To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Deska w Saxo ->99 i po 99

Maciusiowy - Nie 20 Maj, 2007
Temat postu: Deska w Saxo ->99 i po 99
Czym różni się deska rozdzielcza Saxo do 99, od Saxo po 99, bo moja ma parę zadrapań (z racji poprzedniego właściciela), które mógłbym przykryć okleiną a'la aluminium albo a'la carbon(i właśnie ta okleina jest do Saxo 96->99):) Ogólnie nie jestem fanem tego typu nalepek, ale....lepsza taka nalepka niż rysy na desce:)Pozdr
Loko - Nie 20 Maj, 2007

Hmm czyli rozumiem ze masz rysy na tym czarnym środkowym panelu, gdzie jest nawiew, pokretła itd? Jeśli tak to poszukaj po prostu tego środka gdzieś na szrocie, albo allegro.
Bo naklejka ala carbon czy aluminium to zalatuje troche wsią :D

Grzesiek VTS - Nie 20 Maj, 2007

Deska jest taka sam jak od 96 do 03 produkcji, A co masz zryte na tej desce ??moze da sie kupic ten element :)
Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007

Chyba właśnie tak zrobie...a kaske zainwestuje w coś innego...na przykład w drewnianą okleinę hahahaha :D A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
michool_vt - Pon 21 Maj, 2007

Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?

dolot :)

Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007

jaki najlepiej?
Loko - Pon 21 Maj, 2007

Najlepiej to pewnie citroen sport :D , ale to się wiąze ze sporyyym wydatkiem.
Tutaj na forum zgłoś się do saxoruleza, on ma w ofercie doloty racelanda do saxofona.
Wyglada to dokłądnie tak:

Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007

A taki dolot pewnie koło 500 zeta? :027:
Misiek_lbn - Pon 21 Maj, 2007

DeeS ma taki... super warczy fałtees uzbrojony w takie coś :)
CHRZANEK - Pon 21 Maj, 2007

Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?


Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać ;)
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę ;) na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.

Grzesiek VTS - Pon 21 Maj, 2007

Dolot po Primo potem wydech :) a potem kurcze duzo tego .....
grzech - Pon 21 Maj, 2007

ja zmienilem dolot i wywalilem kata - na hamowni mialem 129 KM, dlatego moim zdanime warto zmienic, koszt kilkaset zlotych przyrost okolo 10 KM.
CHRZANEK - Pon 21 Maj, 2007

grzech: o katalizatorze nie mówilem bo to jasne ;) ;) ;)
zreszta w kilku letnim samochodzie kat i tak jest do wymiany, więc najlepiej wymienic go na kawalek rury.
Jest taniej, szybciej, glosniej - same zalety ;)

Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007

No ja mam rocznik 2001 myślicie, że kat będzie już dead? :556:
saxorulez - Pon 21 Maj, 2007

myśli że nie będzie dead :D
ale jak mas z 2001 to masz też dwie sondy lamnbda i wywalenie cata odpala kontrolke CHECK ENGINE.. ale na to też mam patent :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group