Maciusiowy - Nie 20 Maj, 2007 Temat postu: Deska w Saxo ->99 i po 99Czym różni się deska rozdzielcza Saxo do 99, od Saxo po 99, bo moja ma parę zadrapań (z racji poprzedniego właściciela), które mógłbym przykryć okleiną a'la aluminium albo a'la carbon(i właśnie ta okleina jest do Saxo 96->99):) Ogólnie nie jestem fanem tego typu nalepek, ale....lepsza taka nalepka niż rysy na desce:)PozdrLoko - Nie 20 Maj, 2007 Hmm czyli rozumiem ze masz rysy na tym czarnym środkowym panelu, gdzie jest nawiew, pokretła itd? Jeśli tak to poszukaj po prostu tego środka gdzieś na szrocie, albo allegro.
Bo naklejka ala carbon czy aluminium to zalatuje troche wsią Grzesiek VTS - Nie 20 Maj, 2007 Deska jest taka sam jak od 96 do 03 produkcji, A co masz zryte na tej desce ??moze da sie kupic ten element Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007 Chyba właśnie tak zrobie...a kaske zainwestuje w coś innego...na przykład w drewnianą okleinę hahahaha A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?michool_vt - Pon 21 Maj, 2007
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
dolot Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007 jaki najlepiej?Loko - Pon 21 Maj, 2007 Najlepiej to pewnie citroen sport , ale to się wiąze ze sporyyym wydatkiem.
Tutaj na forum zgłoś się do saxoruleza, on ma w ofercie doloty racelanda do saxofona.
Wyglada to dokłądnie tak:
Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007 A taki dolot pewnie koło 500 zeta? :027:Misiek_lbn - Pon 21 Maj, 2007 DeeS ma taki... super warczy fałtees uzbrojony w takie coś CHRZANEK - Pon 21 Maj, 2007
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.Grzesiek VTS - Pon 21 Maj, 2007 Dolot po Primo potem wydech a potem kurcze duzo tego .....grzech - Pon 21 Maj, 2007 ja zmienilem dolot i wywalilem kata - na hamowni mialem 129 KM, dlatego moim zdanime warto zmienic, koszt kilkaset zlotych przyrost okolo 10 KM.CHRZANEK - Pon 21 Maj, 2007 grzech: o katalizatorze nie mówilem bo to jasne
zreszta w kilku letnim samochodzie kat i tak jest do wymiany, więc najlepiej wymienic go na kawalek rury.
Jest taniej, szybciej, glosniej - same zalety Maciusiowy - Pon 21 Maj, 2007 No ja mam rocznik 2001 myślicie, że kat będzie już dead? :556:saxorulez - Pon 21 Maj, 2007 myśli że nie będzie dead
ale jak mas z 2001 to masz też dwie sondy lamnbda i wywalenie cata odpala kontrolke CHECK ENGINE.. ale na to też mam patent