To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przełożenie główne Clio Sport

Marek23 - Czw 08 Lip, 2010
Temat postu: Przełożenie główne Clio Sport
Wrzucam info z Baccromano:
http://www.bacciromano.co...4&cat2=51&mar=8

Interesuje mnie przełożenie główne,po ang final ratio,musi byc zgodne z homologacja grupy A. Czy ktos sie zna i moze mi powiedziec, z przelozen na stronie ktorej jest najdluzsze i ile v max na takim przelozeniu?

106 - Czw 08 Lip, 2010

najdluzsze ze strony (czyli bedzie najwieksza predkosc) jest - Cod. RD074 13/57 Final drive ratio

jaka bedzie vmax w clio z takim przelozeniem niestety nie wiem...
do wyliczenia tego trzeba tez przelozenia poszczegolnych biegow

Cartoon - Czw 08 Lip, 2010

http://www.banymotorsport.pl/skrzynie/skrzynia.php
jak już będziesz je znał, to możesz skorzystać z tego kalkulatora ;)

Marek23 - Czw 08 Lip, 2010

106 napisał/a:
Cod. RD074 13/57 Final drive ratio

Myślisz,że one jest dopuszczone w grupie A? W zasadzie tylko jest zaznaczane,jesli dana częśc łapie sie do grupy N,więc mi się wydaje,że tak...
Cartoon napisał/a:
http://www.banymotorsport.pl/skrzynie/skrzynia.php
jak już będziesz je znał, to możesz skorzystać z tego kalkulatora

Zaimponowałeś mi wąski :* Teraz tylko poszukac.
Napisałem też do nich,może odpiszą...

Chodzi mi o to,że chcę miec v-max około 190-200 km/h. Krótsze przełożenie w takim silniku jaki ma clio według mnie nie ma sensu. Za dużo machania biegami. W złotym 106 miałem właśnie odcięcie na 5 przy 200 i było idealnie.

106 - Czw 08 Lip, 2010

Marek23 napisał/a:
106 napisał/a:
Cod. RD074 13/57 Final drive ratio

Myślisz,że one jest dopuszczone w grupie A? W zasadzie tylko jest zaznaczane,jesli dana częśc łapie sie do grupy N,więc mi się wydaje,że tak...

pewnie tak bo inaczej nikt by nie kupowal za tyle kasy przelozenia ot tak.
tyle ze jak juz chcesz zainwestowac to lepiej sprawdzic przed zakupem.

w 106 okolice 200 km/h robiles na 13/59 czyli 4,53
to wybrane przez ciebie do clio jest dluzsze bo 13/57 to 4,38.. clio pewnie
nie ma bardzo dlugich biegow wiec 200+ na nim powinno byc.. ale to takie
luzne przemyslenia :)

Cartoon - Czw 08 Lip, 2010

Takie cuś znalazłem:
oznaczenia skrzyni...
ph1 JC5 089
ph2 JC5 129
182 JC5 130

La 172 ph1:
1st: 3.09:1
2nd: 1.86:1
3rd: 1.32:1
4th: 1.02:1
5th 0.79:1
Final drive ratio: 4.07:1

Yarko - Czw 08 Lip, 2010

http://rapidshare.com/fil...-Gear-Boxes.pdf

manual dotyczący skrzyń renault :) tam jest wszystko

172 ph1 - główne 15/58
172 ph2/182/182CUP - główne 15/61

Janusz - Czw 08 Lip, 2010

Cytat:
172 ph1 - główne 15/58
172 ph2/182/182CUP - główne 15/61

jak to czytac ?? kto ma krótsze ??

martin.h - Czw 08 Lip, 2010

Janusz napisał/a:
Cytat:
172 ph1 - główne 15/58
172 ph2/182/182CUP - główne 15/61

jak to czytac ?? kto ma krótsze ??


ph2

Dzielisz liczbę zębów z koła talerzowego przez tą z koła na wałku i im większa wartość tym krótsze przełożenie.

GeKo - Czw 08 Lip, 2010

Ph3 miało jeszcze JC5 131 i bodajże dłuższe poszczególne biegi od ph2 ale pewności nie mam.
Bad-i - Nie 11 Lip, 2010

Marek23, jakby co to w bacci mialem jakis tam rabacik ;)
Marek23 - Pon 12 Lip, 2010

Bad-i napisał/a:
Marek23, jakby co to w bacci mialem jakis tam rabacik

Będę się odzywał...

Vlodarsky - Pon 12 Lip, 2010

Bad-i napisał/a:
Marek23, jakby co to w bacci


eksluzywne łazienki bacci - Chrzanek na 100% pomoże !!

Marek23 - Pon 02 Sie, 2010

Panowie, jeśli przełożenie jest homologowane w grupie N, to czy automatycznie jest też legalne w grupie A? Nie doszła mi jeszcze książka homologacyjna,a chce zamawiac...
GeKo - Pon 02 Sie, 2010

Marek23 napisał/a:
Panowie, jeśli przełożenie jest homologowane w grupie N, to czy automatycznie jest też legalne w grupie A?


TAK, Całe N jest zgodne z A na odwrót już NIE.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group