To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Honda CRX 1988 - troche pomocy Panowie...

Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007
Temat postu: Honda CRX 1988 - troche pomocy Panowie...
W dowodzie ma napisane D15B

Powiedzcie mi coś o tym.
Druga sprawa to chciałbym, żeby ktoś mnie więcej napisał jakie mogą być koszty sprzęgła i czy jest tam jakaś regulacja na lince czy coś.

I może jakieś ważne są rzeczy o których trzeba wiedzieć przy tym aucie. Bo jeśli chodzi o CRXy to jesteśmy dziewicami :P

M - Czw 18 Sty, 2007
Temat postu: Re: Honda CRX 1988 - troche pomocy Panowie...
Vlodarsky napisał/a:
W dowodzie ma napisane D15B

Powiedzcie mi coś o tym.
Druga sprawa to chciałbym, żeby ktoś mnie więcej napisał jakie mogą być koszty sprzęgła i czy jest tam jakaś regulacja na lince czy coś.

I może jakieś ważne są rzeczy o których trzeba wiedzieć przy tym aucie. Bo jeśli chodzi o CRXy to jesteśmy dziewicami :P

CRX: karoseria,karoseria,karoseria, trzeba sprawdzic czy nie jest zgniły :D
d15b to sohc vtec 1.5 ktory dysponuje piekną mocą 130koni a do tego jest lekki (z małymi modami jeździ jak dohc vtec).
Sprzeglo linkowe, koszt sprzegla kompletnego 350-420zl.

Trzeba by sprawdzić w jakim stanie jest silnik.

Anonymous - Czw 18 Sty, 2007

Fajne, szybkie auto. Ma dwie podstawowe wady.

Pierwsza to jak kolega napisał - korozja.
Drugą znacznie ważniejszą jest konstrukcja auta - przy ostrym dzwonie przodem silnik wskakuje Ci na kolana. Czytałem dużo o tym - skutecznie mnie to zniechęciło do tego bolidu.

Poza tym miodzio - siedzi się bardzo nisko i przy dobrym zawiasie chodzi jak gokart :)

M - Czw 18 Sty, 2007

:) No ale kto kupujac fajnego hatcha mysli o dzwonie :)
Tak to wszyscy by jezdzili volvo.

anjas - Czw 18 Sty, 2007

eM napisał/a:
volvo


albo volno... :)

Michał - Czw 18 Sty, 2007

ja kupiłem nie bitego :D HA !!
Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

silnik jest w pięknym stanie... troche zapocony przy pokrywie głowicy ale chodzi pięknie nawet na zimnym. Blacha pordzewiała - ale nie wymagajmy za dużo za 1500 zł :)

Będzie spoko - fajnie to lata.

M - Czw 18 Sty, 2007

Vlodarsky napisał/a:
silnik jest w pięknym stanie... troche zapocony przy pokrywie głowicy ale chodzi pięknie nawet na zimnym. Blacha pordzewiała - ale nie wymagajmy za dużo za 1500 zł :)

Będzie spoko - fajnie to lata.

jesli silnik to d15b a nie d15bX (cyferka) to gratuluje :)
Kiedy go zobacze? :)

Co do zapocenia... wymienic uszczelke :) kosztuje 30zl :)

saxorulez - Czw 18 Sty, 2007

eM napisał/a:
d15b a nie d15bX


what is the differance.. jedne to JDM zapewne?

M - Czw 18 Sty, 2007

saxorulez napisał/a:
eM napisał/a:
d15b a nie d15bX


what is the differance.. jedne to JDM zapewne?

Tak, silniki tylko z literką bez cyfry na koncu sa ultrafajne :)
d15b 1.5 130koni
b16a 1.6 170
b16b 1.6 185
i tak dalej ... :)

Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

eM napisał/a:
jesli silnik to d15b a nie d15bX (cyferka) to gratuluje
Kiedy go zobacze?

Co do zapocenia... wymienic uszczelke kosztuje 30zl
_________________


to w numerze nadwozia będzie widoczne ?

[ Dodano: Czw 18 Sty, 2007 ]
tzn w numerze silnika...

saxorulez - Czw 18 Sty, 2007

na bloku silnika przy skrzyni honda to wytłacza
Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

D15BG jest dalej.

A kiedy go zobaczysz.... pewnie jak przestanie walczyć z blachą bo strasznie od dołu pordzewiały jest... podłużnica się aż opuściła i błotnik pękł... blacharsko tragedia. Wiec minie troche czasu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group