MTW - Pon 08 Lis, 2010 Temat postu: homologacjema ktoś może homologacje w wersji elektronicznej do Peugeota 106 GTI oraz Citroena Saxo VTS 16V??
chodzi o homologacje A grupową
z góry dziękuje sprawa dość ważnaAnonymous - Wto 09 Lis, 2010 http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939MTW - Wto 09 Lis, 2010 Marcel, wielki dzięki za odpowiedź ale niestety linki podane przez saxorulez nie działają prócz 106 8V do której mam w wersji papierowej a w Twoim linku nie ma tych co potrzebujęAnonymous - Wto 09 Lis, 2010 napisz w takim razie PW do łukasza MTW - Wto 09 Lis, 2010 niestety dalej szukamk-mart - Śro 10 Lis, 2010 Mam homologacje do evo sti, moze byc?MTW - Śro 10 Lis, 2010 k-mart, nie może bo zastanawiamy się nad budową albo 106 a grupowej albo saxo a grupowego chcemy porównać obydwie homologacje106 - Śro 10 Lis, 2010 pomoge rozwiazac ten problem - wieksze mozliwosci da Ci saxo.
jak chcesz budowac Agrupowe saxo kup walki od Bad-iego MTW - Śro 10 Lis, 2010 właśnie tak słyszałem i chciałbym się zapoznać z homologacją zanim zaczniemy budować auto a homologację i tak na przyszły sezon będzie trzeba kupić ale narazie szkoda kasy na nią wydawać
jak by ktoś chciał mogę w zamian za homologację do saxo 16 udostępnić homolgację do 106 rallye mk1 rallye mk2CHRZANEK - Śro 10 Lis, 2010 MTW -
Ja się na A grupach za bardzo nie znam (wg mnie Saxo będzie lepsze bo miało nowsze updaty do homologacji).
Przykładowo w eNce saxo po lifcie otrzymało pare giftów względem 106s16.
Domyślam się że w A grupie było by podobnie.
A tak wogule, to kup moją N-ke. Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
Co do 106/saxo, to 106 jest lzejsze.GeKo - Śro 10 Lis, 2010 same części:
wałki
tloki
talerzyki
spreżynki
vems
ok 10k
+ obróbka glowicy, poskładanie tego i wystrojenie. to już zależy gdzie i u kogo za reszte zapłacisz mastercard u saxoruleza 106 - Śro 10 Lis, 2010
Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000
1400 za zlozenie tego w calosc
czyli w zaokragleniu 10 000 jest.
mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500Bad-i - Śro 10 Lis, 2010
106 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000
1400 za zlozenie tego w calosc
czyli w zaokragleniu 10 000 jest.
mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500
bardzo pięknie i jak zwykle profesjonalnie moj Ty Mavericku
ja bym tylko wyrzucil 1200 na kolka rozrządu (ja mam seryjne - oczywiscie sa regulowane)
za rozsądną cene sprzedam swój silnik Przem_106 - Śro 10 Lis, 2010 Hm??
Do tego trzeba by dołozyc co najmniej skrzynię 13x64 + szpere + połosie i jakies porządne sprzęgło.
No i zrobi się pewnie około 20.000zł. To tyle co całe moje auto
Ufff, a ile to paliwa.
Ja w to nie wchodzę. Za takie pieniądze będę miał auto ktorym i tak będzie mi cięzko wjechac w TOP 10, a w klasie przy c2 tez niewiele się zdziała.
Cholera, okazuje się ze zeby wyjsc z N2 i probowac wjechac w TOP 5 trzeba by auta za worek złotych