Bad-i - Śro 29 Lis, 2006 Temat postu: Wykresy z hamownimam prosbe nie moge ich wrzucic, komu moge je wyslac mailem zeby tutaj je pokazac??
to jest jak wygladal wykres przed testami
a zaraz kolega wrzuci reszte
To co mnie odrazu powala to kurwa maxymalne obroty ktore sa o wiele nizsze niz poprzednio w odcince (nawet na seryjnym kompie). Druga rzecz to temperatura przekraczajaca 40 stopni C, a trzy to brak jakichkolwiek roznice na teoretycznie lepszych komputerach.
Co je K U R W A grane??BaRtO_206GT - Śro 29 Lis, 2006 Wykresy:
Prosze bardzo Bad-i - Śro 29 Lis, 2006 wielkie dzieki
Niech mi teraz ktos powie co jest przyczyna takich wyniko - tym bardziej zero wplywu na wyniki przez inne komputerysaxorulez - Śro 29 Lis, 2006 zapewne dzik coś powie..
ja wiem jedno ze na hamowni narysować można wszystko i każdy p[arametr da się przestawić od temperatuy po moment i moc..
dziwnie to wygląda faktycznie szczególnie z obrotami...
a powiedz jakie róznice w kompach mają być?Bad-i - Śro 29 Lis, 2006 rozmawialem juz z Dzikiem i teraz juz chyba wszystko wiem
problem polega na tym ze za bogata jest mieszanka paliwa - teraz tylko pytanie skad sie ona wzielasaxorulez - Śro 29 Lis, 2006 z kompa albo z ograniczeń w dolocie..
robiłeś coś z dolotem?Bad-i - Czw 30 Lis, 2006 nic nie dotykalem - a mieszanka wychodzi za bogata i nie wiadomo dlaczego sa takie zmiany w mocy (jedynie rozrzad mogl to spowodowac). Ale z drugiej strony po zrobieniu silnika w promotorze nawet jak AFR byl dobry to mozna bylo liczyc ze jeszcze cos programem da sie uzyskac, a tutaj wychodzi ze to co oni ustawili to byl szczyt mozliwosci tego silnika - cos nie tak jest hmmmm :566:saxorulez - Czw 30 Lis, 2006 bo ja się nauczyłem że trzeba zrobić mapę i wałki jednocześnie - tzn stroić i jedno i drugie.
Ustawić wąłki wedłóg zaleceń producenta.. potem ustawic mapę... i kręcimy wałeczkami na kólkach kilka stopni jednocześnie bawiąc się paliwem i zapłonem dzik - Pią 01 Gru, 2006 Tak jak rozmawialem z Badim, jest przelany mocno.
Jak na turbo to by bylo duzo, a w NA gdzie sie walczy o konie to przegiecie.
Ja bym na poczatku przyczyny szukal w czujnikach, kazdy komp jednak potrafi sie dostowac w pewnym zakresie i nie powinien tak przelewac.
Inna sprawa, byc moze masz walniety regulator i za duze cisnienie w listwie.Bad-i - Sob 02 Gru, 2006 wczoraj jeszcze dla potwierdzenia wynikow podjechalem do Vtech zeby sprawdzic wyniki od Goduli.
pozniej wyjeli pamiec z komputera, wstawili podstawke i program tez nie duzo dal. Troche wyprostowal wykres ale koncowo wyszlo tak:
151,6 KM @ 7010 rpm i 157 NM @ 6491 rpm
oraz
148,8 KM @ 7011 rpm i 156 NM @ 6350 rpm
Z tego wszystkiego wynika ze walki nadal sa zle ustawione.
[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
po regulacji walkow wyszly takie wyniki (ten czerwony pomiar oznaczony jako test 3 to bylo to co wyszlo wczesniej)
dzik - Pon 18 Gru, 2006 up Loko - Pon 18 Gru, 2006 No to teraz chyba nieźle, przynajmniej tak wygląda z wykresu k-mart - Pon 18 Gru, 2006 gites
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM Bad-i - Pon 18 Gru, 2006 wedlug Gtecha wyszlo 7,04 sec do 100 km/h
nie zmienia to faktu ze moment nadal slaby - teraz zobacze co program dorzuci
[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
k-mart napisał/a:
gites
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM
ogolnie licze ze po programi i przesunieciu limitera na seryjnym kompie wypluje jakies 160 KM i moze ze 170 niutkowsaxorulez - Pon 18 Gru, 2006 Ale to i tak mało momentu... moim zdaniem jak na taką moc.