To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - bilstein B8

grzech - Nie 12 Lis, 2006
Temat postu: bilstein B8
ma/widzial ktos b8 - czy b8 jest na grubej sztycy ? znajomy zgial amor i chce zmienic na cos solidniejszego a ma obnizony przod.
Loko - Nie 12 Lis, 2006

Z tego co ja wiem, to b8 jest na chudej ladze.
Ale jeśli ma auto obniżone do 30 mm to moze założyć spokojnie b6, a jeśli nie to pozostaje mu żerkopol.

saxorulez - Pon 13 Lis, 2006

na grubej ladze są na zamówienie... nie ma do saxo nic innego jak B6 i B8
k-mart - Wto 25 Gru, 2007

Musze odkopac:
czy b6 i b8 czyms sie roznia??
W przypadku williamsa, katalog ktory mam, podaje ze z przodzu to b6 lub b8 w tej samej cenie, wiec musza byc identyczne. Na tyl jest b6.

Drugie to przerazajace ceny:
Przod: 510.- Fr. za sztuke
Tyl: 273.- Fr. " "
Doliczajac do tego sprezyny za okolo ~200, wychodzi 1700. buehehehehe LOL

Za 800euro mozna miec gwint FK z regulacja sztywnosci i wysokosci razem z zoltymi KONI na tyl.


p.s. Jesli ktos posiada katalog billsteina, poprosil bym o sprawdzenie zawiasu dla mnie :)
(zawias z 1.8 16 nie pasuje do 2.0)

106 - Wto 25 Gru, 2007

to tez sie podpinam pod temat. po nowym roku zamawiam b6 lub b8 do rajdowki
- kadeta..... co lepsze, co kupic?

rasta - Wto 25 Gru, 2007

Bilstei B6 przeznaczony jest do normalnych sprężn, a B8 do obnizonych.
Do rajdów raczej gleby nie będziesz zakładał więc brać B6, przynjamniej muj znajomy tak zrobił.

k-mart - Wto 25 Gru, 2007

A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??
rasta - Wto 25 Gru, 2007

Sa sporo twardsze od serii, bo to przecie sportowe amory LOL
Ale bardzo dobrze wybierają nierówności bo pracują na seryjnen sprężynie.
W dodatku jak się okarze, że charakterysktyka ich nie będzie ci odpowiadała to walisz z nimi do Zerkopolu i ci ustawią jak se zażyczysz :D
Ps. B6 są na grubej rórze

106 - Wto 25 Gru, 2007

k-mart napisał/a:
A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??

jak mialem w 106tce to byl twardszy ale nie jakos duzo duzo bardziej za to znacznie
lepsze bylo tlumienie, odbicie... ale jak dla mnie to sama twardosc ogromnie sie nie
zmienila. na b8 nigdy nie jezdzilem.

qbus - Wto 25 Gru, 2007

http://www.bilstein.de/cm....php?page_id=32

masz katalog... albo ja jestem slepy albo nigdzie nie widze w nim amorow na przod ani do 1.8 ani do 2.0... te na tyl maja takie same nr katalogowe.

b6 na org ustawieniach to raczej zawias zimowo-szutrowy, na rownych asfaltach obnizony samochod to jednak obnizony samochod.

ja wybralem b6.

CHRZANEK - Wto 25 Gru, 2007

Jeżeli chodzi o seryjne nastawy billa to jest wyraźnie twardszy od serii.

Powiem nawet więcej że ma typowo wyścigowe nastawy.
Do rajdów (tych w PL po dziurawych asfaltach) pewnie przydało by się popracować nad zmiększeniem nastawów ;)

Choć niekoniecznie to co ja lubie będzie musiało odpowidać innym ;)

Grzesiek VTS - Czw 27 Gru, 2007

106 napisał/a:
k-mart napisał/a:
A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??

jak mialem w 106tce to byl twardszy ale nie jakos duzo duzo bardziej za to znacznie
lepsze bylo tlumienie, odbicie... ale jak dla mnie to sama twardosc ogromnie sie nie
zmienila. na b8 nigdy nie jezdzilem.


Co do B8 to powiem ze nie jest jakoś strasznie twarde wg mnie jest LUX !!!! , faktycznie tłumi bardzo ładnie nie buja saxofonem przy wyjściu z zakrętu tak jak na seryjnych amorkach a i co najważniejsze nie dobija tylnimi kolami do nadkoli
:p

Anonymous - Pią 28 Gru, 2007

Seria i B8 z MTSu.
Tloczysko jest "semi grube" ;)

http://img299.imageshack....jcia0051mt1.jpg

ade - Pon 07 Sty, 2008

106 napisał/a:
to tez sie podpinam pod temat. po nowym roku zamawiam b6 lub b8 do rajdowki
- kadeta..... co lepsze, co kupic?


w kadecie jest tylko roznica, ze b8 ma krotszy skok i jest troche twardszy... wszytko zalezy na jakiej wysokosci jezdzicie...

no i moze nie mam zbyt duzego doswiadczenia ale b8 + eibach jest dosc twardy, na bardziej dziurawe kawalki, zwlaszcza poprzeczne nierownosci zbyt twardo, na pojedyncze nierownosci ok, ale np garby w poprzek drogi itp, to niestety kola traca przyczepnosc...

i jeszcze jedna kwestia, jest na tyle twardy, ze poobrywalo dolne mocowania sprezyny na mcpersonie:]

106 - Pon 07 Sty, 2008

kadeta to dobrze pospinac trzeba. na dole, na gorze, klataka bo sie rozlazi :]

gdyby zrobic z niego Nke to nie mozna bardzo obnizac... wiec penie b6..
(ziarko ma jeszcze cos doradzic on kadeta zna chyba najlepiej)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group