i tam pisze że pucharówki miały zmieniany rozkład siły hamowania z przewagą na tył... Dziwne ale ja mam taki problem że właśnie tył Łapie wcześniej i podobno jest to wina kolektora znajdującego się gdzieś z tyłu w okolicach belki... no a artykuł mówi co innego i troszkę mnie to zmieszało... Może ktoś miał podobny problem?saxorulez - Śro 23 Sty, 2008 Korektor siły hamowania znajduje się w tylnym prawym nadkolu.
J aproblemów nie miałem nigdy...Loko - Śro 23 Sty, 2008 Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza Anonymous - Śro 23 Sty, 2008 Temat postu: Re: Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...
Jaco napisał/a:
Dziwne ale ja mam taki problem że właśnie tył Łapie wcześniej i podobno jest to wina kolektora znajdującego się gdzieś z tyłu w okolicach belki.
Kolektor to raczej przy silniku
Mozesz nie miec w ogole korektora lub jest niesprawny!Jaco - Śro 23 Sty, 2008 Temat postu: Re: Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...
stux napisał/a:
Kolektor to raczej przy silniku
a nawet dwa.... saxorulez - Czw 24 Sty, 2008
Loko napisał/a:
Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza
Pokaz zdjecie na dowód ze ejst w lewym Dariano - Czw 24 Sty, 2008 Na 100% jest w lewym mistrzu nawet najlepszym zdarzaja sie pomyłki Loko - Czw 24 Sty, 2008
saxorulez napisał/a:
Loko napisał/a:
Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza
Pokaz zdjecie na dowód ze ejst w lewym
Tu jest zdjecie na dowód ,
to jest dokumentacja jak ustawiam korektor w aucie michoola i potem go zepsółem saxorulez - Czw 24 Sty, 2008 dobra geje.. w moim jest z prawej fydi - Pon 21 Kwi, 2008 Help! Jak ten korektor się ustawia? Na razie jestem na etapie odrdzewiania i korektor wygrywa ze mną. Tutaj jest zdjęcie podglądowe Loko - Pon 21 Kwi, 2008 Kręcisz tą śrubką, która się wkręca w sprężynkę, zakręcając tą śrubę dajesz więcej siły hamowania na tylną oś, a odkręcając zmniejszasz silę hamowanie tyłu.
Ręka sprawdź czy ta blaszka wychodząca z korektora rusza się swobodnie, jeśli nie to musisz ja rozruszać.fydi - Pon 21 Kwi, 2008
Loko napisał/a:
Kręcisz tą śrubką, która się wkręca w sprężynkę, zakręcając tą śrubę dajesz więcej siły hamowania na tylną oś, a odkręcając zmniejszasz silę hamowanie tyłu.
Ręka sprawdź czy ta blaszka wychodząca z korektora rusza się swobodnie, jeśli nie to musisz ja rozruszać.
thx. muszę rozruszać blaszkę. gdzie ja dałem młotek ......Loko - Pon 21 Kwi, 2008 U mnie ta blaszka nie chciała nawet drgnąć, bardzo długo chyba ponda godzine waliłem w nią młotkiem zanim wogóle ruszyła, ale potem to już z górki. No i uważaj na tą srubkę, bo ona delikatna jest i u michoola ją urwałem fydi - Pon 21 Kwi, 2008 Dobra dzisiaj trochę powalczyłem... ale na razie to tylko blaszka się rusza i to tak nie do końca swobodnie bo pewną siłę trzeba przyłożyć. Śruba jest zapieczona. polewałem odrdzewiaczem i wd- 40, ale jak przekręcam to tylko całość z sprężyną która zaraz i tak zaraz wraca na poprzednie miejsce. jutro spróbuję jeszcze coca-colą polać całość
hmmm... Loko Tobie tak samo jedną stroną z tyłu gorzej hamuje? prawda? czy jak już zblokujesz koła(oczywiście na prostej) to auto jedzie Ci prosto ? mi zawsze tył ucieka w prawo (czyli teoretycznie w tą samą stronę gdzie jedno koło hamuje gorzej).
Oczywiście pochwa już poleciała tylko w innym temacie Loko - Pon 21 Kwi, 2008 Co do sprężynki to ja ją trzymałem kleszczami i wtedy odkręcałem śrubke.
A co do hamowania, to hamulce na przeglądzie wyszły po równo, tylko ręczny był na jedno koło słabszy. a w jeździe chyba nie ściaga, ale o cieżko powiedzieć bo to auto jest cholernie niestabilne na hamowaniach, wystarczą nierówności, albo lekko skrecona kiera i juz targa autem na boki.
Na początku jak kupiłem, to auto hamowało nie równo z przodu, na przeglądzie wyszła spora rozbierzność i wtedy masakrycznie zucało mi dupą na boki mimo to ze to przód źle działał.