Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [kupie] seryjne sprezyny do vts
michool_vt - Wto 09 Sty, 2007 Temat postu: [kupie] seryjne sprezyny do vtssiemano
Jesli ma ktos do sprzedania sprezyny do vts , chetnie przygarne,
jak ma ktos namiary na takie sprezyny (nowe, uzywane) poprosze
takie by z b6 dobrze wspolgralo
pozdroDeeS - Wto 09 Sty, 2007 na seryjnych sprezynach ma saxorulezz i wspolgra mu to dobrze o ile dobrze slyszalem a raczej wyczytalem ;]saxorulez - Wto 09 Sty, 2007 ale robisz to dla wygladu?czy dla poprawy jazdy.. nie sądze zę na serii B6 warto obniżać.. chyab że -25mm i jeden ząbek na belce.. ale Bilstein to an tyle dopracowany amortyzator ze aż szkoda go psuć..Loko - Wto 09 Sty, 2007 Ja troche się wpieprze do tematu, bo ostatnio przy temacie sprężyn naszły mnie takie przemyślenia: Jeśli VTS jest 15 mm niższy od serji, to jakby kupić sprężyny powiedzmy eibacha obniżające o 30 mm tyle ze do seryjnego saxolota to uzyskali byśmy 15 mm obniżenia w vtsie i dobre sprężyny.
Tylko teraz pytanie, czy spręzyny vts/serja są takie same?saxorulez - Wto 09 Sty, 2007 shit knows... w katalogach są jako inne - chyba z powodu innego obziażenia ośi. Innes są też dla diesla z tego co pamiętam.michool_vt - Wto 09 Sty, 2007 ciekawe rzeczy mowisz loko o takie minimalne obnizenei wlasnie by mi chodzilo
chyba masa diesla i vts nie wiele sie rozni, chociaz nei jestem pewien
instrukcja mowi
1,6i VTS (907kilo) 1,5D (890kilo) tylko czy masa tego 1,6i to masa tylko 8v Loko - Wto 09 Sty, 2007 Masa VTS z instrukcji 907 kilo to jest masa VTS 16v, diesel 3D ma 890 5d ma 907. Myśle ze jeśli chodzi o mase to było by ok bo to niewielka różnica, a sportowa sprężyna i tak będzie twardsza.
To byłby niezły patent, lepsza spreżyna na niewielkim obniżeniu i dobry amor, tył też niżej o ząbek na belce, tylko najgorsze jest to ze pewnie nikt tak nie robił i trzeba by to wypróbować na sobie michool_vt - Wto 09 Sty, 2007 heh no coz, chyba kazde obnizenie, nawet tak male, sprawi ze b6 nie bedzie pracowal w swoim zakresie (a moze sie myle)
dobra szukam w seryjnej dla vtsa wielkosci Loko - Wto 09 Sty, 2007 A co się stało z twoimi spęzynami że chcesz je zmieniać?michool_vt - Wto 09 Sty, 2007
Loko napisał/a:
A co się stało z twoimi spęzynami że chcesz je zmieniać?
po pierwsze to caly czas odnosze wrazenie ze sa wyzsze od serii w vtsie......
a po drugie jakbym zarzucil nowe do bilsteina to byloby milo saxorulez - Śro 10 Sty, 2007 a po trzecie rozłożenie masy w dieslu jest inne niż w VTSie - więc spręzyny są pod inną masę zrobione i pod inną charakterystykę amortyzatora. To tak jak by Ci ktoś kazał w butach rozmiar 39 lub 47 biegaćmichool_vt - Sob 13 Sty, 2007 dzieki za konstruktywna pomoc DeeS - Pią 19 Sty, 2007 i jak sprezynki ?michool_vt - Pią 19 Sty, 2007
DeeS napisał/a:
i jak sprezynki ?
nie doszły koles sprzedał komu innemu :551:
nie orientujecie sie czy sa jakies eibachy albo cos takiego w seryjnym rozmiarze??Michał - Pią 19 Sty, 2007 michool a czemu nie chcesz niższych ?? wiesz, lans