czynne od 8.00 do 16.00
tel./fax: (022) 614 39 90
tel. kom.: 0 603 85 85 01
E-mail: bilstein@zerkopol.pl
Kierownik: Tadeusz BieńczykRudello - Wto 10 Cze, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Nawet jeżeli Bilstein nie robi gwintu do 306 cabrio to w zerkopolu Ci zrobią
jakas rzezba czy sobie żartujesz?kubas - Wto 10 Cze, 2008 przerabiaja b6 na gwint chrzanka gwint to wlasnie takie b6 przerobione na gwincior Anonymous - Wto 10 Cze, 2008 ^podobamiesie twoja awatara, men Rudello - Wto 10 Cze, 2008
kubas napisał/a:
przerabiaja b6 na gwint chrzanka gwint to wlasnie takie b6 przerobione na gwincior
na czym polega taka "modyfikacja"?kubas - Wto 10 Cze, 2008 Ucinaja dolny talezyk gwintuja wklad w tym miejscu i na ten gwint nakrecaja nowy talezyk ktory od tej pory jest regulowany no i waska sprezyna musi byc
- dżimi mi tez sie podoba avatar Kub(ica)as rula Rudello - Wto 10 Cze, 2008 ooo no prosze jakie proste
rozumiem ze duzo ludzi tak jezdzi i sie nie sypie?
a co z praca amortyzatora, nie narzeka ze jest nienaturalnie?qbus - Wto 10 Cze, 2008 nie bo amor tez jest odpowiednio utwardzony/przerobiony/ma skrocony skok.nox - Wto 10 Cze, 2008 a ile taki gwint kosztuje ?? Aktualnie można kupić bardzo dobre markowe zawieszenie gwintowane w granicach 2000-2500zł które juz urodziło się gwintem Loko - Wto 10 Cze, 2008
kubas napisał/a:
Ucinaja dolny talezyk gwintuja wklad w tym miejscu i na ten gwint nakrecaja nowy talezyk ktory od tej pory jest regulowany no i waska sprezyna musi byc
- dżimi mi tez sie podoba avatar Kub(ica)as rula
A jeszcze bardziej rzemieślniczo robi to peugeot sport w swoim kicie, w którym dają gwint do nałożenia na ogołoconą z talerzyka kolumnę.
Tak to mniej więcej wyglada
CHRZANEK - Śro 11 Cze, 2008 Pragnę tylko nadmienić że ja mam wariant " na grubej rurze" co dosłownie oznacza że rura jest grubościenna, jedna kolumna waży ok 25Kg... Taki wariant bardziej pancerny niż potrzeba - takie robili na szutry. Ale ustawienia są obecnie typowo torowe.
nox napisał/a:
Aktualnie można kupić bardzo dobre markowe zawieszenie gwintowane w granicach 2000-2500zł które juz urodziło się gwintem
W przypadku takich "customów" to w zerkopolu ustala się cenę indywidualnie.
2500zł za "markowe zawieszenie" jest OK jezęli da się je regenerować tak jak bilsteina.
Jezeli jest to jednorazówka to raczej są to pieniądze w błoto.MoRToN - Śro 11 Cze, 2008 Najtaniej pociągnać z ebaya. Przerabiałem temat 2 miechy temu. Polskich importerów porąbało z cenami.k-mart - Śro 11 Cze, 2008 Jesli gwint, to tylko jakis drogi.
Kupilem srednio drogi i jest poprostu kicha:
- jest sztywno
- amor ma za maly skok amortyzowania co na dziurach konczy sie niesamowitym hukiem
jakby amor mial wyjsc gora kielicha
- prowadzenie strasznie sie zmienilo: nie ma nadsterownosci, jest podsterownosc. By nastawic samochod bokiem do zakretu, trzeba sie troche nakrecicVlodarsky - Śro 11 Cze, 2008 a taki gwint fabryczny nie przerabiany ? tylko Bilstein ?? Czy to jest znośne cenowo ?