To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot 306 xsi 8v

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009
Temat postu: Dolot 306 xsi 8v
Witam wszystkich w swoim pierwszym poscie a nawet i temacie:) na tym forum.

Jak w temacie sprawa dotyczy dolotu w 306 2.0 8v, nie moge nigdzie znalezc cos na temat wiec problem kieruje do madrych glow :)

http://www.pug306.net/images/xsi8vsm.jpg

to jest mniej wiecej komora mojego silnika, potrzebuje usprawnic prace dolotu, jest dedykowany zestaw KN 57i w cenie okolo 600pln http://www.filterpower.co...s/57-0055-1.pdf , tyle wiem, szukam tanszego rozwiazania, moze jakis propozycje z waszej strony, ogolnie autko uzywam do frajdy :) , mini sprinty dosyc czesto, jak to sie ma do efektow grzebanie w takim dolocie,moze tylkoko wkladka filtra a moze zbudowac cos od podstaw na bazie uniwersalnego stozka np. AOMA. Mam nadzieje ze cos konkretnego podpowiecie.

mi - Pią 08 Maj, 2009

ogarnij się...
k-mart - Pią 08 Maj, 2009

nie ma "tu sie witamy", wiec kazdy pisze gdzie i co chce.
tak samo bym pojechal

M - Pią 08 Maj, 2009

DObra pomozcie koledze bo chyba sie znacie na tej technologii,
a temat witania jest zamkniety z wiadomej przyczyny - bo to nie chlew.

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009

mi napisał/a:
ogarnij się...


?? przywitalem sie przy okazjii czy cos sie stalo??

mi - Pią 08 Maj, 2009

czekaj, analizuję sytuację....






























































...nie, wszystko w porządku.

saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

nic się nie stało.

Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?

Do czego auto ma służyć?

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
nic się nie stało.

Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?

Do czego auto ma służyć?



Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio auto zabieram tylko na tor :) wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty. Nie musze miec stozka chce poprostu usprawnic dolot.

saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

Lejek napisał/a:
Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio to tylko na tor wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty.


Szczerze jeśłi nie masz zamiaru mocno dłubac silnika to kup porządną wkładkę np. ITG i spożytkuj resztę budżetu na markowe klocki hamulcowe. Temat dolotu w tym aucie jest na tyle mało rozkminiony że nie majac dużego budżetu na poprawki i kilka pomiarów na hamowni szkoda bawic się w pioniera. Nie wiedząc jaki dolot będize optymalny warto by bylo mieć conajmniej 3 róznie (z różną średnica rur, wielkością stożków itp) żeby było porównanie.

Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
ITG
gdzie to mozna nabyc, nie slyszalem powiem szczerze...


saxorulez napisał/a:
Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej


Zawias juz jakis tam jest MTS Technik :) ale daje rade, hamulce musze poprawic...

saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

Lejek napisał/a:
MTS Technik


nie znam - to jest chińszczyzna jakaś?
to jest gwint czy jakies inny zawias?

Lejek napisał/a:
gdzie to mozna nabyc, nie slyszalem powiem szczerze...


www.re5pect.pl

Vlodarsky - Pią 08 Maj, 2009

też chciałem ten temat przerabiać ja miałem ten silnik






























skończyło się na wymianie silnika na s16 :rotfl:

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
nie znam - to jest chińszczyzna jakaś?
to jest gwint czy jakies inny zawias?


zawias kompletny, troche twardszy od standartu i nizszy daje rade za ten hajs uwazam ze warto 900pln/komplet


Vlodarsky napisał/a:
skończyło się na wymianie silnika na s16


duzo zachodu ?? slyszalem ze dosyc problematyczne wiazki elektryszne itd opisz cos jak bys mogl, wykonal bys tego swapa ponownie?? Czy lepiej szukac s16 ?? :)

Wracajac do filtra co myslicie o tym ??http://motorsport.istore.pl/pl,product,183107,wklad,filtra,peugeot,306,2,0,xsi,do,1997.html

saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

Lejek napisał/a:
http://motorsport.istore.pl/pl,product,183107,wklad,filtra,peugeot,306,2,0,xsi,do,1997.html


GREEN jest spoko ale reprezentuje była epokę jeżeli chodzi o materiał. ITG jest lepszy od wszystkich bawełnianych:

- lepsze przepływy
- lepsze filtrowanie

czyli to co nam jest potrzebne do szczęścia. ITG są z wielu warstw gabki i jako jedyne nie rozwalają przepływomierzy w nowych silnikach - a to tylko dobrze o nich świadczy.

Anonymous - Pią 08 Maj, 2009

Spoko tylko kasa za wkladke podchodzi prawie do dedykacji 57i... :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group