To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - homologacje

MTW - Pon 08 Lis, 2010
Temat postu: homologacje
ma ktoś może homologacje w wersji elektronicznej do Peugeota 106 GTI oraz Citroena Saxo VTS 16V??
chodzi o homologacje A grupową
z góry dziękuje sprawa dość ważna

Anonymous - Wto 09 Lis, 2010

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939 ;)
MTW - Wto 09 Lis, 2010

Marcel, wielki dzięki za odpowiedź ale niestety linki podane przez saxorulez nie działają prócz 106 8V do której mam w wersji papierowej a w Twoim linku nie ma tych co potrzebuję
Anonymous - Wto 09 Lis, 2010

napisz w takim razie PW do łukasza ;)
MTW - Wto 09 Lis, 2010

niestety dalej szukam
k-mart - Śro 10 Lis, 2010

Mam homologacje do evo sti, moze byc?
MTW - Śro 10 Lis, 2010

k-mart, nie może bo zastanawiamy się nad budową albo 106 a grupowej albo saxo a grupowego chcemy porównać obydwie homologacje
106 - Śro 10 Lis, 2010

pomoge rozwiazac ten problem - wieksze mozliwosci da Ci saxo.

jak chcesz budowac Agrupowe saxo kup walki od Bad-iego :]

MTW - Śro 10 Lis, 2010

właśnie tak słyszałem i chciałbym się zapoznać z homologacją zanim zaczniemy budować auto a homologację i tak na przyszły sezon będzie trzeba kupić ale narazie szkoda kasy na nią wydawać
jak by ktoś chciał mogę w zamian za homologację do saxo 16 udostępnić homolgację do 106 rallye mk1 rallye mk2

CHRZANEK - Śro 10 Lis, 2010

MTW -

Ja się na A grupach za bardzo nie znam (wg mnie Saxo będzie lepsze bo miało nowsze updaty do homologacji).

Przykładowo w eNce saxo po lifcie otrzymało pare giftów względem 106s16.
Domyślam się że w A grupie było by podobnie.

Buduj Saxo.

Przem_106 - Śro 10 Lis, 2010

http://www.forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=6953

Tu chyba jest homologacja saxo i 106 grA

A tak wogule, to kup moją N-ke. Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?
Co do 106/saxo, to 106 jest lzejsze.

GeKo - Śro 10 Lis, 2010

same części:
wałki
tloki
talerzyki
spreżynki
vems
ok 10k
+ obróbka glowicy, poskładanie tego i wystrojenie. to już zależy gdzie i u kogo za reszte zapłacisz mastercard u saxoruleza :rotfl:

106 - Śro 10 Lis, 2010

Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?

1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000

1400 za zlozenie tego w calosc

czyli w zaokragleniu 10 000 jest.

mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500

Bad-i - Śro 10 Lis, 2010

106 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Z ciekawości ile ksztuje budowa A-gr silnika tak na 160 koni?

1700 walki od Bad-iego
2400 tloki
1200 kolka rozrzadu
1600 przygotowanie glowicy
500 plyny uszczelki
1200 det III plus strojenie w opcji bieda lub bardziej na bogato to vems za 3000

1400 za zlozenie tego w calosc

czyli w zaokragleniu 10 000 jest.

mendelski sprzedawl swoj 165KM silnik bez vemsa za 6500


bardzo pięknie i jak zwykle profesjonalnie moj Ty Mavericku ;)
ja bym tylko wyrzucil 1200 na kolka rozrządu (ja mam seryjne - oczywiscie sa regulowane)

za rozsądną cene sprzedam swój silnik :]

Przem_106 - Śro 10 Lis, 2010

Hm??
Do tego trzeba by dołozyc co najmniej skrzynię 13x64 + szpere + połosie i jakies porządne sprzęgło.
No i zrobi się pewnie około 20.000zł. :wall: To tyle co całe moje auto :lol2:
Ufff, a ile to paliwa.
Ja w to nie wchodzę. Za takie pieniądze będę miał auto ktorym i tak będzie mi cięzko wjechac w TOP 10, a w klasie przy c2 tez niewiele się zdziała.
Cholera, okazuje się ze zeby wyjsc z N2 i probowac wjechac w TOP 5 trzeba by auta za worek złotych



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group