Techniczne - clio 1.8 16c, clio sport
Anonymous - Pią 20 Lip, 2007 Temat postu: clio 1.8 16c, clio sport Witam
ostatnio rozmawialem z kumplem a propo paliwka do clio.
do clio 1.8 16v 95okt. bedzie oki, czy 98,lub 99+ zmieni cos w jego mocy?
a teraz drugie pytanko clio sport powinno jezdzic na 98 takie chyba rekomenduje renault, czy mozna lac 95 lub 99+ czy beda jakies plusy lub minusy?
sorki za takie moze laickie pytanie ale na tym akurat sie nie znam
dzieki za kazde info, moze wlasciciele clio poleca jakies dobre paliwko.
Anonymous - Pią 20 Lip, 2007
nasze polskie 95 nigdy nie jest faktycznym 95.takze polska 98 nie ma tak naprawde 98 ktanow i tak dalej
Marek23 - Nie 22 Lip, 2007
Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy.
KonradMK - Pon 23 Lip, 2007
zdarza się tak że 95 ma więcej oktanów niż 98 i odwrotnie też czasem bywa serio
Misiek_lbn - Pon 23 Lip, 2007
był tu o tym wątek, i chyba skopiowany tekst bądź skany a mundrego artykułu o tym
FreeMan - Pon 23 Lip, 2007
Marek23 napisał/a: | Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy. |
ja ma tak samo. Kilka razy zalalem 99+ i zadnej roznicy nie poczulem.
Jezdze tylko na 98pb. Raz mi pan na stacji wlal przez pomylke 95pB i po 20 Km samochod wszedl w tryb serwisowy. Moze to przypadek byl a moze nie.
Gadalem z Mackeim Grabowskim, kiedys na hamowni,mi opowiadal ze u niego byl robiny test pandy z silnikiem 1.1. i spradzali na 95,98,99. O ile dobrze pamietam, to najlepszy wynik byl na 98, a najgorszy na 99.
moze za duzo oktanow, do silnika o malej mocy to tez nie dobrze ??
M - Pon 23 Lip, 2007
1.jakość paliwa
2.ustawienie zapłonu pod daną liczbę oktanową
to sa dwa aspekty ktore maja wplyw na wynik, powiedzmy ze
1 to 25% wagi , 2 to reszta.
Stacho - Sob 17 Lis, 2007
Ja leje do swojego Clio 95 Shell V-Power i nie narzekam
Jak lałem 100 oktanów to samochód nie jechał jak trzeba itp i spalanie było większe
Ale raz na jakiś czas można przepłukać silnik setką
kubas - Sob 17 Lis, 2007
95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest
Stacho - Sob 17 Lis, 2007
kubas napisał/a: | 95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest |
U nas na shellu jest 95 V-Power i zwykłe 95
anjas - Sob 17 Lis, 2007
Jest zwykły v-power (95 okt) i v-power racing (99 okt). Tak jest przynajmniej napisane na dystrybutorach...
k-mart - Sob 17 Lis, 2007
Ja leje do williamsa 98 z pseudo-mysla by oszczedzac silnik. Jestem przekonany ze to nic nie daje przy silniku starej generaci, ale i tak leje
Misiek_lbn - Sob 17 Lis, 2007
ja też miałem clio narazie jedno tankowanie, ofkoz statoilowe 98, żeby nie było, na bank dodaje koni, momentu i czego tam może jeszcze
k-mart - Sob 17 Lis, 2007
Wklejalem kiedys budowe i montaz dolotu jaki wystepowal w a-grupie. Jesli masz mozliwosc znalezienia takiej puszki i ochote by porzezbic, to mozesz zaryzykowac. Ale nawet sam dolot w przypadku clio prawie nic nie da. Jesli juz robic profi dolot, to od razu z wydechem i wystrojeniem ecu.
|
|
|