Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i?
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   Kto miał bezpośrednie porównanie Clio Sporta i E36 328i?

Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim??

Niby nieporównywalne ale to chyba dwie najlepsze opcje na uniwersalne auto codzienne dające fun z jazdy w przystępnej cenie:d

A chyba potrzebuje takie coś zakupić:P

Zakładam, że i tak wyleci środek i wpadnie zawias:]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu.
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

rabarbar napisał/a:
Ja miałem jedno i drugie.Co chcesz dokładnie wiedziec?
Mysle ze zasadnicze znaczenie mają Twoje preferencje do napędu.


jak koszty utrzymania? i ogólnie pojęta przyjemność z jazdy na co dzień, rwd nigdy nie miałem ale bym chciał:P
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

Clio mniej pali(jakieś 2 litry),gdy do bumy wrzucisz krótszy dyfer (dobry mod) to sie jeszcze zwiększy róznica.Ceny części chyba podobne ,z tym ze do bumy whuy używek w dobrych cenach.Ogólnie cena gratów wygrywa bmw,podobnie jest z podatniością na mody i cenami gratów do tego.
Co do przyjemności z jazdy-w seri jest szybsze clio,i mi sie nim lepiej upalało,z dwóch powodów-w seri buma to dość ociężała krowa,a clio to taki mały popierdalacz,po drugie ja jestem dupom wołowom i nie ogarniam rwd.Clio duzo lepiej hamuje,buma jest stabilniejsza.
Jesli to ma dawać głównie fun i planujesz mody to szedłbym w bume-przede wszystkim rwd, do tego za stosunkowo nieduże pieniądze mozna z tego zrobić naprawde fajny fur.
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

A jak chcesz miec sprytne szybkie auto na miasto i przy okazji i na tor to clio.
Buma w serii nie jedzie nic w porownaniu do clio. To jest limuzyna w malym wydaniu.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

Ja bym sobie już głowy FWD nie zawracał. Jak ma wylecieć wnętrze i wlecieć zawias - tylko BMW. Potwierdzone info.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

ade napisał/a:
Ktoś miał obydwa auta albo miał okazje jeździć sporo jednym i drugim??



cóż, ja co prawda nie przeupalałem w BUMie całego sezonu, ale mam Clio i jeździłem bumą Rabiego na wyrazowie, która miała tylko starego bila na pokładzie, sprężyny M-pakietowe (rabi popraw jak sie mylę). Jeździłem w tedy pierwszy raz w zyciu RWD mocniejszym niz maluch, i pomimo tego ze w bumie na zakrętach opierałem sie raz o drzwi a raz o fotel pasażera, to jak już wysiadłem z niej po kilku okrążeniach to na Clio nawet mi sie patrzeć nie chciało, mimo ze zrobiłem nim wtedy jakiś dobry czas.

Bierz bume, wsadź przynajmniej jakieś b6 i jeden kubeł i daj spokój sobie z Clio, bo już w tym etapie samochód będzie dawał więcej funu, niż clio w podobnym setupie.
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

Januszku,wszystko sie zgadza ale bil był nowiutki i staby grubsze m-pakietowe.
Tez uważam ze jesli to ma byc wyprute,dłubane i dawać głownie frajde to buma.Jesli ma robic wyniki w jakiś sprintach to clio.
Kamill jest kopalnią wiedzy o e36 więc wal do niego po porady jak z tego zrobić fajne auto (choć ze to limuzyna to sie nie zgodze)
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

to ma być daily driver:D ale już przewiduje przyszłość:P

zakładając, że laguna żony ma gwint h&r, turbo z megane rs i wydech przelotowy:P to można domyślać się jak może skończyć mój dupowóz:D

akurat jeśli chodzi o osiągi to wydaje mi się, że 328i jest na prostej dużo szybsze niż clio.. ale mniejsza z tym i tak byle nowy diesel jest szybszy więc żadna różnica:d

kusi mnie to rwd, jeszcze może taki compact jak ma kenet.. ale mało ich jest strasznie
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

RWD, temat do zamknięcia :]
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Lut, 2014   

Na prostej 328 jest szybsze ale dopiero tak od 140-150 km/h .wczesniej idą równo.
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Pon 24 Lut, 2014   

Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna ;)
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 24 Lut, 2014   

sajfer napisał/a:
Tylko zmiana dyfra w becie to 200zł i godzina roboty, a szpera 800-100zł. A w clio?
Drugi mod do bmw 2.8 to kolektor z m50 za 200zł - wpada Ci 20 koni.
Trzeci mod nazywa się zima, wtedy nawet 316 jest magiczna


przecież wszyscy mu to piszą ze jak chce cokolwiek modzić to tylko BMW. clio lepsze jest tylko jeśli obie fury miałby zostać całkowicie seryjne :) choć i tak wtedy będzie miało napęd nie na tą oś :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12