auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Nie 20 Maj, 2007 Deska w Saxo ->99 i po 99
Czym różni się deska rozdzielcza Saxo do 99, od Saxo po 99, bo moja ma parę zadrapań (z racji poprzedniego właściciela), które mógłbym przykryć okleiną a'la aluminium albo a'la carbon(i właśnie ta okleina jest do Saxo 96->99):) Ogólnie nie jestem fanem tego typu nalepek, ale....lepsza taka nalepka niż rysy na desce:)Pozdr
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 20 Maj, 2007
Hmm czyli rozumiem ze masz rysy na tym czarnym środkowym panelu, gdzie jest nawiew, pokretła itd? Jeśli tak to poszukaj po prostu tego środka gdzieś na szrocie, albo allegro.
Bo naklejka ala carbon czy aluminium to zalatuje troche wsią
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 20 Maj, 2007
Deska jest taka sam jak od 96 do 03 produkcji, A co masz zryte na tej desce ??moze da sie kupic ten element
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007
Chyba właśnie tak zrobie...a kaske zainwestuje w coś innego...na przykład w drewnianą okleinę hahahaha A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007
Najlepiej to pewnie citroen sport , ale to się wiąze ze sporyyym wydatkiem.
Tutaj na forum zgłoś się do saxoruleza, on ma w ofercie doloty racelanda do saxofona.
Wyglada to dokłądnie tak:
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007
grzech: o katalizatorze nie mówilem bo to jasne
zreszta w kilku letnim samochodzie kat i tak jest do wymiany, więc najlepiej wymienic go na kawalek rury.
Jest taniej, szybciej, glosniej - same zalety
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach