Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Tak sobie myslalem o tym co mamy na rynku do zabawy
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   Tak sobie myslalem o tym co mamy na rynku do zabawy

a mialem na mysli tanie bazy na zbudowanie czegos szybszego.
Gtt jest dobrym przykladem, zastanawialem sie jednak nad wiekszym silnikiem.

Zalozenia:
- tanio kupic
- tanio podkrecic
- duzy potencjal na seryjnych gratach
- 4x4

- Najpierw myslalem honda, zalety to bez watpienia silnik + ecu, doskonaly tandem. Silniki maja fantastyczne VE, seryjne graty w niektorych znoasz duzo, kucizna tania. I latwiej chyba zrobic 400KM z B16 niz przereklamowanego 1.8t
ECU to praktycznie SA, mamy go w cenie. Super sprawa.
Jednak po kij nam 400KM w osce i tutaj pojawia sie problem. Nie kojarze zadnej rozsadnej hondy 4x4.

- audi, jakies 80 czy cos podobnego, latwo kupic quattro. Jednak silniki mnie nie przekonuja. S2 odpuszczam, ciezko trafic zdrowe i kosztuje troche a po drugie niby ogromny potencjal a 400KM z tego silnika kosztuje worek pieniedzy.

- suzuki swift, znam doskonale historie slunnego plockiego swifta, stroil sie ostatnio nawet na moim innovate. Latwo tam zrobic 300KM, naprawde. A byly tez swifty 4x4, silnik pasuje. Jest fajnie. VE dobry, minus to mala pojemnosc.

co jeszcze ciekawego?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Śro 13 Cze, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

legacy turbo ?
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

calibra 4x4 c20let :D :573:
 
 
 

Dark Lady
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

jak może być RWD to ja już kiedyś mówiłam (ale Panom sie to nie podaba :P ) e30, sx albo starsza supra :D :D
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   Re: Tak sobie myslalem o tym co mamy do rynku do zabawy

dzik napisał/a:

Najpierw myslalem honda, zalety to bez watpienia silnik + ecu, doskonaly tandem. Silniki maja fantastyczne VE, seryjne graty w niektorych znoasz duzo, kucizna tania. I latwiej chyba zrobic 400KM z B16 niz przereklamowanego 1.8t
ECU to praktycznie SA, mamy go w cenie. Super sprawa.
Jednak po kij nam 400KM w osce i tutaj pojawia sie problem. Nie kojarze zadnej rozsadnej hondy 4x4.


400km nie jest potrzebne... przy 220koniach (kompresor) bo mozna i 270-280...
przy 220koniach taki setup klepie m3 i m5 (oczywiscie nie te nowe).
Takze podtrzymał bym ten zestaw :)
4x4 jest w shuttle ale w d-serii, blizej mu do 4x4 pandy niz skaja...



I teraz jeszcze pytanie czy chcesz auto to streetu i generalnie miejskiej nocnej wscieklizny, czy moze marzy CI sie cos co pieknie skreca i lata bokami :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

PULSAR GTI-R :)

To moja propozycja :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

a takie małe subaru 4x4 ?
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

eM napisał/a:
PULSAR GTI-R :)
]
Podtrzymuję
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

Celowo napisałem PULSAR bo z JP mozna wyrwac super sztuke i przerobic...
albo z ukeja :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

Michał napisał/a:
a takie małe subaru 4x4 ?


Justy, niewypal, kolega sie bawil.
Seryjnie 1.0 NA, brak miejsca na silnik R4

Shuttle strasznie malo, jeden na allegro i drogi, wiec z czesciami do napedu ciezko.

eM, moze 240KM w hondzie fajnie leci ale jak troche postartowalem 4x4 to sie zakochalem.
Wole oddawac te 50KM wiecej przy 150km/h w naped ale jechac od zera.
W fwd uzyskasz jakies 0,5-0,6 g przeciazenia, w 4x4 znacznie wiecej.

P.S. odrzucamy mazde gti-r oraz inne wynalazki z papierowamy skrzyniami
_________________
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

polll napisał/a:
legacy turbo ?


nie znam sie na boxerach, pozatym koszty jak w v6, dwie glowice cztery walki
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

dzik napisał/a:
polll napisał/a:
legacy turbo ?


nie znam sie na boxerach, pozatym koszty jak w v6, dwie glowice cztery walki


możesz rozwinąć ??
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

Ja bym brał audi coupe 2.2 turbo. Bo z innymi rzeczami ciężko. Albo a4 1.8 t quatro. To nie Haldex tylko Torsen...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

Michał napisał/a:

możesz rozwinąć ??


Kazde dlubanie oznacza wieksze koszty.

Boxer ma dwa dwie glowice, czy w tych legacy jest jeden walek na glowice czy dwa to naprawde nie wiem, ale jak juz pchamy sie w dwie glowice to moze na bogato i uturbic stare audi v8 4.2 w quattro.
Dwie glowice to klopoty z budowaniem wydechu szczegolnie, albo dwa kolektory i sprezarki co daje koszt, albo jeden kolektor ktory ma powalonej dlugosci polowe kanalow.
http://www.dnperformance.com/images/e12.jpg

Wg opinii madrych ludzi zaleta boxera jest nizszy srodek ciezkosci i na tym sie konczy.

Dodam ze zaleta GTT jest super sprawa jesli chodzi o odbudowe silnika.
Zeby odbudowac silnik od GTT potrzebujemy tylko oryginalne korby ktore sa prawie niezniszczalne. Za 1200 zeta kupujemy nowe tloki z tulejami i mamy nowy silnik. Glowica taka sama jak w wersji NA tego silnika, a one cale silniki chodza po 200zeta.
Z wersji NA bierzemy tez wal jesli stary nie nadaje sie do szlifu.
To sa zalety niektorych zabawek.
Za 2000PLN czesci + robocizna jak szlify mamy silnik na nowych gratach a nie nadwymiarach.
_________________
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 13 Cze, 2007   

dzik, ja gdybym myslal o autku tylko do upalania to padlo by na legacy z turbo lub n/a. trwala sprawdzona konstrukcja i jest duza szansa ze trafi sie fajne autko :D frajda z jazdy jest taka sama jak impreza :) w sumie legacy jest juz chyba coraz popularniejsze i coraz czesciej je spotyka sie na jakichs kreciolach :) ogolnie uwielbiam subaraki i chyba dlatego 1 mysl to legacy :)


dodam tylko ze jesli trafia sie legas z t to mozna mu delikatnie srubke podkrecic :) i ok 240 - 250 km zyskac na kosmetyce :) a to do zabawy wystarczy :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Ostatnio zmieniony przez polll Śro 13 Cze, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10