To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dziwne dlawieni, fura nie jedzie

Kamilbike - Pon 09 Lut, 2009
Temat postu: Dziwne dlawieni, fura nie jedzie
Od paru tyg mam problem z Punto. Diagnoza na sondzie szeroko pasmowej pokazala ze gdzies jest niedopalana mieszanka. Na pierwszy ogien ida kable, ktore sa juz gdzies w drodze. Zastanawia mnie tylko taka dziwna rzecz, ze to niedopalanie jest wieksze im wyzsza jest temp pod maska. Przy spokojnej jezdzie gdy depne na 2 jedzie do odcinki, przepinam na 3 i dociaga do odcinki. Niestety drugi raz juz sie tak nie uda zrobic bo zaraz na 3 zaczyna sie to dlawienie. Po paru mocniejszych i szybszych jazdach robi sie to juz nawet na 1 biegu. Cala sytuacja dzieje sie tylko powyzej 4tys obr i przy gazie w podlodze, chyba ze egt pokazuje juz ponad 700st to wtedy nawet na pol gazu jest ciezko przyspieszac. Czy ktos z Was z czyms takim sie juz spotkal? Za pomoc z gory serdecznie dziekuje
Młody Papież - Wto 10 Lut, 2009

jak na moje kulawe oko wygl±da to jakby zawory wymagały regulacji (?) ;)
Kamilbike - Wto 10 Lut, 2009

Tylko czy wtedy sonda by pokazywala ze to problem z niedopaleniem na paliwa?
Anonymous - Wto 10 Lut, 2009

Złapałe¶ trawę, albo wentylator się zje*bał
Kamilbike - Wto 10 Lut, 2009

:lol2:
Anonymous - Wto 10 Lut, 2009

A serio - to może pod wpływem rosn±cej temperatury co¶ sie dzieje z kablami? mialem podobnie z pugiem ostatnio -na zimno chodzil, na goraco nie bardzo. Okazało sie ze kabel ma przebicie.

Ewentualnie jaki¶ czujnik? tylko jaki czujnik spowodowałby niedopalanie mieszanki...

M - Wto 10 Lut, 2009

czujnik IAT badajacy temperature w kolektorzez dolotowym.
Zuboża albo wzgbogaca mieszankę zaleznie do temperatury.
Ale u Ciebie to raczej przelewa niz niedolewa?

Kamilbike - Wto 10 Lut, 2009

Koziol mi powiedzial tylko ze "niedopala mieszanki" . Jak wymienilismy przewod na 4 cyl to bardzo sie poprawilo, przez pewien czas bylo ok nawet na 3 biegu. Mam wrazenie ze to wlasnie cos moze byc nie halo z kablami, a jak Andre pisze ze cos podobnego mial no to jestem juz praktycznie pewien ze to to. Jak wymienie i dalej to samo bedzie to wtedy bedzie trzeba kombinowac. Marcelowi pojawie sie w warsztacie, moze cos wykminia ;)
martin.h - Wto 10 Lut, 2009

Kamilbike napisał/a:
(...)Jak wymienilismy przewod na 4 cyl to bardzo sie poprawilo, przez pewien czas bylo ok nawet na 3 biegu.(...)


A nie powinno się wymieniać przewodów w komplecie?

PieQt - Wto 10 Lut, 2009

jak tak kozioł powiedział, to musi tak być - on jest jedyn± osob±, która wie co się dzieje w tym samochodzie :rotfl:
dzik - Wto 10 Lut, 2009

Jesli jest obstawiany zaplon to do wymiany kable i cewka. Cewka moze miec takie objawy.
Slaba cewka moze tracic iskre przy wysokich obrotach.

Kamilbike - Wto 10 Lut, 2009

martin - niestety przewod udalo sie znalezc tylko jeden gdzies w garazu ale byla pewnosc ze jest zdrowy dlatego wymienialismy ;) Teraz beda wymienione wszystkie na nowe.
Anonymous - Wto 10 Lut, 2009

Kamilbike napisał/a:
a jak Andre pisze ze cos podobnego mial no to jestem juz praktycznie pewien ze to to


Tylko że ja nie mam turbo burbo, i wogóle to francuz jaki¶ słaby :rotfl:

Kamilbike - Wto 10 Lut, 2009

Wlasnie wrocilem od kumpla. Okazalo sie ze paliwo mi sie lalo przy filtrze, myslalem ze to zlaczka, okazalo sie ze rura wlewowa jest tak zardzewiala ze niechcacy zrobilem w niej wieksza dziure palcem :/ Co nie znaczy ze to przez to mi sie dlawil. Badz co badz bak do wymiany:/ Kurw kolejne wydatki :/
Anonymous - Wto 10 Lut, 2009

czyli lało się gdzie? za pomp±? wogóle to jaka masz pompę? bardzo prawdopodobne żr to to


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group