Techniczne - buda 106 - czy są różnice w wersjach?
Greg - Czw 10 Cze, 2010 Temat postu: buda 106 - czy są różnice w wersjach? Helloł.
Przymierzam się do jakiegoś upalacza i zastanawia mnie różnica w wersjach nadwozia w 106'tkach. Czy samo nadwozie (pomijam nakładki plastikowe itd.) różni się pomiędzy XS, XSI, Rallye, GTI/S16?
Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2?
Czy np. można w prosty sposób zaadaptować nakładki, progi itd. z S16 np. do XS?
Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V?
Dzięki!
kubas - Czw 10 Cze, 2010
Greg napisał/a: | Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2? |
Różne ale drzwi np są takie same
Greg napisał/a: | Czy np. można w prosty sposób zaadaptować nakładki, progi itd. z S16 np. do XS? |
Trzeba ciąć błotnik tylny, z przodu da się to przykleić bez cięcia na klej do szyb
Greg napisał/a: | Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V? |
Wchodzi bez problemu.
Anonymous - Czw 10 Cze, 2010
kubas napisał/a: | Greg napisał/a: | Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2? |
Różne ale drzwi np są takie same
| Akurat drzwi , są inne
kubas - Czw 10 Cze, 2010
piotrek jest taki kochany on wszystko wie
Bad-i - Czw 10 Cze, 2010
ph1 ma na pewno inna podloge od ph2
Anonymous - Czw 10 Cze, 2010
Bad-i napisał/a: | ph1 ma na pewno inna podloge od ph2 |
Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami
Greg napisał/a: | Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V? |
Nie, inne jest mocowanie głównej poduchy silnika, ale do ogarniecia
Jak już planujesz swapa 16v do ph1 to znajdź budę od jakiegoś zwyklaka 1.0 albo coś takiego.xsi to zazwyczaj śmietniki blacharsko, a zawieszenie i tak pewnie bedziesz musiał zmieniać
Bad-i - Czw 10 Cze, 2010
AndreXSi napisał/a: | Bad-i napisał/a: | ph1 ma na pewno inna podloge od ph2 |
Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami
|
Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku
Anonymous - Czw 10 Cze, 2010
a fakt, masz rację
anyway, wszystkie punkty mocowań podzespołów są raczej takie same
mi - Czw 10 Cze, 2010
Bad-i napisał/a: | AndreXSi napisał/a: | Bad-i napisał/a: | ph1 ma na pewno inna podloge od ph2 |
Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami
|
Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku |
to fakt - w pierwszej serii była specyficzna szczelina, przez którą było widać nawierzchnię. Przynajmniej u mnie była.
Loko - Pią 11 Cze, 2010
mi napisał/a: | Bad-i napisał/a: | AndreXSi napisał/a: | Bad-i napisał/a: | ph1 ma na pewno inna podloge od ph2 |
Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami
|
Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku |
to fakt - w pierwszej serii była specyficzna szczelina, przez którą było widać nawierzchnię. Przynajmniej u mnie była. |
Mistrzu to byłą tak zwana dziura eksploatacyjna wyżarta przez rdzę
Greg - Pią 11 Cze, 2010
Dzięki Panowie!
kubas napisał/a: | Greg napisał/a: | Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2? |
Różne ale drzwi np są takie sam |
A jakie to są róznice? Czy to kwestie np. przetłoczeń na listwy, szerokości całych błotników, sztywności, wizualne?
Chce żeby to się kupy trzymało i nie wyglądało mimo wszystko jak 1.4 czy 1.5 dizel.
|
|
|