To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - clio 1.8 16c, clio sport

Anonymous - Pią 20 Lip, 2007
Temat postu: clio 1.8 16c, clio sport
Witam
ostatnio rozmawialem z kumplem a propo paliwka do clio.
do clio 1.8 16v 95okt. bedzie oki, czy 98,lub 99+ zmieni cos w jego mocy?
a teraz drugie pytanko clio sport powinno jezdzic na 98 takie chyba rekomenduje renault, czy mozna lac 95 lub 99+ czy beda jakies plusy lub minusy?
sorki za takie moze laickie pytanie ale na tym akurat sie nie znam :/
dzieki za kazde info, moze wlasciciele clio poleca jakies dobre paliwko.

Anonymous - Pią 20 Lip, 2007

nasze polskie 95 nigdy nie jest faktycznym 95.takze polska 98 nie ma tak naprawde 98 ktanow i tak dalej :D
Marek23 - Nie 22 Lip, 2007

Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy.
KonradMK - Pon 23 Lip, 2007

zdarza się tak że 95 ma więcej oktanów niż 98 i odwrotnie też czasem bywa :D serio
Misiek_lbn - Pon 23 Lip, 2007

był tu o tym wątek, i chyba skopiowany tekst bądź skany a mundrego artykułu o tym :)
FreeMan - Pon 23 Lip, 2007

Marek23 napisał/a:
Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy.


ja ma tak samo. Kilka razy zalalem 99+ i zadnej roznicy nie poczulem.

Jezdze tylko na 98pb. Raz mi pan na stacji wlal przez pomylke 95pB i po 20 Km samochod wszedl w tryb serwisowy. Moze to przypadek byl a moze nie.

Gadalem z Mackeim Grabowskim, kiedys na hamowni,mi opowiadal ze u niego byl robiny test pandy z silnikiem 1.1. i spradzali na 95,98,99. O ile dobrze pamietam, to najlepszy wynik byl na 98, a najgorszy na 99.

moze za duzo oktanow, do silnika o malej mocy to tez nie dobrze ??

M - Pon 23 Lip, 2007

1.jakość paliwa
2.ustawienie zapłonu pod daną liczbę oktanową

to sa dwa aspekty ktore maja wplyw na wynik, powiedzmy ze
1 to 25% wagi , 2 to reszta.

Stacho - Sob 17 Lis, 2007

Ja leje do swojego Clio 95 Shell V-Power i nie narzekam
Jak lałem 100 oktanów to samochód nie jechał jak trzeba itp i spalanie było większe :|
Ale raz na jakiś czas można przepłukać silnik setką ;)

kubas - Sob 17 Lis, 2007

95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest
Stacho - Sob 17 Lis, 2007

kubas napisał/a:
95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest


U nas na shellu jest 95 V-Power i zwykłe 95 :)

anjas - Sob 17 Lis, 2007

Jest zwykły v-power (95 okt) i v-power racing (99 okt). Tak jest przynajmniej napisane na dystrybutorach...
k-mart - Sob 17 Lis, 2007

Ja leje do williamsa 98 z pseudo-mysla by oszczedzac silnik. Jestem przekonany ze to nic nie daje przy silniku starej generaci, ale i tak leje :D
Misiek_lbn - Sob 17 Lis, 2007

ja też miałem clio narazie jedno tankowanie, ofkoz statoilowe 98, żeby nie było, na bank dodaje koni, momentu i czego tam może jeszcze :D ;)
k-mart - Sob 17 Lis, 2007

Wklejalem kiedys budowe i montaz dolotu jaki wystepowal w a-grupie. Jesli masz mozliwosc znalezienia takiej puszki i ochote by porzezbic, to mozesz zaryzykowac. Ale nawet sam dolot w przypadku clio prawie nic nie da. Jesli juz robic profi dolot, to od razu z wydechem i wystrojeniem ecu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group