Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[kupie] seryjne sprezyny do vts
Autor Wiadomość

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   [kupie] seryjne sprezyny do vts

siemano :)

Jesli ma ktos do sprzedania sprezyny do vts , chetnie przygarne,
jak ma ktos namiary na takie sprezyny (nowe, uzywane) poprosze :)

;) takie by z b6 dobrze wspolgralo

pozdro
Ostatnio zmieniony przez michool_vt Pon 19 Mar, 2007, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

na seryjnych sprezynach ma saxorulezz i wspolgra mu to dobrze o ile dobrze slyszalem a raczej wyczytalem ;]
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

ale robisz to dla wygladu?czy dla poprawy jazdy.. nie sądze zę na serii B6 warto obniżać.. chyab że -25mm i jeden ząbek na belce.. ale Bilstein to an tyle dopracowany amortyzator ze aż szkoda go psuć..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

Ja troche się wpieprze do tematu, bo ostatnio przy temacie sprężyn naszły mnie takie przemyślenia: Jeśli VTS jest 15 mm niższy od serji, to jakby kupić sprężyny powiedzmy eibacha obniżające o 30 mm tyle ze do seryjnego saxolota to uzyskali byśmy 15 mm obniżenia w vtsie i dobre sprężyny.

Tylko teraz pytanie, czy spręzyny vts/serja są takie same?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

shit knows... w katalogach są jako inne - chyba z powodu innego obziażenia ośi. Innes są też dla diesla z tego co pamiętam.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

ciekawe rzeczy mowisz loko :) o takie minimalne obnizenei wlasnie by mi chodzilo

chyba masa diesla i vts nie wiele sie rozni, chociaz nei jestem pewien :/

instrukcja mowi
1,6i VTS (907kilo) 1,5D (890kilo) tylko czy masa tego 1,6i to masa tylko 8v :/
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

Masa VTS z instrukcji 907 kilo to jest masa VTS 16v, diesel 3D ma 890 5d ma 907. Myśle ze jeśli chodzi o mase to było by ok bo to niewielka różnica, a sportowa sprężyna i tak będzie twardsza.
To byłby niezły patent, lepsza spreżyna na niewielkim obniżeniu i dobry amor, tył też niżej o ząbek na belce, tylko najgorsze jest to ze pewnie nikt tak nie robił i trzeba by to wypróbować na sobie :)
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

heh no coz, chyba kazde obnizenie, nawet tak male, sprawi ze b6 nie bedzie pracowal w swoim zakresie (a moze sie myle)

dobra szukam w seryjnej dla vtsa wielkosci :)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

A co się stało z twoimi spęzynami że chcesz je zmieniać?
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 09 Sty, 2007   

Loko napisał/a:
A co się stało z twoimi spęzynami że chcesz je zmieniać?


po pierwsze to caly czas odnosze wrazenie ze sa wyzsze od serii w vtsie......
a po drugie jakbym zarzucil nowe do bilsteina to byloby milo :P
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 10 Sty, 2007   

a po trzecie rozłożenie masy w dieslu jest inne niż w VTSie - więc spręzyny są pod inną masę zrobione i pod inną charakterystykę amortyzatora. To tak jak by Ci ktoś kazał w butach rozmiar 39 lub 47 biegać
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Sob 13 Sty, 2007   

dzieki za konstruktywna pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez michool_vt Sob 20 Sty, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Pią 19 Sty, 2007   

i jak sprezynki ?
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pią 19 Sty, 2007   

DeeS napisał/a:
i jak sprezynki ?


nie doszły :D koles sprzedał komu innemu :551:

nie orientujecie sie czy sa jakies eibachy albo cos takiego w seryjnym rozmiarze??
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 19 Sty, 2007   

michool a czemu nie chcesz niższych ?? wiesz, lans :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12