To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Rdza i ocynk w autach

Walle - Pon 25 Paź, 2010
Temat postu: Rdza i ocynk w autach
dla mnie zazwyczaj jedną z ważniejszych rzeczy w aucie jest całe nie upstrzone rudą nadwozie (mowa o o kilku, kilkunasto letnich autach), pytanie które z Waszej wiedzy empirycznej i nie tylko auta rdzewieją same z siebie, po sobie:

BMW E30 - można spotkać całe, ale lekko nie jest. Rdza pojawia się w kieszeniach w bagażniku, na dole przednich błotników, przy progach, jeśli naruszymy podnośnikiem, a także podłoga pod stopami kierowcy, czasem dół drzwi i tylne błotniki od środka, auto od 1987 w ocynku (szeroka lampa tak zwana)

Renault Clio II 2001 - bezwypadkowe nie rdzewieje absolutnie nigdzie, część w plastik-fantastik

Honda Accord - niegroźna rdza na elementach podwozia, dość cienki i delikatny lakier

Jacek - Pon 25 Paź, 2010

toyota corolla 1999 bez rdzy
mini cooper 1989, jakieś dwa wiadra rdzy w dygodniu :]

M - Pon 25 Paź, 2010

honda civic 92-95
fabrycznie wyjeżdzały z zardzewiałymi tylnymi błotnikami

anjas - Pon 25 Paź, 2010

M napisał/a:
honda civic 92-95
fabrycznie wyjeżdzały z zardzewiałymi tylnymi błotnikami


w kolejnych latach chyba też... przynajmniej VIgen.

Janusz - Pon 25 Paź, 2010

ford focus... w teori buda cała w ocynku, W praktyce płaty najpierw były ocynkowywane a później zagniatane, wiec lubi rdzewieć w miejscach zagnieceń, nawet bardzo :)
Michał - Pon 25 Paź, 2010

accord 96 nic kompletnie :]
kubas - Pon 25 Paź, 2010

Peugeot 205 - 1990 - zeroooooooo rdzy :) Pełen ocynk jak nie był bity to nigdzie nie zardzewieje.
fydi - Pon 25 Paź, 2010

Opel Astra GSi 1992 - rdzewieją nawet plastyki i szyby! :]
martin.h - Pon 25 Paź, 2010

Janusz napisał/a:
ford focus... w teori buda cała w ocynku, W praktyce płaty najpierw były ocynkowywane a później zagniatane, wiec lubi rdzewieć w miejscach zagnieceń, nawet bardzo :)

Co Ty piszesz, Fordy nie rdzewieją xD ;D

W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli :/ ), no i szpachla lubi pękać.

kubas - Pon 25 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli ), no i szpachla lubi pękać.


bo co dziwne w peugeotach dali w baranku całą podłogę oprócz bagażnika..... xD

martin.h - Pon 25 Paź, 2010

kubas napisał/a:
martin.h napisał/a:
W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli ), no i szpachla lubi pękać.


bo co dziwne w peugeotach dali w baranku całą podłogę oprócz bagażnika..... xD


Masa, masa ;D

pcs - Pon 25 Paź, 2010

clio ni huja nigdzie nie chce rdzewiec na kilku przykladach

w VW bardzo czesto sie zdarza, zwykle pojedyncze punkcjiki, pewnie po odpryskach, w skodzie to juz wogole (np. w felicji zawsze rdzewieja tylnie klapy)

Volvo 240 - rozne teorie ale zasadniczo zadne nie mialy ocynku, ale blacha gruba i solidna, ulubiona miejscowka to tylne nadkola

Saab 900 krokodyl - znowu zasadniczo nie ma ocynku ale ta blacha jest jak z czolgu, standardowo rdzewieja spody drzwi (bo nie ma tu progow i spody drzwi sa progami.)

Gaydek - Pon 25 Paź, 2010

Ford Puma - tylne nadkola. Podobno egzemplarze z Włoch nie rdzewieją (podobno, do czasu, wystarczy, że dotrą do Polski ;) ).
Bart - Pon 25 Paź, 2010

bezwypadkowe makarony z koncernu fiata nie mają prawa rdzewieć, bo są całe cynkowane (z wyjątkiem np. Tylnych klap w sc/cc)
budzik - Pon 25 Paź, 2010

Bart napisał/a:
bezwypadkowe makarony z koncernu fiata nie mają prawa rdzewieć, bo są całe cynkowane (z wyjątkiem np. Tylnych klap w sc/cc)

Zależy ile mają lat ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group