To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tak sobie myslalem o tym co mamy na rynku do zabawy

dzik - Śro 13 Cze, 2007
Temat postu: Tak sobie myslalem o tym co mamy na rynku do zabawy
a mialem na mysli tanie bazy na zbudowanie czegos szybszego.
Gtt jest dobrym przykladem, zastanawialem sie jednak nad wiekszym silnikiem.

Zalozenia:
- tanio kupic
- tanio podkrecic
- duzy potencjal na seryjnych gratach
- 4x4

- Najpierw myslalem honda, zalety to bez watpienia silnik + ecu, doskonaly tandem. Silniki maja fantastyczne VE, seryjne graty w niektorych znoasz duzo, kucizna tania. I latwiej chyba zrobic 400KM z B16 niz przereklamowanego 1.8t
ECU to praktycznie SA, mamy go w cenie. Super sprawa.
Jednak po kij nam 400KM w osce i tutaj pojawia sie problem. Nie kojarze zadnej rozsadnej hondy 4x4.

- audi, jakies 80 czy cos podobnego, latwo kupic quattro. Jednak silniki mnie nie przekonuja. S2 odpuszczam, ciezko trafic zdrowe i kosztuje troche a po drugie niby ogromny potencjal a 400KM z tego silnika kosztuje worek pieniedzy.

- suzuki swift, znam doskonale historie slunnego plockiego swifta, stroil sie ostatnio nawet na moim innovate. Latwo tam zrobic 300KM, naprawde. A byly tez swifty 4x4, silnik pasuje. Jest fajnie. VE dobry, minus to mala pojemnosc.

co jeszcze ciekawego?

polll - Śro 13 Cze, 2007

legacy turbo ?
michool_vt - Śro 13 Cze, 2007

calibra 4x4 c20let :D :573:
Anonymous - Śro 13 Cze, 2007

jak może być RWD to ja już kiedyś mówiłam (ale Panom sie to nie podaba :P ) e30, sx albo starsza supra :D :D
M - Śro 13 Cze, 2007
Temat postu: Re: Tak sobie myslalem o tym co mamy do rynku do zabawy
dzik napisał/a:

Najpierw myslalem honda, zalety to bez watpienia silnik + ecu, doskonaly tandem. Silniki maja fantastyczne VE, seryjne graty w niektorych znoasz duzo, kucizna tania. I latwiej chyba zrobic 400KM z B16 niz przereklamowanego 1.8t
ECU to praktycznie SA, mamy go w cenie. Super sprawa.
Jednak po kij nam 400KM w osce i tutaj pojawia sie problem. Nie kojarze zadnej rozsadnej hondy 4x4.


400km nie jest potrzebne... przy 220koniach (kompresor) bo mozna i 270-280...
przy 220koniach taki setup klepie m3 i m5 (oczywiscie nie te nowe).
Takze podtrzymał bym ten zestaw :)
4x4 jest w shuttle ale w d-serii, blizej mu do 4x4 pandy niz skaja...



I teraz jeszcze pytanie czy chcesz auto to streetu i generalnie miejskiej nocnej wscieklizny, czy moze marzy CI sie cos co pieknie skreca i lata bokami :)

M - Śro 13 Cze, 2007

PULSAR GTI-R :)

To moja propozycja :)

Michał - Śro 13 Cze, 2007

a takie małe subaru 4x4 ?
Marek23 - Śro 13 Cze, 2007

eM napisał/a:
PULSAR GTI-R :)
]
Podtrzymuję

M - Śro 13 Cze, 2007

Celowo napisałem PULSAR bo z JP mozna wyrwac super sztuke i przerobic...
albo z ukeja :)

dzik - Śro 13 Cze, 2007

Michał napisał/a:
a takie małe subaru 4x4 ?


Justy, niewypal, kolega sie bawil.
Seryjnie 1.0 NA, brak miejsca na silnik R4

Shuttle strasznie malo, jeden na allegro i drogi, wiec z czesciami do napedu ciezko.

eM, moze 240KM w hondzie fajnie leci ale jak troche postartowalem 4x4 to sie zakochalem.
Wole oddawac te 50KM wiecej przy 150km/h w naped ale jechac od zera.
W fwd uzyskasz jakies 0,5-0,6 g przeciazenia, w 4x4 znacznie wiecej.

P.S. odrzucamy mazde gti-r oraz inne wynalazki z papierowamy skrzyniami

dzik - Śro 13 Cze, 2007

polll napisał/a:
legacy turbo ?


nie znam sie na boxerach, pozatym koszty jak w v6, dwie glowice cztery walki

Michał - Śro 13 Cze, 2007

dzik napisał/a:
polll napisał/a:
legacy turbo ?


nie znam sie na boxerach, pozatym koszty jak w v6, dwie glowice cztery walki


możesz rozwinąć ??

Marek23 - Śro 13 Cze, 2007

Ja bym brał audi coupe 2.2 turbo. Bo z innymi rzeczami ciężko. Albo a4 1.8 t quatro. To nie Haldex tylko Torsen...
dzik - Śro 13 Cze, 2007

Michał napisał/a:

możesz rozwinąć ??


Kazde dlubanie oznacza wieksze koszty.

Boxer ma dwa dwie glowice, czy w tych legacy jest jeden walek na glowice czy dwa to naprawde nie wiem, ale jak juz pchamy sie w dwie glowice to moze na bogato i uturbic stare audi v8 4.2 w quattro.
Dwie glowice to klopoty z budowaniem wydechu szczegolnie, albo dwa kolektory i sprezarki co daje koszt, albo jeden kolektor ktory ma powalonej dlugosci polowe kanalow.
http://www.dnperformance.com/images/e12.jpg

Wg opinii madrych ludzi zaleta boxera jest nizszy srodek ciezkosci i na tym sie konczy.

Dodam ze zaleta GTT jest super sprawa jesli chodzi o odbudowe silnika.
Zeby odbudowac silnik od GTT potrzebujemy tylko oryginalne korby ktore sa prawie niezniszczalne. Za 1200 zeta kupujemy nowe tloki z tulejami i mamy nowy silnik. Glowica taka sama jak w wersji NA tego silnika, a one cale silniki chodza po 200zeta.
Z wersji NA bierzemy tez wal jesli stary nie nadaje sie do szlifu.
To sa zalety niektorych zabawek.
Za 2000PLN czesci + robocizna jak szlify mamy silnik na nowych gratach a nie nadwymiarach.

polll - Śro 13 Cze, 2007

dzik, ja gdybym myslal o autku tylko do upalania to padlo by na legacy z turbo lub n/a. trwala sprawdzona konstrukcja i jest duza szansa ze trafi sie fajne autko :D frajda z jazdy jest taka sama jak impreza :) w sumie legacy jest juz chyba coraz popularniejsze i coraz czesciej je spotyka sie na jakichs kreciolach :) ogolnie uwielbiam subaraki i chyba dlatego 1 mysl to legacy :)


dodam tylko ze jesli trafia sie legas z t to mozna mu delikatnie srubke podkrecic :) i ok 240 - 250 km zyskac na kosmetyce :) a to do zabawy wystarczy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group