Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom sprzętowy w KJS
Autor Wiadomość

gs_vts
[Usunięty]

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   Poziom sprzętowy w KJS

Garść pytań od początkującego...

Chciałbym pobawić się w KJSy. Konkretnie myślę o klasie poj. do 1600, bo to jakiś taki rozsądny kompromis kosztowy.

Jak trzeba mieć zdłubany sprzęt, żeby powalczyć w tej klasie w Wawce i okolicach? Da się też myśleć o generalce? Wiem, że parę osób z forum startuje tu w tej klasie.. Co mają porobione w samochodach ci co wygrywają? Na jakie koszty trzeba sie nastawić? Lepiej robić samochód, czy kupić gotowy?

Ufff :lol2:
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

znam odpowiedź na tylko jedno pytanie, jeśli ma być taniej i prościej - lepiej kupić gotowy samochód.
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14 :!: zapraszamy najpierw tam..
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

gs_vts
[Usunięty]

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

pP napisał/a:
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14 :!: zapraszamy najpierw tam..


Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara.... :lol2:

I jeszcze jedno - są w Warszawie dwa automobilkluby - Mistrzostwa Polski Centralnej i Mistrzostwa Okręgu Warszawskiego. Który lepiej wybrać? Podobno w Centrum są fajniejsze rajdy, co o tym sądzicie?

Popatrzyłem na klasyfikacje i widzę nazwiska
okręg:
1 miejsce Tomalak Saxo
2 miejsce Mędelski-Guz Saxo
3 miejsce Oracz Civic
centrum:
1 miejsce Mędelski-Guz Saxo
2 miejsce Grześkowiak Fiesta
3 miejsce Oracz Civic

Może któraś z tych osób jest na forum? Orientujecie się, jak są przygotowane ich auta?

Hej
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Cytat:
Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara....
a fakt zwracam honor :) ale sam rozumiesz - temat, którego unikam bo sie skupić nie mogę (szczególnie, że to znajome jednego od nas) :rotfl:
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

gs_vts
[Usunięty]

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

pP napisał/a:
Cytat:
Tam już byłem, ale pewnie mój post umknął ci wśród gadki na temat cycków z pewnego Avatara....
a fakt zwracam honor :) ale sam rozumiesz - temat, którego unikam bo sie skupić nie mogę (szczególnie, że to znajome jednego od nas) :rotfl:


Rozumiem dobrze!! Ten Avatar ma własności hipnotyczne. :jupi: Jesteś rozgrzeszony :lol2:
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

zoabcz tutaj sobie http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=3124

ja jestem w AK Centrum
Krzysiek Oracz juz nie jezdzi KJSów .... jego Civic to b18 z bebechami od ITRa ze szpera w granicach 180-190PS
Mendelski - byłe auto Michała od nas z forum dłubniete na ok 150PS ze szpera i w 2009 nie bedzie chyba juz startował
Tomalak juz nie jezdzi w KJS jego saxo BARDZO BARDZO doinwestowane
Grzeskowaiak wskoczył systematyczna jazda na 2 miesjce .... 106tki z nim walczyły dzielnie :) raz on raz my ;)

Co do AK Polskiego - na BK mozesz miec problem jak masz cos ... cokolwiek niesprawnego np zarówka tabl rej - im sie wydaje, ze KJS u nich to conajmniej MP

AK Centrum .... rodzinna atmosfera, ale trzeba oczywiscie tez spełniać podtsawowe kryteria ;)
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Nie wiem jaką charakterystykę mają odcinki u was na imprezach. Ale jeśli jest kręto i często ślisko, to na kjs nie trzeba mieć super dłubniętego auta, by wygrywać. Przede wszystkim umiejętnosci i idealny dobór opon się liczy.
Ja bym kupił gotowy samochód, zawsze wyjdzie taniej. Zawias Bilstein, krótkie przełożenie, szpera, dobry klocek i płyn. Mocowo wydech, dolot i ewentualnie elektronika. Klatka, żeby auto było spięte i nie miał za lekkiego tyłka. Styka, żeby wygrać. Nie dłubałbym nie wiadomo jak silnika, bo więcej będzies mielił na 1 i 2 niż się odpychał, nawet ze szperą.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Marek23 napisał/a:
Nie wiem jaką charakterystykę mają odcinki u was na imprezach. Ale jeśli jest kręto i często ślisko, to na kjs nie trzeba mieć super dłubniętego auta, by wygrywać. Przede wszystkim umiejętnosci i idealny dobór opon się liczy.
Ja bym kupił gotowy samochód, zawsze wyjdzie taniej. Zawias Bilstein, krótkie przełożenie, szpera, dobry klocek i płyn. Mocowo wydech, dolot i ewentualnie elektronika. Klatka, żeby auto było spięte i nie miał za lekkiego tyłka. Styka, żeby wygrać. Nie dłubałbym nie wiadomo jak silnika, bo więcej będzies mielił na 1 i 2 niż się odpychał, nawet ze szperą.


Marek dobrze prawi, idealny tor jazdy i opony.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

dwaj ostani dobrze prawią.

Zawais, hamul, skrzynia - w zupełnośic wystarcza.
Ostre dłubanie częściej może cię eliminować poprzez awarię niż pomagać dojechać wysoko.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Taaak Ci 3 ostatni to dobrze gadają, dobra guma to podstawa :)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Greg napisał/a:
OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)


Subaru Legacy

Po zeszperownaiu to sprzęt do wyjmowania generalki
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Greg napisał/a:
OK, a co najlepiej wybrać do takich zabaw KJSowo trackdayowych?

Żeby dawało radę. Żeby nie było upierdliwe i przesadnie drogie. ;)


Subaru Legacy

Po zeszperownaiu to sprzęt do wyjmowania generalki

Mój kumpel kupił za chyba 15k (wybebeszony + kubły + jakaś ekstra moc), fajnie daje, ale nie spełnia kryterium "ma nie być przesadnie drogi", bo utrzymanie Legacy jest mega drogie (drogi zawias, skrzynia, pali jak smok - znajomemu pali 30 litrów przy ostrzejszej jeździe po mieście).

Bardziej myślałem o jakims hatch'u :jupi: ale żeby to nie była puszka, na bank klatka, ale musi gwarantowac jak największy poziom bezpieczeństwa...
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Ostatnio zmieniony przez Greg Śro 10 Gru, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Greg napisał/a:
ale musi gwarantowac jak największy poziom bezpieczeństwa...


Po pierwsze klatka

Greg napisał/a:
na bank latka


No pamiętaj że liczy się przelicznik moc masa a poza tym to co letkie to lepiej skręca i lepiej hamuje

Jak na początek i do KJSów to poszukał bym sobie CC lub SC z silnikiem 1,2 16V lub suzuki Swifta.
To są autka do walki w 1300cm3

W przypadku 1600cm3 w zasadzie pozostaje Nippon vs Franca :D
(wybór należy do Ciebie)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9