To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wykresy z hamowni

Bad-i - Śro 29 Lis, 2006
Temat postu: Wykresy z hamowni
mam prosbe nie moge ich wrzucic, komu moge je wyslac mailem zeby tutaj je pokazac??

to jest jak wygladal wykres przed testami



a zaraz kolega wrzuci reszte

To co mnie odrazu powala to kurwa maxymalne obroty ktore sa o wiele nizsze niz poprzednio w odcince (nawet na seryjnym kompie). Druga rzecz to temperatura przekraczajaca 40 stopni C, a trzy to brak jakichkolwiek roznice na teoretycznie lepszych komputerach.

Co je K U R W A grane??

BaRtO_206GT - Śro 29 Lis, 2006

Wykresy:









Prosze bardzo ;)

Bad-i - Śro 29 Lis, 2006

wielkie dzieki

Niech mi teraz ktos powie co jest przyczyna takich wyniko - tym bardziej zero wplywu na wyniki przez inne komputery

saxorulez - Śro 29 Lis, 2006

zapewne dzik coś powie..

ja wiem jedno ze na hamowni narysować można wszystko i każdy p[arametr da się przestawić od temperatuy po moment i moc..

dziwnie to wygląda faktycznie szczególnie z obrotami...

a powiedz jakie róznice w kompach mają być?

Bad-i - Śro 29 Lis, 2006

rozmawialem juz z Dzikiem i teraz juz chyba wszystko wiem ;)

problem polega na tym ze za bogata jest mieszanka paliwa - teraz tylko pytanie skad sie ona wziela

saxorulez - Śro 29 Lis, 2006

z kompa albo z ograniczeń w dolocie..

robiłeś coś z dolotem?

Bad-i - Czw 30 Lis, 2006

nic nie dotykalem - a mieszanka wychodzi za bogata i nie wiadomo dlaczego sa takie zmiany w mocy (jedynie rozrzad mogl to spowodowac). Ale z drugiej strony po zrobieniu silnika w promotorze nawet jak AFR byl dobry to mozna bylo liczyc ze jeszcze cos programem da sie uzyskac, a tutaj wychodzi ze to co oni ustawili to byl szczyt mozliwosci tego silnika - cos nie tak jest hmmmm :566:
saxorulez - Czw 30 Lis, 2006

bo ja się nauczyłem że trzeba zrobić mapę i wałki jednocześnie - tzn stroić i jedno i drugie.

Ustawić wąłki wedłóg zaleceń producenta.. potem ustawic mapę... i kręcimy wałeczkami na kólkach kilka stopni jednocześnie bawiąc się paliwem i zapłonem :)

dzik - Pią 01 Gru, 2006

Tak jak rozmawialem z Badim, jest przelany mocno.
Jak na turbo to by bylo duzo, a w NA gdzie sie walczy o konie to przegiecie.
Ja bym na poczatku przyczyny szukal w czujnikach, kazdy komp jednak potrafi sie dostowac w pewnym zakresie i nie powinien tak przelewac.
Inna sprawa, byc moze masz walniety regulator i za duze cisnienie w listwie.

Bad-i - Sob 02 Gru, 2006

wczoraj jeszcze dla potwierdzenia wynikow podjechalem do Vtech zeby sprawdzic wyniki od Goduli.

Wyszlo cos takiego: http://student.agh.edu.pl...o/clio_fabr.pdf

pozniej wyjeli pamiec z komputera, wstawili podstawke i program tez nie duzo dal. Troche wyprostowal wykres ale koncowo wyszlo tak:

151,6 KM @ 7010 rpm i 157 NM @ 6491 rpm

oraz

148,8 KM @ 7011 rpm i 156 NM @ 6350 rpm

Z tego wszystkiego wynika ze walki nadal sa zle ustawione.

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
po regulacji walkow wyszly takie wyniki (ten czerwony pomiar oznaczony jako test 3 to bylo to co wyszlo wczesniej)


dzik - Pon 18 Gru, 2006

up :)
Loko - Pon 18 Gru, 2006

No to teraz chyba nieźle, przynajmniej tak wygląda z wykresu :)
k-mart - Pon 18 Gru, 2006

gites :)
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM ;)

Bad-i - Pon 18 Gru, 2006

wedlug Gtecha wyszlo 7,04 sec do 100 km/h

nie zmienia to faktu ze moment nadal slaby :( - teraz zobacze co program dorzuci

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
k-mart napisał/a:
gites :)
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM ;)


ogolnie licze ze po programi i przesunieciu limitera na seryjnym kompie wypluje jakies 160 KM i moze ze 170 niutkow

saxorulez - Pon 18 Gru, 2006

Ale to i tak mało momentu... moim zdaniem jak na taką moc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group