to jest mniej wiecej komora mojego silnika, potrzebuje usprawnic prace dolotu, jest dedykowany zestaw KN 57i w cenie okolo 600pln http://www.filterpower.co...s/57-0055-1.pdf , tyle wiem, szukam tanszego rozwiazania, moze jakis propozycje z waszej strony, ogolnie autko uzywam do frajdy , mini sprinty dosyc czesto, jak to sie ma do efektow grzebanie w takim dolocie,moze tylkoko wkladka filtra a moze zbudowac cos od podstaw na bazie uniwersalnego stozka np. AOMA. Mam nadzieje ze cos konkretnego podpowiecie.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
ogarnij się...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
czekaj, analizuję sytuację....
...nie, wszystko w porządku.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
nic się nie stało.
Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?
Do czego auto ma służyć?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Lejek [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
nic się nie stało.
Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?
Do czego auto ma służyć?
Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio auto zabieram tylko na tor wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty. Nie musze miec stozka chce poprostu usprawnic dolot.
Ostatnio zmieniony przez Lejek Pią 08 Maj, 2009, w całości zmieniany 1 raz
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
Lejek napisał/a:
Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio to tylko na tor wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty.
Szczerze jeśłi nie masz zamiaru mocno dłubac silnika to kup porządną wkładkę np. ITG i spożytkuj resztę budżetu na markowe klocki hamulcowe. Temat dolotu w tym aucie jest na tyle mało rozkminiony że nie majac dużego budżetu na poprawki i kilka pomiarów na hamowni szkoda bawic się w pioniera. Nie wiedząc jaki dolot będize optymalny warto by bylo mieć conajmniej 3 róznie (z różną średnica rur, wielkością stożków itp) żeby było porównanie.
Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Lejek [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
ITG
gdzie to mozna nabyc, nie slyszalem powiem szczerze...
saxorulez napisał/a:
Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej
Zawias juz jakis tam jest MTS Technik ale daje rade, hamulce musze poprawic...
nie znam - to jest chińszczyzna jakaś?
to jest gwint czy jakies inny zawias?
zawias kompletny, troche twardszy od standartu i nizszy daje rade za ten hajs uwazam ze warto 900pln/komplet
Vlodarsky napisał/a:
skończyło się na wymianie silnika na s16
duzo zachodu ?? slyszalem ze dosyc problematyczne wiazki elektryszne itd opisz cos jak bys mogl, wykonal bys tego swapa ponownie?? Czy lepiej szukac s16 ??
Wracajac do filtra co myslicie o tym ??http://motorsport.istore.pl/pl,product,183107,wklad,filtra,peugeot,306,2,0,xsi,do,1997.html
GREEN jest spoko ale reprezentuje była epokę jeżeli chodzi o materiał. ITG jest lepszy od wszystkich bawełnianych:
- lepsze przepływy
- lepsze filtrowanie
czyli to co nam jest potrzebne do szczęścia. ITG są z wielu warstw gabki i jako jedyne nie rozwalają przepływomierzy w nowych silnikach - a to tylko dobrze o nich świadczy.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Lejek [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Maj, 2009
Spoko tylko kasa za wkladke podchodzi prawie do dedykacji 57i...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach