Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
clio 1.8 16c, clio sport
Autor Wiadomość

lukp
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   clio 1.8 16c, clio sport

Witam
ostatnio rozmawialem z kumplem a propo paliwka do clio.
do clio 1.8 16v 95okt. bedzie oki, czy 98,lub 99+ zmieni cos w jego mocy?
a teraz drugie pytanko clio sport powinno jezdzic na 98 takie chyba rekomenduje renault, czy mozna lac 95 lub 99+ czy beda jakies plusy lub minusy?
sorki za takie moze laickie pytanie ale na tym akurat sie nie znam :/
dzieki za kazde info, moze wlasciciele clio poleca jakies dobre paliwko.
 
 

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

nasze polskie 95 nigdy nie jest faktycznym 95.takze polska 98 nie ma tak naprawde 98 ktanow i tak dalej :D
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 22 Lip, 2007   

Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy.
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 23 Lip, 2007   

zdarza się tak że 95 ma więcej oktanów niż 98 i odwrotnie też czasem bywa :D serio
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 23 Lip, 2007   

był tu o tym wątek, i chyba skopiowany tekst bądź skany a mundrego artykułu o tym :)
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Pon 23 Lip, 2007   

Marek23 napisał/a:
Fabryka rekomenduje 98 do clio sport, więc 95 w żadnym wypadku. Ja leję 98 na BP i jest ok. Jak startuję to nalewam 99+, ale tak szczerze to nie czuję żadnej różnicy.


ja ma tak samo. Kilka razy zalalem 99+ i zadnej roznicy nie poczulem.

Jezdze tylko na 98pb. Raz mi pan na stacji wlal przez pomylke 95pB i po 20 Km samochod wszedl w tryb serwisowy. Moze to przypadek byl a moze nie.

Gadalem z Mackeim Grabowskim, kiedys na hamowni,mi opowiadal ze u niego byl robiny test pandy z silnikiem 1.1. i spradzali na 95,98,99. O ile dobrze pamietam, to najlepszy wynik byl na 98, a najgorszy na 99.

moze za duzo oktanow, do silnika o malej mocy to tez nie dobrze ??
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 23 Lip, 2007   

1.jakość paliwa
2.ustawienie zapłonu pod daną liczbę oktanową

to sa dwa aspekty ktore maja wplyw na wynik, powiedzmy ze
1 to 25% wagi , 2 to reszta.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

Ja leje do swojego Clio 95 Shell V-Power i nie narzekam
Jak lałem 100 oktanów to samochód nie jechał jak trzeba itp i spalanie było większe :|
Ale raz na jakiś czas można przepłukać silnik setką ;)
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

kubas napisał/a:
95 shell v-power ? to istnieje takie cos ? myslalem ze tylko 99 v-power jest


U nas na shellu jest 95 V-Power i zwykłe 95 :)
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

Jest zwykły v-power (95 okt) i v-power racing (99 okt). Tak jest przynajmniej napisane na dystrybutorach...
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

Ja leje do williamsa 98 z pseudo-mysla by oszczedzac silnik. Jestem przekonany ze to nic nie daje przy silniku starej generaci, ale i tak leje :D
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

ja też miałem clio narazie jedno tankowanie, ofkoz statoilowe 98, żeby nie było, na bank dodaje koni, momentu i czego tam może jeszcze :D ;)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 17 Lis, 2007   

Wklejalem kiedys budowe i montaz dolotu jaki wystepowal w a-grupie. Jesli masz mozliwosc znalezienia takiej puszki i ochote by porzezbic, to mozesz zaryzykowac. Ale nawet sam dolot w przypadku clio prawie nic nie da. Jesli juz robic profi dolot, to od razu z wydechem i wystrojeniem ecu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8