Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...

Witam mam takie pytanie.. ostatnio znalazłem tak o to artykuł:

http://autosukces.redakcj...asp?Artykul=595

i tam pisze że pucharówki miały zmieniany rozkład siły hamowania z przewagą na tył... Dziwne ale ja mam taki problem że właśnie tył Łapie wcześniej i podobno jest to wina kolektora znajdującego się gdzieś z tyłu w okolicach belki... no a artykuł mówi co innego i troszkę mnie to zmieszało... Może ktoś miał podobny problem?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   

Korektor siły hamowania znajduje się w tylnym prawym nadkolu.
J aproblemów nie miałem nigdy...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   

Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza :D :D :D
 
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   Re: Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...

Jaco napisał/a:
Dziwne ale ja mam taki problem że właśnie tył Łapie wcześniej i podobno jest to wina kolektora znajdującego się gdzieś z tyłu w okolicach belki.

Kolektor to raczej przy silniku :rotfl:

Mozesz nie miec w ogole korektora lub jest niesprawny!
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 23 Sty, 2008   Re: Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...

stux napisał/a:

Kolektor to raczej przy silniku :rotfl:



a nawet dwa.... :jupi:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

Loko napisał/a:
Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza


Pokaz zdjecie na dowód ze ejst w lewym :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

Na 100% jest w lewym mistrzu nawet najlepszym zdarzaja sie pomyłki ;)
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

saxorulez napisał/a:
Loko napisał/a:
Po za tym ze korektor jest z lewej strony, a nie z prawej i nie w nadkolu tylko na belce to wszystko się zgadza


Pokaz zdjecie na dowód ze ejst w lewym :D


Tu jest zdjecie na dowód :d ,


to jest dokumentacja jak ustawiam korektor w aucie michoola :D i potem go zepsółem :wall:
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

dobra geje.. w moim jest z prawej :P
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Help! Jak ten korektor się ustawia? Na razie jestem na etapie odrdzewiania i korektor wygrywa ze mną. Tutaj jest zdjęcie podglądowe
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Kręcisz tą śrubką, która się wkręca w sprężynkę, zakręcając tą śrubę dajesz więcej siły hamowania na tylną oś, a odkręcając zmniejszasz silę hamowanie tyłu.
Ręka sprawdź czy ta blaszka wychodząca z korektora rusza się swobodnie, jeśli nie to musisz ja rozruszać.
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Loko napisał/a:
Kręcisz tą śrubką, która się wkręca w sprężynkę, zakręcając tą śrubę dajesz więcej siły hamowania na tylną oś, a odkręcając zmniejszasz silę hamowanie tyłu.
Ręka sprawdź czy ta blaszka wychodząca z korektora rusza się swobodnie, jeśli nie to musisz ja rozruszać.


thx. muszę rozruszać blaszkę. gdzie ja dałem młotek ......
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

U mnie ta blaszka nie chciała nawet drgnąć, bardzo długo chyba ponda godzine waliłem w nią młotkiem zanim wogóle ruszyła, ale potem to już z górki. No i uważaj na tą srubkę, bo ona delikatna jest i u michoola ją urwałem :oops:
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Dobra dzisiaj trochę powalczyłem... ale na razie to tylko blaszka się rusza i to tak nie do końca swobodnie bo pewną siłę trzeba przyłożyć. Śruba jest zapieczona. polewałem odrdzewiaczem i wd- 40, ale jak przekręcam to tylko całość z sprężyną która zaraz i tak zaraz wraca na poprzednie miejsce. jutro spróbuję jeszcze coca-colą polać całość :D

hmmm... Loko Tobie tak samo jedną stroną z tyłu gorzej hamuje? prawda? czy jak już zblokujesz koła(oczywiście na prostej) to auto jedzie Ci prosto ? mi zawsze tył ucieka w prawo (czyli teoretycznie w tą samą stronę gdzie jedno koło hamuje gorzej).

Oczywiście pochwa już poleciała tylko w innym temacie :D
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Co do sprężynki to ja ją trzymałem kleszczami i wtedy odkręcałem śrubke.

A co do hamowania, to hamulce na przeglądzie wyszły po równo, tylko ręczny był na jedno koło słabszy. a w jeździe chyba nie ściaga, ale o cieżko powiedzieć bo to auto jest cholernie niestabilne na hamowaniach, wystarczą nierówności, albo lekko skrecona kiera i juz targa autem na boki.
Na początku jak kupiłem, to auto hamowało nie równo z przodu, na przeglądzie wyszła spora rozbierzność i wtedy masakrycznie zucało mi dupą na boki mimo to ze to przód źle działał.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13