jakiś dobry czas.

Bierz bume, wsadź przynajmniej jakieś b6 i jeden kubeł i daj spokój sobie z Clio, bo już w tym etapie samochód będzie dawał więcej funu, niż clio w podobnym setupie.

Anonymous - Sob 22 Lut, 2014

Januszku,wszystko sie zgadza ale bil był nowiutki i staby grubsze m-pakietowe.
Tez uważam ze jesli to ma byc wyprute,dłubane i dawać głownie frajde to buma.Jesli ma robic wyniki w jakiś sprintach to clio.
Kamill jest kopalnią wiedzy o e36 więc wal do niego po porady jak z tego zrobić fajne auto (choć ze to limuzyna to sie nie zgodze)

ade - Sob 22 Lut, 2014

to ma być daily driver:D ale już przewiduje przyszłość:P

zakładając, że laguna żony ma gwint h&r, turbo z megane rs i wydech przelotowy:P to można domyślać się jak może skończyć mój dupowóz:D

akurat jeśli chodzi o osiągi to wydaje mi się, że 328i jest na prostej dużo szybsze niż clio.. ale mniejsza z tym i tak byle nowy diesel jest szybszy więc żadna różnica:d

kusi mnie to rwd, jeszcze może taki compact jak ma kenet.. ale mało ich jest strasznie

Kenet - Sob 22 Lut, 2014

RWD, temat do zamknięcia :]
Anonymous - Sob 22 Lut, 2014

Na prostej 328 jest szybsze ale dopiero tak od 140-150 km/h .wczesniej idą równo.
sajfer - Pon 24 Lut, 2014

Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna ;)

Janusz - Pon 24 Lut, 2014

sajfer napisał/a:
Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna


przecież wszyscy mu to piszą ze jak chce cokolwiek modzić to tylko BMW. clio lepsze jest tylko jeśli obie fury miałby zostać całkowicie seryjne :) choć i tak wtedy będzie miało napęd nie na tą oś :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group