dla mnie zazwyczaj jedną z ważniejszych rzeczy w aucie jest całe nie upstrzone rudą nadwozie (mowa o o kilku, kilkunasto letnich autach), pytanie które z Waszej wiedzy empirycznej i nie tylko auta rdzewieją same z siebie, po sobie:
BMW E30 - można spotkać całe, ale lekko nie jest. Rdza pojawia się w kieszeniach w bagażniku, na dole przednich błotników, przy progach, jeśli naruszymy podnośnikiem, a także podłoga pod stopami kierowcy, czasem dół drzwi i tylne błotniki od środka, auto od 1987 w ocynku (szeroka lampa tak zwana)
Renault Clio II 2001 - bezwypadkowe nie rdzewieje absolutnie nigdzie, część w plastik-fantastik
Honda Accord - niegroźna rdza na elementach podwozia, dość cienki i delikatny lakier
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010
ford focus... w teori buda cała w ocynku, W praktyce płaty najpierw były ocynkowywane a później zagniatane, wiec lubi rdzewieć w miejscach zagnieceń, nawet bardzo
ford focus... w teori buda cała w ocynku, W praktyce płaty najpierw były ocynkowywane a później zagniatane, wiec lubi rdzewieć w miejscach zagnieceń, nawet bardzo
Co Ty piszesz, Fordy nie rdzewieją
W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli ), no i szpachla lubi pękać.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010
martin.h napisał/a:
W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli ), no i szpachla lubi pękać.
bo co dziwne w peugeotach dali w baranku całą podłogę oprócz bagażnika.....
W 106'tkach też nie ma źle, jedynie jakiś rdzawy nalot na podłodze bagażnika (od spodu) i wnękach kół tylnych (brak nadkoli ), no i szpachla lubi pękać.
bo co dziwne w peugeotach dali w baranku całą podłogę oprócz bagażnika.....
clio ni huja nigdzie nie chce rdzewiec na kilku przykladach
w VW bardzo czesto sie zdarza, zwykle pojedyncze punkcjiki, pewnie po odpryskach, w skodzie to juz wogole (np. w felicji zawsze rdzewieja tylnie klapy)
Volvo 240 - rozne teorie ale zasadniczo zadne nie mialy ocynku, ale blacha gruba i solidna, ulubiona miejscowka to tylne nadkola
Saab 900 krokodyl - znowu zasadniczo nie ma ocynku ale ta blacha jest jak z czolgu, standardowo rdzewieja spody drzwi (bo nie ma tu progow i spody drzwi sa progami.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach