Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
bilstein B8
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 12 Lis, 2006   bilstein B8

ma/widzial ktos b8 - czy b8 jest na grubej sztycy ? znajomy zgial amor i chce zmienic na cos solidniejszego a ma obnizony przod.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 12 Lis, 2006   

Z tego co ja wiem, to b8 jest na chudej ladze.
Ale jeśli ma auto obniżone do 30 mm to moze założyć spokojnie b6, a jeśli nie to pozostaje mu żerkopol.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 13 Lis, 2006   

na grubej ladze są na zamówienie... nie ma do saxo nic innego jak B6 i B8
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

Musze odkopac:
czy b6 i b8 czyms sie roznia??
W przypadku williamsa, katalog ktory mam, podaje ze z przodzu to b6 lub b8 w tej samej cenie, wiec musza byc identyczne. Na tyl jest b6.

Drugie to przerazajace ceny:
Przod: 510.- Fr. za sztuke
Tyl: 273.- Fr. " "
Doliczajac do tego sprezyny za okolo ~200, wychodzi 1700. buehehehehe LOL

Za 800euro mozna miec gwint FK z regulacja sztywnosci i wysokosci razem z zoltymi KONI na tyl.


p.s. Jesli ktos posiada katalog billsteina, poprosil bym o sprawdzenie zawiasu dla mnie :)
(zawias z 1.8 16 nie pasuje do 2.0)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

to tez sie podpinam pod temat. po nowym roku zamawiam b6 lub b8 do rajdowki
- kadeta..... co lepsze, co kupic?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

Bilstei B6 przeznaczony jest do normalnych sprężn, a B8 do obnizonych.
Do rajdów raczej gleby nie będziesz zakładał więc brać B6, przynjamniej muj znajomy tak zrobił.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

Sa sporo twardsze od serii, bo to przecie sportowe amory LOL
Ale bardzo dobrze wybierają nierówności bo pracują na seryjnen sprężynie.
W dodatku jak się okarze, że charakterysktyka ich nie będzie ci odpowiadała to walisz z nimi do Zerkopolu i ci ustawią jak se zażyczysz :D
Ps. B6 są na grubej rórze
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

k-mart napisał/a:
A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??

jak mialem w 106tce to byl twardszy ale nie jakos duzo duzo bardziej za to znacznie
lepsze bylo tlumienie, odbicie... ale jak dla mnie to sama twardosc ogromnie sie nie
zmienila. na b8 nigdy nie jezdzilem.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

http://www.bilstein.de/cm....php?page_id=32

masz katalog... albo ja jestem slepy albo nigdzie nie widze w nim amorow na przod ani do 1.8 ani do 2.0... te na tyl maja takie same nr katalogowe.

b6 na org ustawieniach to raczej zawias zimowo-szutrowy, na rownych asfaltach obnizony samochod to jednak obnizony samochod.

ja wybralem b6.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 25 Gru, 2007   

Jeżeli chodzi o seryjne nastawy billa to jest wyraźnie twardszy od serii.

Powiem nawet więcej że ma typowo wyścigowe nastawy.
Do rajdów (tych w PL po dziurawych asfaltach) pewnie przydało by się popracować nad zmiększeniem nastawów ;)

Choć niekoniecznie to co ja lubie będzie musiało odpowidać innym ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 27 Gru, 2007   

106 napisał/a:
k-mart napisał/a:
A czy b6 jest o wiele twardsze od serii?? Czy to raczej znikoma roznica??

jak mialem w 106tce to byl twardszy ale nie jakos duzo duzo bardziej za to znacznie
lepsze bylo tlumienie, odbicie... ale jak dla mnie to sama twardosc ogromnie sie nie
zmienila. na b8 nigdy nie jezdzilem.


Co do B8 to powiem ze nie jest jakoś strasznie twarde wg mnie jest LUX !!!! , faktycznie tłumi bardzo ładnie nie buja saxofonem przy wyjściu z zakrętu tak jak na seryjnych amorkach a i co najważniejsze nie dobija tylnimi kolami do nadkoli
:p
 
 
 

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

Seria i B8 z MTSu.
Tloczysko jest "semi grube" ;)

http://img299.imageshack....jcia0051mt1.jpg
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 07 Sty, 2008   

106 napisał/a:
to tez sie podpinam pod temat. po nowym roku zamawiam b6 lub b8 do rajdowki
- kadeta..... co lepsze, co kupic?


w kadecie jest tylko roznica, ze b8 ma krotszy skok i jest troche twardszy... wszytko zalezy na jakiej wysokosci jezdzicie...

no i moze nie mam zbyt duzego doswiadczenia ale b8 + eibach jest dosc twardy, na bardziej dziurawe kawalki, zwlaszcza poprzeczne nierownosci zbyt twardo, na pojedyncze nierownosci ok, ale np garby w poprzek drogi itp, to niestety kola traca przyczepnosc...

i jeszcze jedna kwestia, jest na tyle twardy, ze poobrywalo dolne mocowania sprezyny na mcpersonie:]
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 07 Sty, 2008   

kadeta to dobrze pospinac trzeba. na dole, na gorze, klataka bo sie rozlazi :]

gdyby zrobic z niego Nke to nie mozna bardzo obnizac... wiec penie b6..
(ziarko ma jeszcze cos doradzic on kadeta zna chyba najlepiej)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8