To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Poziom sprzętowy w KJS

Anonymous - Śro 10 Gru, 2008
Temat postu: Poziom sprzętowy w KJS
Garść pytań od początkującego...

Chciałbym pobawić się w KJSy. Konkretnie myślę o klasie poj. do 1600, bo to jakiś taki rozsądny kompromis kosztowy.

Jak trzeba mieć zdłubany sprzęt, żeby powalczyć w tej klasie w Wawce i okolicach? Da się też myśleć o generalce? Wiem, że parę osób z forum startuje tu w tej klasie.. Co mają porobione w samochodach ci co wygrywają? Na jakie koszty trzeba sie nastawić? Lepiej robić samochód, czy kupić gotowy?

Ufff :lol2:

Bart - Śro 10 Gru, 2008

znam odpowiedź na tylko jedno pytanie, jeśli ma być taniej i prościej - lepiej kupić gotowy samochód.
pP - Śro 10 Gru, 2008

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14 :!: zapraszamy najpierw tam..
Anonymous - Śro 10 Gru, 2008

pP napisał/a:
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14 :!: zapraszamy najpierw tam..


Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara.... :lol2:

I jeszcze jedno - są w Warszawie dwa automobilkluby - Mistrzostwa Polski Centralnej i Mistrzostwa Okręgu Warszawskiego. Który lepiej wybrać? Podobno w Centrum są fajniejsze rajdy, co o tym sądzicie?

Popatrzyłem na klasyfikacje i widzę nazwiska
okręg:
1 miejsce Tomalak Saxo
2 miejsce Mędelski-Guz Saxo
3 miejsce Oracz Civic
centrum:
1 miejsce Mędelski-Guz Saxo
2 miejsce Grześkowiak Fiesta
3 miejsce Oracz Civic

Może któraś z tych osób jest na forum? Orientujecie się, jak są przygotowane ich auta?

Hej

pP - Śro 10 Gru, 2008

Cytat:
Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara....
a fakt zwracam honor :) ale sam rozumiesz - temat, którego unikam bo sie skupić nie mogę (szczególnie, że to znajome jednego od nas) :rotfl:
Anonymous - Śro 10 Gru, 2008

pP napisał/a:
Cytat:
Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara....
a fakt zwracam honor :) ale sam rozumiesz - temat, którego unikam bo sie skupić nie mogę (szczególnie, że to znajome jednego od nas) :rotfl:


Rozumiem dobrze!! Ten Avatar ma własności hipnotyczne. :jupi: Jesteś rozgrzeszony :lol2:

Anonymous - Śro 10 Gru, 2008

zoabcz tutaj sobie http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=3124

ja jestem w AK Centrum
Krzysiek Oracz juz nie jezdzi KJSów .... jego Civic to b18 z bebechami od ITRa ze szpera w granicach 180-190PS
Mendelski - byłe auto Michała od nas z forum dłubniete na ok 150PS ze szpera i w 2009 nie bedzie chyba juz startował
Tomalak juz nie jezdzi w KJS jego saxo BARDZO BARDZO doinwestowane
Grzeskowaiak wskoczył systematyczna jazda na 2 miesjce .... 106tki z nim walczyły dzielnie :) raz on raz my ;)

Co do AK Polskiego - na BK mozesz miec problem jak masz cos ... cokolwiek niesprawnego np zarówka tabl rej - im sie wydaje, ze KJS u nich to conajmniej MP

AK Centrum .... rodzinna atmosfera, ale trzeba oczywiscie tez spełniać podtsawowe kryteria ;)

Marek23 - Śro 10 Gru, 2008

Nie wiem jaką charakterystykę mają odcinki u was na imprezach. Ale jeśli jest kręto i często ślisko, to na kjs nie trzeba mieć super dłubniętego auta, by wygrywać. Przede wszystkim umiejętnosci i idealny dobór opon się liczy.
Ja bym kupił gotowy samochód, zawsze wyjdzie taniej. Zawias Bilstein, krótkie przełożenie, szpera, dobry klocek i płyn. Mocowo wydech, dolot i ewentualnie elektronika. Klatka, żeby auto było spięte i nie miał za lekkiego tyłka. Styka, żeby wygrać. Nie dłubałbym nie wiadomo jak silnika, bo więcej będzies mielił na 1 i 2 niż się odpychał, nawet ze szperą.

GeKo - Śro 10 Gru, 2008

Marek23 napisał/a:
Nie wiem jaką charakterystykę mają odcinki u was na imprezach. Ale jeśli jest kręto i często ślisko, to na kjs nie trzeba mieć super dłubniętego auta, by wygrywać. Przede wszystkim umiejętnosci i idealny dobór opon się liczy.
Ja bym kupił gotowy samochód, zawsze wyjdzie taniej. Zawias Bilstein, krótkie przełożenie, szpera, dobry klocek i płyn. Mocowo wydech, dolot i ewentualnie elektronika. Klatka, żeby auto było spięte i nie miał za lekkiego tyłka. Styka, żeby wygrać. Nie dłubałbym nie wiadomo jak silnika, bo więcej będzies mielił na 1 i 2 niż się odpychał, nawet ze szperą.


Marek dobrze prawi, idealny tor jazdy i opony.

saxorulez - Śro 10 Gru, 2008

dwaj ostani dobrze prawią.

Zawais, hamul, skrzynia - w zupełnośic wystarcza.
Ostre dłubanie częściej może cię eliminować poprzez awarię niż pomagać dojechać wysoko.

Loko - Śro 10 Gru, 2008

Taaak Ci 3 ostatni to dobrze gadają, dobra guma to podstawa :)
Greg - Śro 10 Gru, 2008

OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)

CHRZANEK - Śro 10 Gru, 2008

Greg napisał/a:
OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)


Subaru Legacy

Po zeszperownaiu to sprzęt do wyjmowania generalki

Greg - Śro 10 Gru, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Greg napisał/a:
OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)


Subaru Legacy

Po zeszperownaiu to sprzęt do wyjmowania generalki

Mój kumpel kupił za chyba 15k (wybebeszony + kubły + jakaś ekstra moc), fajnie daje, ale nie spełnia kryterium "ma nie być przesadnie drogi", bo utrzymanie Legacy jest mega drogie (drogi zawias, skrzynia, pali jak smok - znajomemu pali 30 litrów przy ostrzejszej jeździe po mieście).

Bardziej myślałem o jakims hatch'u :jupi: ale żeby to nie była puszka, na bank klatka, ale musi gwarantowac jak największy poziom bezpieczeństwa...

CHRZANEK - Śro 10 Gru, 2008

Greg napisał/a:
ale musi gwarantowac jak największy poziom bezpieczeństwa...


Po pierwsze klatka

Greg napisał/a:
na bank latka


No pamiętaj że liczy się przelicznik moc masa a poza tym to co letkie to lepiej skręca i lepiej hamuje

Jak na początek i do KJSów to poszukał bym sobie CC lub SC z silnikiem 1,2 16V lub suzuki Swifta.
To są autka do walki w 1300cm3

W przypadku 1600cm3 w zasadzie pozostaje Nippon vs Franca :D
(wybór należy do Ciebie)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group